quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan? Weet je al wat je beetje wil ook qua werkWe kijken wel, eerst trouwen en op huwelijksreis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstelgod.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Gewoon prioriteitengenotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We kijken wel, eerst trouwen en op huwelijksreis.
Uitstelgod.
Nee, zijn wel plannen hoor.quote:
Zit er al een kindje in de planning?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zijn wel plannen hoor.
Maar first things first.
ik ga echt weinig doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook weer reizen. Beetje sparen en dan maar in het voorjaar weer
Tuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er al een kindje in de planning?
Ja natuurlijk. En sowieso heb je het druk genoeg met je bruiloft gok ik zo maar. Dan moet je dit soort beslissingen ook niet nemenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zijn wel plannen hoor.
Maar first things first.
Eigenlijk heb ik het nu rustig vandaag en gister.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En sowieso heb je het druk genoeg met je bruiloft gok ik zo maar. Dan moet je dit soort beslissingen ook niet nemen
Ohhh chill. Heb je je pak al in huis?! Of hoe gaat dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het nu rustig vandaag en gister.
Morgen laatste dag drukte.
Ja, al lang geleden gekocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh chill. Heb je je pak al in huis?! Of hoe gaat dat?
En dat geeft je (nog meer) stress?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nee alles is geregeld
echt heel kut
want dan voel je geen controle meer
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat geeft je (nog meer) stress?
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.quote:
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.
En over die muur tussen Amerika en Mexico moet nog nader gesproken worden geloof ik.
Oftewel Trump raakt gematigd.
Als goed is geeft hij later vandaag in Amerika een speech over immigratie (met name het uitzetten) dat best het verloop van zijn kandidaatschap kan bepalen.
Schijnbaar heeft hij stemmen van gematigde republikeinen én latijn amerikanen nodig. Maar kan hij hierdoor wat problemen krijgen met de extreem rechtse mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |