ze doen er niet zoveel aan in het zuiden, hoelang zijn ze nu al niet bezig met die A2 tunnel in Maastricht?quote:
Wanneer jij er klaar voor bent. Zou je mij dan ook in willen lichten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meeting?
als je veel medelanders tegenkomt ga je niet naar de juiste plekken op vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.
ik ook niet de zussen van mn oma zijn ook allemaal oud en grijsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.
Pff. Une grande drama is dat. Maar dat was ook wel een projectje. Nu is er net door dat de snelweg van Eindhoven naar Weert verbreed gaat worden. Zou tijd worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen er niet zoveel aan in het zuiden, hoelang zijn ze nu al niet bezig met die A2 tunnel in Maastricht?
Iemand is chagrijnig vandaag and it ain't mequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jezelf ergens anders profileren als een debiel.
Mijn oma heeft het contact met haar zus al verbroken toen mijn moeder een klein kind was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet de zussen van mn oma zijn ook allemaal oud en grijs
Met een zus en haar familie hebben we heel goed contact. De anderen zie ik zeldenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.
Dat doen we niet. Maar het hoeven er maar een paar te zijn om het onaangenaam te laten zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je veel medelanders tegenkomt ga je niet naar de juiste plekken op vakantie
Ik zie mijn neven en nichten zelden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een zus en haar familie hebben we heel goed contact. De anderen zie ik zelden
Mijn echte neven en nichten zag ik vroeger altijd wel wekelijks, maar naar mate de leeftijd vordert..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn neven en nichten zelden.
Ga je naar Simonis? Dat is wel mijn favoriet daar. Volgende week ben ik de hele week in het buitenland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer jij er klaar voor bent. Zou je mij dan ook in willen lichten?
Volgende week met vrouw en kinderen naar het omniversum, die T-rex en een ander museum bij jou in de buurt. Met als ultiem doel de visafslag.
Ik vooral neven en nichten die in de zelfde leeftijd zitten als mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn neven en nichten zelden.
Was het gezellig in de Thalys?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Dus... morgen naar Amsterdam. Dan heb ik dus in 4 dagen tijd: Parijs (gister), Brussel (vanavond), Tilburg (morgen), Amsterdam (morgen), Rotterdam (overmorgen), Den Haag (overmorgen). Gelukkig werk ik maandag van thuis.
De meeste zie ik eens in de drie jaar. Sommige pas 2x in mijn leven gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn echte neven en nichten zag ik vroeger altijd wel wekelijks, maar naar mate de leeftijd vordert...
Van mijn vaders kant ben ik de jongste, dus daar had ik nooit echt een klik mee. Van moeders kant op mijn broer en zus na de oudste, maar die wonen ook ver dus zie ik nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vooral neven en nichten die in de zelfde leeftijd zitten als mij.
Maar die hele stroom die daarna geboren is of nog geboren wordt houd ik niet bij hoor.
Moet leuk blijven
Ja toch wel, heb een filmpje gekeken. Maar 1u22 is net te kort om een hele film te zien.quote:
Ik heb zes ooms/tantesquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste zie ik eens in de drie jaar. Sommige pas 2x in mijn leven gezien.
Ik 8 ooms/tantes (degene met wie ik een bloedband heb dan, niet aangetrouwde)quote:
Exclusief aangetrouwd aan de ene kant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dit incl of exclusief aangetrouwd
Slecht voor de familienaamquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
13 tantes 0 ooms in totaal aan beide kanten qua bloedband
zwak zaad in de familie.
Ik heb familie in Almere RIPquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Meeste woont wel dicht in de regio. Twee wonen in A'dam of verder.
Aan mijn moeders kant zijn toch de vaders onbekend dus die familienaam is sowieso al niet zo rullevant.quote:
Daar gaat de legacyquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan mijn moeders kant zijn toch de vaders onbekend dus die familienaam is sowieso al niet zo rullevant.
tantes alleen bedoel jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben Surinamer, het hele fucking land is mijn familie. Ik moet iedereen met oom/tante aanspreken.
had mn oma maar moeten trouwen aan die kant niet danquote:
Heeft je oma met allemaal verschillende mannen kinderen gehad?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had mn oma maar moeten trouwen aan die kant niet dan
Nee, ook ooms, maar die switchen nogal snel van de bijbehorende tante. Dus ik heb wel aanzienlijk meer tantes dan ooms.quote:
ja en allemaal onbekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft je oma met allemaal verschillende mannen kinderen gehad?
Je oma kan toch wel een beetje uitrekenen met wie ze het gedaan heeft toenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en allemaal onbekend
niet best allemaal
Vast wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je oma kan toch wel een beetje uitrekenen met wie ze het gedaan heeft toen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ook ooms, maar die switchen nogal snel van de bijbehorende tante. Dus ik heb wel aanzienlijk meer tantes dan ooms.
Gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar als ze het niet zegt
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 ooms en 2 tantes qua bloedband. 2 ooms en 2 tantes aangetrouwd, 1 oom is de eeuwige vrijgezel.
sowquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.
your sister is your motherquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.
quote:Adolfine-B
Angel-Proud
Anna-Spiegel
April-June
Babyrose-Belen
Bas-xerxes
Bibi-Del
Bien-Aimé
Bj-Jon
Blessing-VirginYah
Bliss-Blitzer
Bondjol-S