Johannes zocht jou laatst.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
Eerste training heeft me gesloopt
Ga denk ik nu al slapen
heel aardig, blijf er denk ik gewoon. Ga proberen aanvoerder te wordenquote:
ik wil ook aanvoerder wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
heel aardig, blijf er denk ik gewoon. Ga proberen aanvoerder te worden
dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Johannes zocht jou laatst.
Ik geloof dat morgen jouw oma jarig is.
leuk zegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Ze wordt volgens mij 83
ik ben dat vroeger een paar jaar geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil ook aanvoerder worden
maar word ik nooit
krijg altijd rooienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben dat vroeger een paar jaar geweest
Hoezo word je het nooit?
Ja Geef meestal gewoon plant of bosje bloemenquote:
Oh dat hebben wij nietquote:
wat krijg je dan als je iemand paar tikken verkoopt (bijv)quote:
geef soms die smerige overtredingen of pak geel voor pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
door tackles?
of ga je op de vuist
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahahquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat krijg je dan als je iemand paar tikken verkoopt (bijv)
misschien moet ik die sport gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahah
Zit een net tussen he, gaat niet zo makkelijk
Maar je hebt wel gele en rode kaarten toch? Boekingspunten ofzo krijg je danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doet eigenlijk helemaal niemand hahahah
Zit een net tussen he, gaat niet zo makkelijk
wel goede lengtequote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet ik die sport gaan doen
nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gele en rode kaarten toch? Boekingspunten ofzo krijg je dan
volgens google is dat zoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
Nog nooit gezien bij ons
Bij elke teamsport heb je wel boetes in de vorm van kaarten of even naar de kant ofzoquote:
in de BPL zou je daar ook direct geel voor krijgen maar volgens mij wordt de soep niet zo heet gegetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geef soms die smerige overtredingen of pak geel voor praten
bij amatuers wel voor pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in de BPL zou je daar ook direct geel voor krijgen maar volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |