Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In ene waren de eerste, tweede, derde generatie mexicanen in Amerika hardwerkend, familie en gemeenschapslievende mensen. Niks mis mee dus.
En over die muur tussen Amerika en Mexico moet nog nader gesproken worden geloof ik.
Oftewel Trump raakt gematigd.
Als goed is geeft hij later vandaag in Amerika een speech over immigratie (met name het uitzetten) dat best het verloop van zijn kandidaatschap kan bepalen.
Schijnbaar heeft hij stemmen van gematigde republikeinen én latijn amerikanen nodig. Maar kan hij hierdoor wat problemen krijgen met de extreem rechtse mensen.
Trump heeft de verkiezing verloren omdat Hillary tegenstander is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hem
Dit is niet matigen. Dit is redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.
Hij gaat sowieso niet winnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ik al de hele voorverkiezing heb voorspeld, hij gaat matigen want met extreem rechts gaat ie nooit winnen.
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton. Maar wie zal het zeggen. Misschien is Clinton eem verademing tov Trump. Dat zijn dingen die je nooit met 100% zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump heeft zn verkiezing al verloren door die achterlijek tweets van hem
Trump staat voor in de peilingenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is niet matigen. Dit is redden wat er te redden valt.
Dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton
Zwaar achter bij alle bookies.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Trump staat voor in de peilingen
Als er een fatsoenlijke republikein tegenover Hilary had gestaan had ik het kwalijker gevonden dan nu moet ik zeggen. Maargoed. dat heb ik hier al meermaals gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump heeft de verkiezing verloren omdat Hillary tegenstander is.
Alles, maar dan ook alles wordt uit de kast getrokken om haar te laten winnen.
Had niet uit gemaakt wie er voor de republikeinen had gestreden.
Trump ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind eht prima. Heb veel geld op Clinton staan.
Snap ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zwaar achter bij alle bookies.
Clinton is gewoon te genant voor woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
Clinton nog steeds 0 persconferenties gehouden dit jaar lol
De grote vraag wordt dan ook. Geloven ze Trump genoeg om het om te zetten in votesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
A new Washington Post-ABC News poll shows 41 percent of Americans have a favorable impression of Clinton, while 56 percent have an unfavorable one.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Clinton is gewoon te genant voor woorden.
Maar goed, ieder volk krijgt de leider die het verdient.
Ik vind het best kwalijk dat jij zulke dingen prima vindt omdat je het niet met de ander eens bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijke republikein tegenover Hilary had gestaan had ik het kwalijker gevonden dan nu moet ik zeggen. Maargoed. dat heb ik hier al meermaals gezegd
Wel mooi al dat verdampte geld bij bushgod.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
Er is ook geen bedrijf dat geld in de verkiezingen pompt die zat te wachten op Trump (of Sanders for that matter), dus logisch dat Clinton het gaat worden.
Een verademing zal het niet zijn, maar het is een beetje tussen de minst ergste kiezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Ik denk dat Trump beter aan het roer kan staan dan dan Clinton. Maar wie zal het zeggen. Misschien is Clinton eem verademing tov Trump. Dat zijn dingen die je nooit met 100% zekerheid zeggen.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
Er is ook geen bedrijf dat geld in de verkiezingen pompt die zat te wachten op Trump (of Sanders for that matter), dus logisch dat Clinton het gaat worden.
Kon je vanaf het moment dat het strijdveld bekend was wel vrij zeker van zijn.
En dat is in elk opzicht toch echt Trump als je naar de feiten kijkt in plaats van de populistische vertolking van meningenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Een verademing zal het niet zijn, maar het is een beetje tussen de minst ergste kiezen.
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Aan de andere kant is Trump al veel verder gekomen dan de media vooraf had verwacht. Ik kan me voorstellen dat dit zijn achterban hoopt geeft.
Trump is gewoon een verkapte democraat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.
Ik vind het niet prima. Ik zeg alleen dat het 2 vreselijke presidenten zouden zijn, maargoed 1 van de 2 wordt het toch en dan ga je gevoelsmatig voor de minst slechts denkbare. Tsja, de een vind dat Trump en de ander Clintonquote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het best kwalijk dat jij zulke dingen prima vindt omdat je het niet met de ander eens bent.
Ze is ook niet echt fitquote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Her favorable rating among women dropped from 54 percent to just 45 percent.
Among Hispanics, it went from 71 percent to 55 percent.
Among liberals, it went from 76 percent to 63 percent.
koekoek wat een drops
Natuurlijk. En Sanders geen eens een democraat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump is gewoon een verkapte democraat.
Kloptquote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. En Sanders geen eens een democraat.
Misschien. En als het onder Clinton een puinhoop is over 2 jaar neem ik wellicht ook m`n woorden terug.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is in elk opzicht toch echt Trump als je naar de feiten kijkt in plaats van de populistische vertolking van meningen
Trump jarenlang democraat geweest. Vind het beetje apart dat dat niet meer benoemd wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump heeft gedaan wat Sanders wilde doen, de gevestigde orde verslaan. Zijn natuurlijk ook beide geen echte hardcore leden van hun partij.
In 2008 was het genant. Iedere avond 4 uur lang Obama propaganda op Nederland 3.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is de anti propaganda zo aandoenlijk, zeker vanuit west-europa.
Normaal gesproken zouden ze fappen op veel van zn standpunten
Je zegt hierboven letterlijk dat je het kwalijker had gevonden als er een andere tegenstander was.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het niet prima. Ik zeg alleen dat het 2 vreselijke presidenten zouden zijn, maargoed 1 van de 2 wordt het toch en dan ga je gevoelsmatig voor de minst slechts denkbare. Tsja, de een vind dat Trump en de ander Clinton
Dan zal het toch wel zijn:quote:Op donderdag 1 september 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. En als het onder Clinton een puinhoop is over 2 jaar neem ik wellicht ook m`n woorden terug.
Dat is wel een dingetje ja. Maar Amerika heeft oorlog nodig, in alles is dat ontzettend belangrijk voor dat land.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel zijn:
Onder Trump was het erger geweest.
Net zoals de oude Obama aanhang nu doet, nu het dire keer niets blijkt te zijn.
Ik zou persoonlijk uit moreel oogpunt altijd kiezen voor de minst oorlogsbeluste kandidaat.
En dat is heel erg duidelijk Trump
Ik snap natuurlijk wel dat Clinton daar baat bij heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Maar Amerika heeft oorlog nodig, in alles is dat ontzettend belangrijk voor dat land.
Heel het land is daar bij gebaat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk wel dat Clinton daar baat bij heeft.
Dat komt niet omdat de wil er niet is bij anderen. Maar die krijgen gewoon geen exposure. Groot probleem is dat.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het vooral jammer dat er geen degelijke alternatieve partijen zijn dan de grote 2.
Maar goed, dat verander je niet in korte tijd.
Ben wel benieuwd hoe liberals het straks gaan goedpraten als Clinton haar buitenland beleid, die conservatiever republikeins is dan veel republikeinen gaat doorvoeren.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel het land is daar bij gebaat.
Clinton is op dat gebied natuurlijk gewoon een republikein.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe liberals het straks gaan goedpraten als Clinton haar buitenland beleid, die conservatiever republikeins is dan veel republikeinen gaat doorvoeren.
Op vrijwel elk vlak.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clinton is op dat gebied natuurlijk gewoon een republikein.
Maar laten we wel wezen, met Clinton gaat er weinig veranderen en dat is precies wat de geldschieters willen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op vrijwel elk vlak.
Een hele erge ook.
Getting money out of politics tochquote:Op donderdag 1 september 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de wil er niet is bij anderen. Maar die krijgen gewoon geen exposure. Groot probleem is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |