hoezo is het dan meteen ondankbaar als je het meteen opeet?quote:Op zondag 4 september 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.
Zonder realisatiemoment dat je eten niet vanzelfsprekend is bedoel ik, daar is het bidden toch vooral voor. Geloof hebben is bijna secundair eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo is het dan meteen ondankbaar als je het meteen opeet?
Dat kan je je ook prima realiseren zonder zo'n gebed hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder realisatiemoment dat je eten niet vanzelfsprekend is bedoel ik, daar is het bidden toch vooral voor. Geloof hebben is bijna secundair eigenlijk.
Niet dat de meeste mensen dat ook doenquote:Op zondag 4 september 2016 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je je ook prima realiseren zonder zo'n gebed hoor.
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.quote:Op zondag 4 september 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat de meeste mensen dat ook doen
Eensquote:Op zondag 4 september 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.
Je hoeft niet bij alles stil te staan van "ja ik had dit ook niet kunnen hebben"
Het hoeft ook niet. Maar ik vind het geen slechte gewoonte.quote:Op zondag 4 september 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet iedereen lekker voor zich weten.
Je hoeft niet bij alles stil te staan van "ja ik had dit ook niet kunnen hebben"
Gewoon naar goede slager gaan ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik geen vegetariėr ga worden maar gewoon geen supermarktvlees meer op mijn bord wil. Gisteren cowspiracy gezien.
vaak nog slecht ookquote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik geen vegetariėr ga worden maar gewoon geen supermarktvlees meer op mijn bord wil. Gisteren cowspiracy gezien.
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.quote:Op zondag 4 september 2016 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon naar goede slager gaan ja.
Als het binnen je budget past.
Ik betrap mezelf erop ook wel eens biologisch te kopen ipv goedkoopstequote:Op zondag 4 september 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zouden meer eigen dieren moeten eten ja.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.
Of zwijntje.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik neem af en toe wel een kip mee van mijn pa. En Kaneel moet maar herten gaan schieten.
Ik ben benieuwd wanneer we kweekvlees kunnen kopen. Ergens tussen over 5 en 10 jaar zal het wel eens zo ver zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
http://supermeat.com/
Dit klinkt wel geinig
Je vader heeft een kippenboerderij?quote:Op zondag 4 september 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |