Jawel hequote:
matigquote:Op donderdag 1 september 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
kon niet meer concentreren op serie fokkie
ben dan toch te moequote:Op donderdag 1 september 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
matig
misschien op huwelijksnacht, als de seks niks voorstelt
Je maakt ze nietquote:Op donderdag 1 september 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar zal toch moeten
kinderen maken zichzelf niet he
is zoquote:Op donderdag 1 september 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt ze niet
Je krijgt ze
gr gr Kelly #proudmum
Even wat inspanning verrichten jaquote:Op donderdag 1 september 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
moet er alleen zelf wel iets voor doen
jaquote:Op donderdag 1 september 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even wat inspanning verrichten ja
Ik mag Verstappen wle.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Wat triest dat gedoe van Verstappen![]()
Was gewoon domme actie van hemzelf
Ja tuurlijk, maar het is wel terecht dat hij kritiek krijgt.. Was gewoon rare stuuractie. Hij had beter kunnen laten en op normale manier positie kunnen winnenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag Verstappen wle.
Eindelijk een Nederlander die wat karakter heeft.
Zeker op je 18e.
En dan ook nog zulke prestaties leveren, boh boh boh
Ken ze verder niet echt goed.quote:
Lolquote:Op donderdag 1 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En goede kledingsmaak.
(o.a. louboutin schoenen)
best een mooie jongenquote:Op donderdag 1 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vind je van lewis hamilton
Nee maar wel weinig knappe mannen in f1 trouwens, alleen Button miss en die Ricciardoquote:
ricciardo niet bahquote:Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel weinig knappe mannen in f1 trouwens, alleen Button miss en die Ricciardo
Van mij niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo'n foto kun je van iedereen posten
Je blijft een opmerkelijke smaak hebben, eerst Rusnak, nu dit weerquote:Op donderdag 1 september 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo'n foto kun je van iedereen posten
Ik vind Rusnak echt bizar knapquote:Op donderdag 1 september 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft een opmerkelijke smaak hebben, eerst Rusnak, nu dit weer
pakken ook goed geldquote:Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu maakt het voofr F1-coureurs niet uit hoe ze eruit zien verder, als je ziet wat Max aan dames heeft
lol ja echt zo'n golddiggerquote:Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu maakt het voofr F1-coureurs niet uit hoe ze eruit zien verder, als je ziet wat Max aan dames heeft
Hij was bijna weg, je hebt geluk gehadquote:Op donderdag 1 september 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:,
[..]
Ik vind Rusnak echt bizar knap
Dat jij die midget een goede kop vond hebben vind ik pas raar
helaas heeft Faber hem de laatste twee wedstrijden op de bank gehoudenquote:Op donderdag 1 september 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was bijna weg, je hebt geluk gehad
wat vind je van lamprouquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
Overigens scoort rusnak erg goed bij de homos, want twee homovrienden vinden hem ook erg lekker
We hebben hem gister uitgebreid besproken
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
Komt wel redelijk pienter overquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
ziyech ookquote:Op donderdag 1 september 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranje
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ziyech ook
maar die speelt voor maroc
Spreekt volzinnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreekt volzinnen.
Houdt altijd rustig zn interviews.
Is altijd beleefd
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.
Ik vind een de Vrij dan wel echt slim overkomen, mja, die praat alrijd alsof hij net voor een volle klas in z`n broek geplast heeft zo`n breekbaar stemmetje
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.quote:
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.
We houden hem voor je open tot na je weddingquote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ja. mooi geweest.
tot over een tijdje, grtd.
ik neem aan dat ik dan hooguit 1 topic heb gemist
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mij
Alleen Toornstra volgens mij
ben ook nog op reis daarnaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We houden hem voor je open tot na je wedding
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.quote:Op donderdag 1 september 2016 04:52 schreef supersof het volgende:
Klote mug houdt me al 1,5 uur wakker
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Maar die zit er niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.
Niks te klagen danquote:
Ik heb liever die rooie dan de muggen.quote:
Wat voor allergie?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was de dag weer.
Nu even bijkomen. 3 uur geslapen vannacht door allergische aanval
Weet niet precies. Heb urenlang lopen niezen en jeuken.quote:
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Ik slaap met mijn rechterhand boven de dekens zoals mij geleerd isquote:Op donderdag 1 september 2016 18:02 schreef Drug het volgende:
zal zo eens op mijn rechterhand gaan zitten iykwim
De meesten zitten ook op één arm. De rest houd ik steeds bedekt.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.![]()
Even volhouden tot de spelletjesmeet. :$quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, treurnis wel.
Ik voel me er eenzaam door
Tot die tijd maar van fok wegblijven. :$quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Even volhouden tot de spelletjesmeet. :$
FOK! is toch niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot die tijd maar van fok wegblijven. :$
Het toch zat te doen. Vies druk, nu al.
Helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
FOK! is toch niet meer wat het geweest is.
Wat is dat voor gekutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
Ja ik snap er ook niets vanquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat het overal op iedere website verdwenen is
Jammer dat ik niks nodig heb bij de Ikea.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ohmijngod, we hebben weer één euro ontbijt in het weekend.![]()
Ja, zelfde hier. Gisteren om 23:00 zelfs nog Tivoli gebeldquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niets vanZe hadden gewoon een foutje gemaakt door het te vroeg aan te kondigen denk ik. Maar nu zit ik heel de tijd in spanning voor wanneer het wel gebeurd, want ik wil het niet missen
Ben blij, daar wil je echt niet zijn met die druktequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niks nodig heb bij de Ikea.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben blij, daar wil je echt niet zijn met die drukte
ohh, die van nu kapot?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Moet opzich nog wel een bed hebben
Ja, we waren er doorheen gegaan. Sindsdien piept en kraakt hij.quote:
Ahh, ja een bed dat piept en kraakt is maar kutquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we waren er doorheen gegaan. Sindsdien piept en kraakt hij.
Misschien kan ik hem nog maken, maar dat matras is zo zwaar. Het kijken is lastig.
Echtquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Gisteren om 23:00 zelfs nog Tivoli gebeldmaar die meneer kon niks zeggen
Ga je ripped worden?quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:49 schreef Fera het volgende:
Ingeschreven bij een sportschool.Ik hoop dat Inso trots op me is.
In ieder geval lean.quote:
Dat is kut man.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijn aan mijn gezicht na drinken van een Sommersby blackberry beer
Inso bezig met trouwen en alles.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom loopt dit topic ineens zo bizar kut?
Ineens.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso bezig met trouwen en alles.
Anderen hebben werk waarschijnlijk.
doe je niks aanquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso bezig met trouwen en alles.
Anderen hebben werk waarschijnlijk.
palestijnenquote:
Wat is dit voor kkopmerkingquote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.
Dit doet me goed.quote:
Allemaal foto's waarin de bruid en bruidegom hun gezicht helemaal ingepakt hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit doet me goed.
Eerste spierpijn is present trouwens. Ik ben er alleen maar blij mee.
Gefeliciteerd trouwens Inso!Ik zou eigenlijk foto's willen zien, maar ik probeer het wel met mijn verbeeldingskracht.
Met taart?quote:Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal foto's waarin de bruid en bruidegom hun gezicht helemaal ingepakt hebben.
Ja. Dat is zo. Maar soms maakt familie nog extra foto's.quote:Op zondag 4 september 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
dankje fera
heb sws nog geen fotos
je betaald zo iemand paar doezoe en duurt nog lang
ja, maar daar word je niet vrolijk van.quote:Op zondag 4 september 2016 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dat is zo. Maar soms maakt familie nog extra foto's.
Net zo wazig als zijzelf.quote:Op zondag 4 september 2016 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar daar word je niet vrolijk van.
zeker de fotos die na 10 uur savonds zijn gemaakt
Is wel apart dat je er zoveel over hoort de laatste jaren.quote:Op zondag 4 september 2016 10:58 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Een open relatie weer gesloten maken
open relatie not even once
Dat zal aan de kringen liggen, ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.quote:Op zondag 4 september 2016 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel apart dat je er zoveel over hoort de laatste jaren.
quote:Op zondag 4 september 2016 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar daar word je niet vrolijk van.
zeker de fotos die na 10 uur savonds zijn gemaakt
Bij homo's komt het wel vaker voor. Ik weet dat het al veel langer bestaat, maar het is nu veel bespreekbaarder.quote:Op zondag 4 september 2016 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel apart dat je er zoveel over hoort de laatste jaren.
Zou het nu gewoon zichtbaarder zijn, of meer bespreekbaar?
Ik heb zelf geen behoefte aan andermans restjes.
ben echt bang voor de nacalculatiequote:
Niet best neequote:Op zondag 4 september 2016 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben echt bang voor de nacalculatie
vooral omdat iedereen aan grey goose ging
Ik heb er niet per se iets tegen, maar helaas wel van dichtbij meegemaakt hoe het fout af kan lopen. Al was dat niet de enige reden dat het niet meer ging.quote:Op zondag 4 september 2016 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal aan de kringen liggen, ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.
Ja, op FOK!.
Maar dat is niet geheel representief.
neequote:
Waarom zou het bij homo's vaker voorkomen?quote:Op zondag 4 september 2016 11:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij homo's komt het wel vaker voor. Ik weet dat het al veel langer bestaat, maar het is nu veel bespreekbaarder.
Het is nu ook wel makkelijker om iemand te regelen, door bepaalde apps.
hoge libido kunnen zichzelf niet inhoudenquote:Op zondag 4 september 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het bij homo's vaker voorkomen?
Je moet Etsu nu niet als standaard nemen he.quote:Op zondag 4 september 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoge libido kunnen zichzelf niet inhouden
hebben sowieso al een afwijking he
Het waarom weet ik niet precies, maar ik hoor dat in die scene toch makkelijker wordt gedaan over losse contacten. Misschien omdat relaties daar wat verder af staan van de Christelijke moraal. Dus sowieso al minder traditioneel.quote:Op zondag 4 september 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het bij homo's vaker voorkomen?
etsu is een erg normale homoquote:Op zondag 4 september 2016 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet Etsu nu niet als standaard nemen he.
ik heb de laatste 2 nachten 22 uur geslapen.quote:Op zondag 4 september 2016 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spierpijn in mijn onderrug van het helpen verhuizen.
Voel me een oude vent.
linkquote:Op zondag 4 september 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
net ff beetje zitten stoken in NWS omdat tattas gingen steigeren alsof het etnische minderheden waren
genot hoor
hoe laat vlieg jequote:Op zondag 4 september 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga mezelf echt zwart laten bakken
quote:Op zondag 4 september 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Voetbal heeft vertraging
Tenues zijn kwijt
waar ga je heen?quote:Op zondag 4 september 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rond het middaguur ergens
weet niet precies
wie weetquote:Op zondag 4 september 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
genot
kindje verwekken daar dan maar
is alleen maar leuk als je oudste kind dan een oom en tante heeft die bijna even oud zijn als hem/haarquote:
maar is nog nietzo makkelijk he jrquote:Op zondag 4 september 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is alleen maar leuk als je oudste kind dan een oom en tante heeft die bijna even oud zijn als hem/haar
Geen idee, ik heb dat nooit geprobeerd.quote:Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar is nog nietzo makkelijk he jr
Er zit een geluksfactor in.quote:Op zondag 4 september 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat nooit geprobeerd.
Daarom maar veel proberen, dan is de kans op geluk groter.quote:
Ik weet niet hoe je heet.quote:Op zondag 4 september 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je eerste zoon naar mij vernoemt.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet.
En cinnamon stick is wat vreemd.
ja moet maar even hequote:Op zondag 4 september 2016 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er een kindje gemaakt diende te worden, zou ik mijn libido wel aanpassen denk ik.
wanneer gaan jullie aan de slag?quote:Op zondag 4 september 2016 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er een kindje gemaakt diende te worden, zou ik mijn libido wel aanpassen denk ik.
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie aan de slag?
Ik heb nog niet eens een baan. :squote:Op zondag 4 september 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie aan de slag?
gewoon dat dere childsupportquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een baan. :s
Als de vriendin van Johannes aan kinderen toe is ben jij al bejaardquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Dan moet hij ook maar haast maken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Fulltime huismoederquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
inso ook nietquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij valt wel op jong.quote:Op zondag 4 september 2016 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de vriendin van Johannes aan kinderen toe is ben jij al bejaard
Ik moet toch een excuus hebben om geen seks te hoeven hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook maar haast maken.
Is toch leuk.quote:Op zondag 4 september 2016 16:39 schreef Typisch het volgende:
Eerste maatje van mij krijgt ook een kind begin volgend jaar.
mafkezen
heb wel baan maar geen geldquote:Op zondag 4 september 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
heb geen baan maar heb wel geld toch, dus maakt niet uit
als zelfs mocros met een zwakbegaafde herseninhoud audi en merries kunnen rijden zal het daar niet aan liggenquote:
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikkenquote:Op zondag 4 september 2016 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Vind het ook wel gezellig als er bij familie van dat jonge grut rondloopt.
Mijn zusje heeft iets van mij opgepikt ben ik bangquote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikken
Oh in de kringverjaardag waar ik net was ging het kindje van 4 het gebedje voor het eten opzeggen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikken
vloek jij veel bij je zusje?quote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van mij opgepikt ben ik bang
dan heb ik liever dat zo'n kind "stomme kut" zegt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh in de kringverjaardag waar ik net was ging het kindje van 4 het gebedje voor het eten opzeggen.
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat zo'n kind "stomme kut" zegt.
Vond je wel moeilijk zekerquote:Op zondag 4 september 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.
hoezo is het dan meteen ondankbaar als je het meteen opeet?quote:Op zondag 4 september 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.
Zonder realisatiemoment dat je eten niet vanzelfsprekend is bedoel ik, daar is het bidden toch vooral voor. Geloof hebben is bijna secundair eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo is het dan meteen ondankbaar als je het meteen opeet?
Dat kan je je ook prima realiseren zonder zo'n gebed hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder realisatiemoment dat je eten niet vanzelfsprekend is bedoel ik, daar is het bidden toch vooral voor. Geloof hebben is bijna secundair eigenlijk.
Niet dat de meeste mensen dat ook doenquote:Op zondag 4 september 2016 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je je ook prima realiseren zonder zo'n gebed hoor.
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.quote:Op zondag 4 september 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat de meeste mensen dat ook doen
Eensquote:Op zondag 4 september 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.
Je hoeft niet bij alles stil te staan van "ja ik had dit ook niet kunnen hebben"
Het hoeft ook niet. Maar ik vind het geen slechte gewoonte.quote:Op zondag 4 september 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.
Je hoeft niet bij alles stil te staan van "ja ik had dit ook niet kunnen hebben"
Gewoon naar goede slager gaan ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik geen vegetariër ga worden maar gewoon geen supermarktvlees meer op mijn bord wil. Gisteren cowspiracy gezien.
vaak nog slecht ookquote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik geen vegetariër ga worden maar gewoon geen supermarktvlees meer op mijn bord wil. Gisteren cowspiracy gezien.
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.quote:Op zondag 4 september 2016 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon naar goede slager gaan ja.
Als het binnen je budget past.
Ik betrap mezelf erop ook wel eens biologisch te kopen ipv goedkoopstequote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zouden meer eigen dieren moeten eten ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.
Of zwijntje.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
http://supermeat.com/
Dit klinkt wel geinig
Je vader heeft een kippenboerderij?quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
de wetenschap staat voor nietsquote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.
Zou wel ideaal zijn voor alle hypocriete dierenliefhebbers die niet zonder vlees kunnenquote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het relevante is wanneer ze kunnen concurreren met echt vlees. Qua smaak en prijs.quote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kunnen we het vachtje ook prepareren. Lekker zacht.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel ideaal zijn voor alle hypocriete dierenliefhebbers die niet zonder vlees kunnenMisschien kunnen ze dan ook mensenvlees op de markt brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Volgens hun zou het een stuk goedkoper moeten worden dan echt vleesquote:Op zondag 4 september 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het relevante is wanneer ze kunnen concurreren met echt vlees. Qua smaak en prijs.
Die ziet er erg goed uit. Gaan we die zaterdag maken?quote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders maar kikkererwten-linzen schotel eten.
[ afbeelding ]
Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op zondag 4 september 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan ook mensenvlees op de markt brengen.
Kunnen mogelijk ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens hun zou het een stuk goedkoper moeten worden dan echt vlees
dit ziet er wel voedzaam uitquote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders maar kikkererwten-linzen schotel eten.
[ afbeelding ]
wat voor pizzaquote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga straks pizza bestellen
#viesdik
Voor je verjaardag.quote:Op zondag 4 september 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ziet er erg goed uit. Gaan we die zaterdag maken?
Kikkererwten en linzen zijn erg goed voor je.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je verjaardag.
[..]
Kikkererwten en linzen zijn erg goed voor je.
het ziet er ook wel eenvoudig uitquote:
Harry Potter and the Cursed Childquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog een boekje kopen voor morgen in vliegtuig.
Mn ereader is kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hier is het receptquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
het ziet er ook wel eenvoudig uit
want ik haat koken
Ik vind koken best leuk, maar ben er veel te vaak te lui voorquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
het ziet er ook wel eenvoudig uit
want ik haat koken
quote:Op zondag 4 september 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Potter and the Cursed Child
Al lang gekocht en gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit zo iets slechts gezien.
Als JK Rowling een zichzelf respecterende schrijfster was had ze dit niet laten doen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Die ga ik ook even opslaanquote:Op zondag 4 september 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is het recept
http://www.itsafoodlife.n(...)oghurt-en-pitachips/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |