de wetenschap staat voor nietsquote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.
Zou wel ideaal zijn voor alle hypocriete dierenliefhebbers die niet zonder vlees kunnenquote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het relevante is wanneer ze kunnen concurreren met echt vlees. Qua smaak en prijs.quote:Op zondag 4 september 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kunnen we het vachtje ook prepareren. Lekker zacht.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel ideaal zijn voor alle hypocriete dierenliefhebbers die niet zonder vlees kunnenMisschien kunnen ze dan ook mensenvlees op de markt brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Volgens hun zou het een stuk goedkoper moeten worden dan echt vleesquote:Op zondag 4 september 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het relevante is wanneer ze kunnen concurreren met echt vlees. Qua smaak en prijs.
Die ziet er erg goed uit. Gaan we die zaterdag maken?quote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders maar kikkererwten-linzen schotel eten.
[ afbeelding ]
Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op zondag 4 september 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan ook mensenvlees op de markt brengen.
Kunnen mogelijk ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens hun zou het een stuk goedkoper moeten worden dan echt vlees
dit ziet er wel voedzaam uitquote:Op zondag 4 september 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders maar kikkererwten-linzen schotel eten.
[ afbeelding ]
wat voor pizzaquote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga straks pizza bestellen
#viesdik
Voor je verjaardag.quote:Op zondag 4 september 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ziet er erg goed uit. Gaan we die zaterdag maken?
Kikkererwten en linzen zijn erg goed voor je.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je verjaardag.
[..]
Kikkererwten en linzen zijn erg goed voor je.
het ziet er ook wel eenvoudig uitquote:
Harry Potter and the Cursed Childquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog een boekje kopen voor morgen in vliegtuig.
Mn ereader is kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hier is het receptquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
het ziet er ook wel eenvoudig uit
want ik haat koken
Ik vind koken best leuk, maar ben er veel te vaak te lui voorquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
het ziet er ook wel eenvoudig uit
want ik haat koken
quote:Op zondag 4 september 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Potter and the Cursed Child
Al lang gekocht en gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit zo iets slechts gezien.
Als JK Rowling een zichzelf respecterende schrijfster was had ze dit niet laten doen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |