Tease dat je bent.quote:
Puur toevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tease dat je bent.
Je haar heeft daar een rode gloed trouwens, of ligt dat aan de belichting?
Je breekt mijn hart.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Puur toevalmaar heb helemaal niet zo veel total bikinifoto's van vakantie. Wat best gek is, want echt 1/3 liep iedereen daar in zwemkleding
!
quote:Mn haar heeft wel rode gloed beetje. Iedereen dacht dat het mn eigen haarkleur was hioaohoa. En mensen dachten ook oprecht dat ik een grote pigment vlek op mn rug had van toen ik mn kont hard verbrand!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Puur toevalmaar heb helemaal niet zo veel total bikinifoto's van vakantie. Wat best gek is, want echt 1/3 liep iedereen daar in zwemkleding
!
Mn haar heeft wel rode gloed beetje. Iedereen dacht dat het mn eigen haarkleur was hioaohoa. En mensen dachten ook oprecht dat ik een grote pigment vlek op mn rug had van toen ik mn kont hard verbrand!
![]()
![]()
![]()
de Waddeneilanden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaah ik wil terugggggg![]()
![]()
yessquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Crack ben je nu nog steeds single
Kroatiëquote:
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.quote:
lijkt me leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
Kroatiëquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef Drug het volgende:
[..]
fucking mooi. jouw foto? mag ik weten waar precies? evt dm
Nee foto is van reisgenootjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef Drug het volgende:
[..]
fucking mooi. jouw foto? mag ik weten waar precies? evt dm
Oke is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je met mij verkering? Dan kunnen we samen naar optredens.
Zoals die van Bon Iver begin januari in Tivoli
waarheenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hee jc ga je ook mee met de grtd single reis. Fokkie en jr komen ook
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik altijd vegetarisch voor je kan koken :$
Als je er niet aan kunt denken vind ik dat wel knap hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt twee seconden, dus denk daar gewoon niet over na want ja, zooo kort.
En hm mja weet nog niet zo goed hoe het bij mij zal staanmaar vind wel mooi
[..]
En dan gewoon vlees eten?
Je kan toch gewoon vegetariër zijn en je die paar keer dat iemand anders kookt gewoon stukje vlees eten. Waarom moet dat zo extreem principieelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$
[..]
Als je er niet aan kunt denken vind ik dat wel knap hoor.
Ja, kan mijn grootouders enzo toch niet vegetarisch voor me laten koken, die mensen hebben geen idee wat ze moeten doen.
hoe lang gaan wequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon zo'n lustoord. In Boedapest schijnen ze een prachtige verzameling hoeren te hebben
Hoe weet je ditquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
In die streken noemen ze het trouwens 'erotische massage' omdat prostitutie illegaal is
vraag me niet hoe ik dit weetx
Nou ja dat was dus ook een beetje mijn dilemma, of ik nu tegen ze moet zeggen dat ik liever vegetarisch eet en dat ze dan of gaan zeuren over waarom dan als ik er principieel over ga doen of dat ze me hypocriet noemen als ik me wel aanpas, of dat ik er dus gewoon beter helemaal niets over zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vegetariër zijn en je die paar keer dat iemand anders kookt gewoon stukje vlees eten. Waarom moet dat zo extreem principieel
ja in Azië ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
In die streken noemen ze het trouwens 'erotische massage' omdat prostitutie illegaal is
vraag me niet hoe ik dit weetx
Maar als we nou samen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je nu toch eigenlijk ook al? :$
Jij kunt toch nog gewoon kipschnitzels kopen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als we nou samen wonen?
dan zeg je beter nietsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja dat was dus ook een beetje mijn dilemma, of ik nu tegen ze moet zeggen dat ik liever vegetarisch eet en dat ze dan of gaan zeuren over waarom dan als ik er principieel over ga doen of dat ze me hypocriet noemen als ik me wel aanpas, of dat ik er dus gewoon beter helemaal niets over zeg.
Ja eigenlijk ben ik het daar ook wel weer een beetje mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon eten wat de pot schaft als je te gast bent
hoeveel is 6ftquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om naar de gym te gaan
wat een arrogante trutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kaneel. Gvd langer worden zal je.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom gay worden.quote:
Op zich zijn langere vrouwen wel sexy, maar andersom vinden vrouwen kleinere mannen dat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kaneel. Gvd langer worden zal je.
Sorry ben gewoon een zachte jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je bent gewoon pussy dat je dat maar accepteert
Ik geef dit toe. Liever langer dan klein.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gay worden.
[..]
Op zich zijn langere vrouwen wel sexy, maar andersom vinden vrouwen kleinere mannen dat niet
ahw liefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ben gewoon een zachte jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |