Heb je Stranger Things al gekeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb paramore live gezien
de zangeres was vrouw
bedenk ik me net
Is die leuk? Wel goede dingen al over gehoordquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Stranger Things al gekeken?
1e afleveringquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Stranger Things al gekeken?
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is die leuk? Wel goede dingen al over gehoord
moet ik ook nog eens kijken jaquote:
Ja ik ook, dus niet over nadenkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk bij de gedachte van een tepel die doorboord wordt.
Maar ik ben ook een mietje.
Ja en het duurt natuurlijk ook maar even, dus als je het eindresultaat mooi vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus niet over nadenken
Ik weet niet of ik altijd vegetarisch voor je kan koken :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil misschien helemaal vegetariër worden maar ik twijfel nog een beetje vanwege het ongemak bij het bezoeken van familie enzo.
Is het laf om dat niet te willen zeggen om confrontatie te vermijden?
Ja dat is echt twee seconden, dus denk daar gewoon niet over na want ja, zooo kortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en het duurt natuurlijk ook maar even, dus als je het eindresultaat mooi vindt.
En dan gewoon vlees eten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil misschien helemaal vegetariër worden maar ik twijfel nog een beetje vanwege het ongemak bij het bezoeken van familie enzo.
nee boeiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |