Heb het gevoel dat hij gaat falen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ziyech naar ajax voor 11 millie
weinig
moet even in het ajaxsysteem vallen 1 jaar lang zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat hij gaat falen.
Ziyech schijnt niet bepaald professioneel te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax kan tegenwoordig echt alleen met ideale schoonzonen omgaan
In Nederland kun je ook elke dag junkfood tjappen en nog de beste zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziyech schijnt niet bepaald professioneel te zijn.
Zou dan niet zo snel hem halen als Ajax zijnde.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook elke dag junkfood tjappen en nog de beste zijn.
ook nog nooit gedaan dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
Was voor mij eerste concert van een vrouw
Zou haar raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:
Vet veel mannen al gezien maar tot dat moment nog nooit een vrouw. Al ga ik daar binnenkort ook Dua Lipa aan toevoegenquote:
En terecht. Leuk meissie is hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.
ik heb Ellie Goulding live gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
Was voor mij eerste concert van een vrouw
Kaneel vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb paramore live gezien
de zangeres was vrouw
bedenk ik me net
Die lijkt me ook nog wel tof om live te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb Ellie Goulding live gezienen haar voorprogramma was ook een meisje. Verder ook alleen maar mannen gezien
Dat lijkt mij live ook wel leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb Ellie Goulding live gezienen haar voorprogramma was ook een meisje. Verder ook alleen maar mannen gezien
Ik raad je aan naar een concert van the Unicorn Flakes te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij live ook wel leuk.
Verder ga ik niet zo vaak naar concerten of festivals.
Heb je Stranger Things al gekeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb paramore live gezien
de zangeres was vrouw
bedenk ik me net
Is die leuk? Wel goede dingen al over gehoordquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Stranger Things al gekeken?
1e afleveringquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Stranger Things al gekeken?
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is die leuk? Wel goede dingen al over gehoord
moet ik ook nog eens kijken jaquote:
Ja ik ook, dus niet over nadenkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk bij de gedachte van een tepel die doorboord wordt.
Maar ik ben ook een mietje.
Ja en het duurt natuurlijk ook maar even, dus als je het eindresultaat mooi vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus niet over nadenken
Ik weet niet of ik altijd vegetarisch voor je kan koken :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil misschien helemaal vegetariër worden maar ik twijfel nog een beetje vanwege het ongemak bij het bezoeken van familie enzo.
Is het laf om dat niet te willen zeggen om confrontatie te vermijden?
Ja dat is echt twee seconden, dus denk daar gewoon niet over na want ja, zooo kortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en het duurt natuurlijk ook maar even, dus als je het eindresultaat mooi vindt.
En dan gewoon vlees eten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil misschien helemaal vegetariër worden maar ik twijfel nog een beetje vanwege het ongemak bij het bezoeken van familie enzo.
nee boeiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Tease dat je bent.quote:
Puur toevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tease dat je bent.
Je haar heeft daar een rode gloed trouwens, of ligt dat aan de belichting?
Je breekt mijn hart.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Puur toevalmaar heb helemaal niet zo veel total bikinifoto's van vakantie. Wat best gek is, want echt 1/3 liep iedereen daar in zwemkleding
!
quote:Mn haar heeft wel rode gloed beetje. Iedereen dacht dat het mn eigen haarkleur was hioaohoa. En mensen dachten ook oprecht dat ik een grote pigment vlek op mn rug had van toen ik mn kont hard verbrand!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Puur toevalmaar heb helemaal niet zo veel total bikinifoto's van vakantie. Wat best gek is, want echt 1/3 liep iedereen daar in zwemkleding
!
Mn haar heeft wel rode gloed beetje. Iedereen dacht dat het mn eigen haarkleur was hioaohoa. En mensen dachten ook oprecht dat ik een grote pigment vlek op mn rug had van toen ik mn kont hard verbrand!
![]()
![]()
![]()
de Waddeneilanden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggg![]()
![]()
yessquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Crack ben je nu nog steeds single
Kroatiëquote:
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.quote:
lijkt me leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
Kroatiëquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef Drug het volgende:
[..]
fucking mooi. jouw foto? mag ik weten waar precies? evt dm
Nee foto is van reisgenootjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef Drug het volgende:
[..]
fucking mooi. jouw foto? mag ik weten waar precies? evt dm
Oke is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
waarheenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hee jc ga je ook mee met de grtd single reis. Fokkie en jr komen ook
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik altijd vegetarisch voor je kan koken :$
Als je er niet aan kunt denken vind ik dat wel knap hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt twee seconden, dus denk daar gewoon niet over na want ja, zooo kort.
En hm mja weet nog niet zo goed hoe het bij mij zal staanmaar vind wel mooi
[..]
En dan gewoon vlees eten?
Je kan toch gewoon vegetariër zijn en je die paar keer dat iemand anders kookt gewoon stukje vlees eten. Waarom moet dat zo extreem principieelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$
[..]
Als je er niet aan kunt denken vind ik dat wel knap hoor.
Ja, kan mijn grootouders enzo toch niet vegetarisch voor me laten koken, die mensen hebben geen idee wat ze moeten doen.
hoe lang gaan wequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon zo'n lustoord. In Boedapest schijnen ze een prachtige verzameling hoeren te hebben
Hoe weet je ditquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
In die streken noemen ze het trouwens 'erotische massage' omdat prostitutie illegaal is
vraag me niet hoe ik dit weetx
Nou ja dat was dus ook een beetje mijn dilemma, of ik nu tegen ze moet zeggen dat ik liever vegetarisch eet en dat ze dan of gaan zeuren over waarom dan als ik er principieel over ga doen of dat ze me hypocriet noemen als ik me wel aanpas, of dat ik er dus gewoon beter helemaal niets over zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vegetariër zijn en je die paar keer dat iemand anders kookt gewoon stukje vlees eten. Waarom moet dat zo extreem principieel
ja in Azië ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
In die streken noemen ze het trouwens 'erotische massage' omdat prostitutie illegaal is
vraag me niet hoe ik dit weetx
Maar als we nou samen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$
Jij kunt toch nog gewoon kipschnitzels kopen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als we nou samen wonen?
dan zeg je beter nietsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja dat was dus ook een beetje mijn dilemma, of ik nu tegen ze moet zeggen dat ik liever vegetarisch eet en dat ze dan of gaan zeuren over waarom dan als ik er principieel over ga doen of dat ze me hypocriet noemen als ik me wel aanpas, of dat ik er dus gewoon beter helemaal niets over zeg.
Ja eigenlijk ben ik het daar ook wel weer een beetje mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon eten wat de pot schaft als je te gast bent
hoeveel is 6ftquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om naar de gym te gaan
wat een arrogante trutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kaneel. Gvd langer worden zal je.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom gay worden.quote:
Op zich zijn langere vrouwen wel sexy, maar andersom vinden vrouwen kleinere mannen dat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kaneel. Gvd langer worden zal je.
Sorry ben gewoon een zachte jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent gewoon pussy dat je dat maar accepteert
Ik geef dit toe. Liever langer dan klein.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gay worden.
[..]
Op zich zijn langere vrouwen wel sexy, maar andersom vinden vrouwen kleinere mannen dat niet
ahw liefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ben gewoon een zachte jongen
Slet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
En alsnog zou ik Peter Dinklage wel doen denk ik
Ik pak wat ik pakken kan.quote:
Buiten z'n lengte heeft hij ook gewoon een goeie kop. Als hij normale lengte had gehad zou hij door velen wel als knap worden beschouwd denk ik jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
En alsnog zou ik Peter Dinklage wel doen denk ik
De Brad Pitt van de dwergen noemt men hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten z'n lengte heeft hij ook gewoon een goeie kop. Als hij normale lengte had gehad zou hij door velen wel als knap worden beschouwd denk ik ja
Hij heeft weinig concurrentie van die andere Nederlandse dwerg iig. Hoe heet tie ook alweer van Velzen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De Brad Pitt van de dwergen noemt men hem.
Die is echt ZO lelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft weinig concurrentie van die andere Nederlandse dwerg iig. Hoe heet tie ook alweer van Velzen ofzo
Mad pussy? Is dat verbloemende benaming voor blue waffle?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik fokkie zijn lengte maar.
Dan kreeg ik mad pussy.
Nee, ik maak een fopje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mad pussy? Is dat verbloemende benaming voor blue waffle?
mortaxx is klein maar heeft pussy aan de lopende bandquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik fokkie zijn lengte maar.
Dan kreeg ik mad pussy.
al ruim een maand nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx is klein maar heeft pussy aan de lopende band
Ik kan hier weinig mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je plaat loopt een beetje vastquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kaneel heb jij een masker opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik maak een fopje.
Zelfs als ik lang ben, ben ik nog steeds een eikel.
quote:
Moet je maar op het altaar tegen je vriendin zeggenquote:
ik ben altijd in voor een grappie op zn tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar op het altaar tegen je vriendin zeggen
lekker maskertje hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Een Trump masker.
[ afbeelding ]
hoe waren de oudenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
Eerste training heeft me gesloopt
Ga denk ik nu al slapen
Johannes zocht jou laatst.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
Eerste training heeft me gesloopt
Ga denk ik nu al slapen
heel aardig, blijf er denk ik gewoon. Ga proberen aanvoerder te wordenquote:
ik wil ook aanvoerder wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
heel aardig, blijf er denk ik gewoon. Ga proberen aanvoerder te worden
dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Johannes zocht jou laatst.
Ik geloof dat morgen jouw oma jarig is.
leuk zegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Ze wordt volgens mij 83
ik ben dat vroeger een paar jaar geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil ook aanvoerder worden
maar word ik nooit
krijg altijd rooienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben dat vroeger een paar jaar geweest
Hoezo word je het nooit?
Ja Geef meestal gewoon plant of bosje bloemenquote:
Oh dat hebben wij nietquote:
wat krijg je dan als je iemand paar tikken verkoopt (bijv)quote:
geef soms die smerige overtredingen of pak geel voor pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
door tackles?
of ga je op de vuist
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahahquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat krijg je dan als je iemand paar tikken verkoopt (bijv)
misschien moet ik die sport gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahah
Zit een net tussen he, gaat niet zo makkelijk
Maar je hebt wel gele en rode kaarten toch? Boekingspunten ofzo krijg je danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahah
Zit een net tussen he, gaat niet zo makkelijk
wel goede lengtequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet ik die sport gaan doen
nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gele en rode kaarten toch? Boekingspunten ofzo krijg je dan
volgens google is dat zoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
Nog nooit gezien bij ons
Bij elke teamsport heb je wel boetes in de vorm van kaarten of even naar de kant ofzoquote:
in de BPL zou je daar ook direct geel voor krijgen maar volgens mij wordt de soep niet zo heet gegetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geef soms die smerige overtredingen of pak geel voor praten
bij amatuers wel voor pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in de BPL zou je daar ook direct geel voor krijgen maar volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten
moet je zelf betalen of de club?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij amatuers wel voor praten
pak veel geel
heb het nog nooit gezien of meegemaaktquote:
mss hebben jullie nette ploeg of is het alleen op hoogste nievauquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
heb het nog nooit gezien of meegemaakt
Tijd voor video arbritrage.quote:In de topper tussen Prima Donna Kaas Huizen en Oskam Taurus vond afgelopen zaterdag een opmerkelijk moment plaats. Taurus-speelster Cinde Nieuwenhuijsen kreeg uit het niets de rode en gele kaart (in één hand) getoond en moest het veld verlaten. Ze zou haar middelvinger hebben opgestoken naar de arbitrage, maar videobeelden laten zien dat dit niet het geval is.
werd er meestal uitgehaald door mijn vader (die was coach) als ik te boos werd hahahahquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mss hebben jullie nette ploeg of is het alleen op hoogste nievau
Nee, want het is racistisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
zou dat opsporing verzocht nu helpen
lijken ook allemaal op elkaar die marrokaantjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want het is racistisch.
Lekker op tijd menquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
en daar kwamen ze pas achter bij zn lijkschouwing.
politiegenot.
Wel goed wel wennen. Vooral aan de manier van collegialiteit. Dat financiele wereldje blijft een geval apart.quote:
hoezoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed wel wennen. Vooral aan de manier van collegialiteit. Dat financiele wereldje blijft een geval apart.
Ja weet niet. Gewoon veel meer toch tikkeltje arrogantie. Niet per se negatief, het is ook wel leuk. En ik kan best arrogant zijn. Maar toch.quote:
Dat niet. Maar wel openstaan voor kritiek. Niks mis mee eigenlijk zolang het niet afzeiken is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je al iemand moeten nakken en ellebogenwerk moeten doen
je moet sowieso fake it till you make it doen ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Flippiee het volgende:
Ja weet niet. Gewoon veel meer toch tikkeltje arrogantie. Niet per se negatief, het is ook wel leuk. En ik kan best arrogant zijn. Maar toch.
Dat sowieso ja. Beetje slijmen om je van je beste kant te laten zien maar dat hoort er ook wel bij. Kan er eigenlijk echt niet mee zitten maar ik weet en wist waar ik aan begon. En ik wil dit. Ieder zijn ding blablaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet sowieso fake it till you make it doen ja.
Ik vind het ook nooit zo erg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Beetje slijmen om je van je beste kant te laten zien maar dat hoort er ook wel bij. Kan er eigenlijk echt niet mee zitten maar ik weet en wist waar ik aan begon. En ik wil dit. Ieder zijn ding blabla
Hoe is het bij jou dan? Weet je al wat je beetje wil ook qua werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan? Weet je al wat je beetje wil ook qua werkWe kijken wel, eerst trouwen en op huwelijksreis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstelgod.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Gewoon prioriteitengenotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We kijken wel, eerst trouwen en op huwelijksreis.
Uitstelgod.
Nee, zijn wel plannen hoor.quote:
Zit er al een kindje in de planning?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zijn wel plannen hoor.
Maar first things first.
ik ga echt weinig doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook weer reizen. Beetje sparen en dan maar in het voorjaar weer
Tuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er al een kindje in de planning?
Ja natuurlijk. En sowieso heb je het druk genoeg met je bruiloft gok ik zo maar. Dan moet je dit soort beslissingen ook niet nemenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zijn wel plannen hoor.
Maar first things first.
Eigenlijk heb ik het nu rustig vandaag en gister.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En sowieso heb je het druk genoeg met je bruiloft gok ik zo maar. Dan moet je dit soort beslissingen ook niet nemen
Ohhh chill. Heb je je pak al in huis?! Of hoe gaat dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het nu rustig vandaag en gister.
Morgen laatste dag drukte.
Ja, al lang geleden gekocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh chill. Heb je je pak al in huis?! Of hoe gaat dat?
En dat geeft je (nog meer) stress?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nee alles is geregeld
echt heel kut
want dan voel je geen controle meer
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat geeft je (nog meer) stress?
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.quote:
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.
En over die muur tussen Amerika en Mexico moet nog nader gesproken worden geloof ik.
Oftewel Trump raakt gematigd.
Als goed is geeft hij later vandaag in Amerika een speech over immigratie (met name het uitzetten) dat best het verloop van zijn kandidaatschap kan bepalen.
Schijnbaar heeft hij stemmen van gematigde republikeinen én latijn amerikanen nodig. Maar kan hij hierdoor wat problemen krijgen met de extreem rechtse mensen.
Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.
En over die muur tussen Amerika en Mexico moet nog nader gesproken worden geloof ik.
Oftewel Trump raakt gematigd.
Als goed is geeft hij later vandaag in Amerika een speech over immigratie (met name het uitzetten) dat best het verloop van zijn kandidaatschap kan bepalen.
Schijnbaar heeft hij stemmen van gematigde republikeinen én latijn amerikanen nodig. Maar kan hij hierdoor wat problemen krijgen met de extreem rechtse mensen.
Trump heeft de verkiezing verloren omdat Hillary tegenstander is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hem
Dit is niet matigen. Dit is redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.
Hij gaat sowieso niet winnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton. Maar wie zal het zeggen. Misschien is Clinton eem verademing tov Trump. Dat zijn dingen die je nooit met 100% zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hem
Trump staat voor in de peilingenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is niet matigen. Dit is redden wat er te redden valt.
Dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton
Zwaar achter bij alle bookies.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Trump staat voor in de peilingen
Als er een fatsoenlijke republikein tegenover Hilary had gestaan had ik het kwalijker gevonden dan nu moet ik zeggen. Maargoed. dat heb ik hier al meermaals gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump heeft de verkiezing verloren omdat Hillary tegenstander is.
Alles, maar dan ook alles wordt uit de kast getrokken om haar te laten winnen.
Had niet uit gemaakt wie er voor de republikeinen had gestreden.
Trump ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind eht prima. Heb veel geld op Clinton staan.
Snap ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zwaar achter bij alle bookies.
Clinton is gewoon te genant voor woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
Clinton nog steeds 0 persconferenties gehouden dit jaar lol
De grote vraag wordt dan ook. Geloven ze Trump genoeg om het om te zetten in votesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
A new Washington Post-ABC News poll shows 41 percent of Americans have a favorable impression of Clinton, while 56 percent have an unfavorable one.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Clinton is gewoon te genant voor woorden.
Maar goed, ieder volk krijgt de leider die het verdient.
Ik vind het best kwalijk dat jij zulke dingen prima vindt omdat je het niet met de ander eens bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijke republikein tegenover Hilary had gestaan had ik het kwalijker gevonden dan nu moet ik zeggen. Maargoed. dat heb ik hier al meermaals gezegd
Wel mooi al dat verdampte geld bij bushgod.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
Er is ook geen bedrijf dat geld in de verkiezingen pompt die zat te wachten op Trump (of Sanders for that matter), dus logisch dat Clinton het gaat worden.
Een verademing zal het niet zijn, maar het is een beetje tussen de minst ergste kiezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton. Maar wie zal het zeggen. Misschien is Clinton eem verademing tov Trump. Dat zijn dingen die je nooit met 100% zekerheid zeggen.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
Er is ook geen bedrijf dat geld in de verkiezingen pompt die zat te wachten op Trump (of Sanders for that matter), dus logisch dat Clinton het gaat worden.
Kon je vanaf het moment dat het strijdveld bekend was wel vrij zeker van zijn.
En dat is in elk opzicht toch echt Trump als je naar de feiten kijkt in plaats van de populistische vertolking van meningenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Een verademing zal het niet zijn, maar het is een beetje tussen de minst ergste kiezen.
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Aan de andere kant is Trump al veel verder gekomen dan de media vooraf had verwacht. Ik kan me voorstellen dat dit zijn achterban hoopt geeft.
Trump is gewoon een verkapte democraat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.
Ik vind het niet prima. Ik zeg alleen dat het 2 vreselijke presidenten zouden zijn, maargoed 1 van de 2 wordt het toch en dan ga je gevoelsmatig voor de minst slechts denkbare. Tsja, de een vind dat Trump en de ander Clintonquote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het best kwalijk dat jij zulke dingen prima vindt omdat je het niet met de ander eens bent.
Ze is ook niet echt fitquote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Her favorable rating among women dropped from 54 percent to just 45 percent.
Among Hispanics, it went from 71 percent to 55 percent.
Among liberals, it went from 76 percent to 63 percent.
koekoek wat een drops
Natuurlijk. En Sanders geen eens een democraat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump is gewoon een verkapte democraat.
Kloptquote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. En Sanders geen eens een democraat.
Misschien. En als het onder Clinton een puinhoop is over 2 jaar neem ik wellicht ook m`n woorden terug.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is in elk opzicht toch echt Trump als je naar de feiten kijkt in plaats van de populistische vertolking van meningen
Trump jarenlang democraat geweest. Vind het beetje apart dat dat niet meer benoemd wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.
In 2008 was het genant. Iedere avond 4 uur lang Obama propaganda op Nederland 3.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is de anti propaganda zo aandoenlijk, zeker vanuit west-europa.
Normaal gesproken zouden ze fappen op veel van zn standpunten
Je zegt hierboven letterlijk dat je het kwalijker had gevonden als er een andere tegenstander was.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het niet prima. Ik zeg alleen dat het 2 vreselijke presidenten zouden zijn, maargoed 1 van de 2 wordt het toch en dan ga je gevoelsmatig voor de minst slechts denkbare. Tsja, de een vind dat Trump en de ander Clinton
Dan zal het toch wel zijn:quote:Op donderdag 1 september 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. En als het onder Clinton een puinhoop is over 2 jaar neem ik wellicht ook m`n woorden terug.
Dat is wel een dingetje ja. Maar Amerika heeft oorlog nodig, in alles is dat ontzettend belangrijk voor dat land.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel zijn:
Onder Trump was het erger geweest.
Net zoals de oude Obama aanhang nu doet, nu het dire keer niets blijkt te zijn.
Ik zou persoonlijk uit moreel oogpunt altijd kiezen voor de minst oorlogsbeluste kandidaat.
En dat is heel erg duidelijk Trump
Ik snap natuurlijk wel dat Clinton daar baat bij heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Maar Amerika heeft oorlog nodig, in alles is dat ontzettend belangrijk voor dat land.
Heel het land is daar bij gebaat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk wel dat Clinton daar baat bij heeft.
Dat komt niet omdat de wil er niet is bij anderen. Maar die krijgen gewoon geen exposure. Groot probleem is dat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het vooral jammer dat er geen degelijke alternatieve partijen zijn dan de grote 2.
Maar goed, dat verander je niet in korte tijd.
Ben wel benieuwd hoe liberals het straks gaan goedpraten als Clinton haar buitenland beleid, die conservatiever republikeins is dan veel republikeinen gaat doorvoeren.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel het land is daar bij gebaat.
Clinton is op dat gebied natuurlijk gewoon een republikein.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe liberals het straks gaan goedpraten als Clinton haar buitenland beleid, die conservatiever republikeins is dan veel republikeinen gaat doorvoeren.
Op vrijwel elk vlak.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clinton is op dat gebied natuurlijk gewoon een republikein.
Maar laten we wel wezen, met Clinton gaat er weinig veranderen en dat is precies wat de geldschieters willen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op vrijwel elk vlak.
Een hele erge ook.
Getting money out of politics tochquote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de wil er niet is bij anderen. Maar die krijgen gewoon geen exposure. Groot probleem is dat.
Een president kan sowieso alleen nuances aanbrengen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen, met Clinton gaat er weinig veranderen en dat is precies wat de geldschieters willen.
En het is ook logisch. Als jij als bedrijf in twee partijen geld hebt zitten ga je niet partij drie en vier uitlichten als geschikte kandidaten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Getting money out of politics toch
Democratie sowieso een matig systeem.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
Wat een kenker systeem is het ook daar, nondeju.
Ik denk dat ze gewoon verder gaat met waar Obama mee bezig was, maar dan met een beetje extra oorlog ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een president kan sowieso alleen nuances aanbrengen.
Ik denk dat haar buitenland beleid wat extremer zal zijn dan Obama.
Mwah, dat weet ik niet. Dat kan je achteraf toch niet objectief bekijken. Misschien kunnen tegenstanders zijn uitspraken dan juist beter relativeren omdat ze nu de uitkomst van de tegenpartij zien. geen ideequote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel zijn:
Onder Trump was het erger geweest.
Het punt is dat mensen enorm bang zijn voor verandering.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet. Dat kan je achteraf toch niet objectief bekijken. Misschien kunnen tegenstanders zijn uitspraken dan juist beter relativeren omdat ze nu de uitkomst van de tegenpartij zien. geen idee
En heeft midden-oosten mede helpen escaleren.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
Daar hoor je echt veel te weinig over, Obama wordt gezien als een held in de rest van de wereld maar onder zijn bewind is het surveillance gedeelte echt de spuigaten uitgelopen.
En de zorgkosten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
Daar hoor je echt veel te weinig over, Obama wordt gezien als een held in de rest van de wereld maar onder zijn bewind is het surveillance gedeelte echt de spuigaten uitgelopen.
Kwalijk.
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.quote:
Geen weldenkend mens vind dit systeem goed.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.
Het is ook moeilijk om dat in een keer goed te doen denk ik, daar is meer voor nodig.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Obamacare wat op een extreme mislukking dreigt uit te lopen, wat door beide partijen erkent wordt als een speeltje voor de zorgverzekeraars.
Je krijgt hierdoor nu dingen als de Epipen, die geloof ik gister in het nieuws was.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.
Waarom precies niet dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens vind dit systeem goed.
Zeker als je vind dat bedrijfsleven te veel invloed heeft.
Maar dat ligt dan toch aan de uitvoering? Hier is dat niet zo extreem.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Middenklasse verzekeringen die van ~100 dollar naar 500-600 gaan.
Medicijnen voor chronisch zieken die tig keer de lucht in gaan omdat verzekeraars nu veel meer vrijheid hebben in het weigeren van medicijnen.
Omdat Obama gewoon een 1-2tje heeft gemaakt met verzekeraars om medicijnen de lucht in te krijgen, verzekeringen veel en veel duurder te maken voro iedereen behalve de straatarmen. En het recht geven om polissen zomaar eenzijdig te annuleren.quote:
Het komt vooral omdat Obama toestemming heeft gegeven voor eenzeidig annuleren van polissen onder de nieuwe wetgeving.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch aan de uitvoering? Hier is dat niet zo extreem.
Dat is niet zo fijn nee.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zorgverzekeraar kon zeggen. Onder de nieuwe wetgeving ACTA is deze polis niet meer geldig, uw nieuwe tarief is 4-5x zo hoog. Danku zeker.
En als chronisch zieke mocht je meer gaan betalen.
OBAMAGOD.
Als je voor eht waanidee bent voor verplichte verzekeringen moet je het uitvoeren als single payer healthcare.quote:
Don't bite the hand that feedsquote:Op donderdag 1 september 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En forse beperkingen opleggen aan de farmaceutische industrie.
Het werkt verder ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Don't bite the hand that feeds
En nog is het allemaal rotzooi.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
Vandaag toevallig aan buitenlanders uit proberen te leggen hoeveel keuze wij hebben als we gaan stemmen, qua partijen en namen e.d. Ze geloofde het niet.
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nog is het allemaal rotzooi.
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaarquote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nog is het allemaal rotzooi.
Ik geloof weinig tot niet in de democratie.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.
Als zelfs Hilbrand in de kamer kan komen...quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.
Piraten Partij.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaar
Eng volk, de achterban dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaar
twitter:KimDotcom twitterde op donderdag 01-09-2016 om 00:28:04?LIVE STREAMING NOWKim Dotcom vs US Empirehttps://t.co/hrstl0ktqb reageer retweet
Zal ook niet iedereen zijn natuurlijk. ALleen de extremen die jij in je dmbox hebt gekregenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ook niet iedereen zijn natuurlijk. ALleen de extremen die jij in je dmbox hebt gekregen
Ik ben lid van de Conservatives.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Typisch het volgende:
Ik overweeg sterk om lid te worden van de Piraten Partij.
Zijn er paar bij die schuwen niks om hun mening kenbaar te maken nee, I knowquote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar pegida is ook geen reflectie van PVV stemmers. En daar mag je ook gerust van zeggen dat ze extreem zijn.
Milieugekkies zijn nog veel enger.
Een mening kenbaar maken is prima. Welke menign dat ook is.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er paar bij die schuwen niks om hun mening kenbaar te maken nee, I know
was goeie hokjesman-aflevering over
Hokjesmangod
Patrick Jumpen is ook niet helemaal meer goed hequote:Op donderdag 1 september 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zelfs Hilbrand in de kamer kan komen...
trustenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen.
Tot later FOK!ertjes.
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen.
Tot later FOK!ertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |