Jawel hequote:
matigquote:Op donderdag 1 september 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
kon niet meer concentreren op serie fokkie
ben dan toch te moequote:Op donderdag 1 september 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
matig
misschien op huwelijksnacht, als de seks niks voorstelt
Je maakt ze nietquote:Op donderdag 1 september 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar zal toch moeten
kinderen maken zichzelf niet he
is zoquote:Op donderdag 1 september 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt ze niet
Je krijgt ze
gr gr Kelly #proudmum
Even wat inspanning verrichten jaquote:Op donderdag 1 september 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
moet er alleen zelf wel iets voor doen
jaquote:Op donderdag 1 september 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even wat inspanning verrichten ja
Ik mag Verstappen wle.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Wat triest dat gedoe van Verstappen![]()
Was gewoon domme actie van hemzelf
Ja tuurlijk, maar het is wel terecht dat hij kritiek krijgt.. Was gewoon rare stuuractie. Hij had beter kunnen laten en op normale manier positie kunnen winnenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag Verstappen wle.
Eindelijk een Nederlander die wat karakter heeft.
Zeker op je 18e.
En dan ook nog zulke prestaties leveren, boh boh boh
Ken ze verder niet echt goed.quote:
Lolquote:Op donderdag 1 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En goede kledingsmaak.
(o.a. louboutin schoenen)
best een mooie jongenquote:Op donderdag 1 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vind je van lewis hamilton
Nee maar wel weinig knappe mannen in f1 trouwens, alleen Button miss en die Ricciardoquote:
ricciardo niet bahquote:Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel weinig knappe mannen in f1 trouwens, alleen Button miss en die Ricciardo
Van mij niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo'n foto kun je van iedereen posten
Je blijft een opmerkelijke smaak hebben, eerst Rusnak, nu dit weerquote:Op donderdag 1 september 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo'n foto kun je van iedereen posten
Ik vind Rusnak echt bizar knapquote:Op donderdag 1 september 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft een opmerkelijke smaak hebben, eerst Rusnak, nu dit weer
pakken ook goed geldquote:Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu maakt het voofr F1-coureurs niet uit hoe ze eruit zien verder, als je ziet wat Max aan dames heeft
lol ja echt zo'n golddiggerquote:Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu maakt het voofr F1-coureurs niet uit hoe ze eruit zien verder, als je ziet wat Max aan dames heeft
Hij was bijna weg, je hebt geluk gehadquote:Op donderdag 1 september 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:,
[..]
Ik vind Rusnak echt bizar knap
Dat jij die midget een goede kop vond hebben vind ik pas raar
helaas heeft Faber hem de laatste twee wedstrijden op de bank gehoudenquote:Op donderdag 1 september 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was bijna weg, je hebt geluk gehad
wat vind je van lamprouquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
Overigens scoort rusnak erg goed bij de homos, want twee homovrienden vinden hem ook erg lekker
We hebben hem gister uitgebreid besproken
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
Komt wel redelijk pienter overquote:Op donderdag 1 september 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral een rare stem die niet bij hem past
ziyech ookquote:Op donderdag 1 september 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij komt gelukkig wel over als iemand met wat verstand ipv die andere leeghoofden bij oranje
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ziyech ook
maar die speelt voor maroc
Spreekt volzinnen.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je Ziyech serieus snugger overkomen?
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreekt volzinnen.
Houdt altijd rustig zn interviews.
Is altijd beleefd
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, maar alsnog is het niet veel hoor.
Ik vind een de Vrij dan wel echt slim overkomen, mja, die praat alrijd alsof hij net voor een volle klas in z`n broek geplast heeft zo`n breekbaar stemmetje
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand die ook een beetje soft skills heeft.
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.quote:
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Keepers zijn ook nooit de intelligentste.
We houden hem voor je open tot na je weddingquote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ja. mooi geweest.
tot over een tijdje, grtd.
ik neem aan dat ik dan hooguit 1 topic heb gemist
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook geen spelers met een universitaire achtergrond volgens mij
Alleen Toornstra volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |