abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166090112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Nintex het volgende:
CNN twitterde op donderdag 20-10-2016 om 18:44:14 JUST IN: Trump: “I will totally accept the results of this great and historic presidential election… if I win" https://t.co/4z453rVzqK reageer retweet
Holy shit, de crowd werd gek. Reagan Landslide incoming.
Amerikanen houden van een comeback-kid, en Donald Trump is niet elitair, een beetje straatvechter.
Blue-collar is daar dol op.
pi_166090180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:33 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Amerikanen houden van een comeback-kid, en Donald Trump is niet elitair, een beetje straatvechter.
Nou, reuzeleuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:37:09 #53
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166090192
quote:

[..]

Trump is verschrikkelijk elitair.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:37:51 #54
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166090213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het is niet eens dat slachtoffer gedrag, het is gewoon incoherent antwoorden.

Waar Clinton uiteraard prima voorbereid is lijkt het alsof Trump 2 weken big brother heeft gekeken om dan ineens wat over politiek te gaan raaskallen.

Overigens hebben beide kandidaten last van incoherentie. Ik herrinner me een vraag van een vrouw tijdens het vorige debat waarbij het antwoord van beide kandidaten niks met de vraag van doen had.
Ik meen dat het over normen en waarden ging.
Daar wil je je als kandidaat ook niet aan branden, lijkt me.
pi_166090263

Die paint :')

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 20:39:05 ]
pi_166090276
quote:

[..]

De mensen die naar Trump rallies gaan zijn fan van Trump. Die zijn net zo fan van Trump als mensen in Rotterdam van Feyenoord. En net als bij voetbal. Al slaat de sterspeler zijn vrouw, sleurt hij haar over straat maar scoort hij toch. Ze juichen en aanbidden hem. Dat is ook zo met Trump. Ze zijn fan van hem. En ze pikken alles wat hij zegt. Hoe debiel en beledigend het ook is.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166090509
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Die paint :')
Uiteindelijk kosten Jill Stein en Gary Johnson Trump de winst. Die hadden een flink percentage op kunnen snoepen wat nu naar Hillary Clinton gaat. Bill Clinton won in 92 met ´slechts´ 43% van de stemmen. Trump had zo´n verkiezing met 15-20% voor Stein/Johnson kunnen winnen van Clinton.
pi_166090605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:46 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Uiteindelijk kosten Jill Stein en Gary Johnson Trump de winst. Die hadden een flink percentage op kunnen snoepen wat nu naar Hillary Clinton gaat. Bill Clinton won in 92 met ´slechts´ 43% van de stemmen. Trump had zo´n verkiezing met 15-20% voor Stein/Johnson kunnen winnen van Clinton.
Maar hoezo zouden die stemmen exclusief bij Clinton vandaan moeten komen?
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:52:44 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166090686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:46 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Third parties zijn bijna nooit een factor van betekenis. Lijkt me een beetje raar dat hun slechte performance Trump nu plotseling de winst kost, het is niet alsof het de laatste twintig jaar zoveel anders was.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:06:59 #60
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_166091234
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Nintex het volgende:
CNN twitterde op donderdag 20-10-2016 om 18:44:14 JUST IN: Trump: “I will totally accept the results of this great and historic presidential election… if I win" https://t.co/4z453rVzqK reageer retweet
Holy shit, de crowd werd gek. Reagan Landslide incoming.
Leuke reality TV stunt! Beetje trash talk en het publiek opjutten, eindigen met een cliffhanger en dan misschien een sequel.

:{ manmanman wat een clown.. klein verschil met tv; dit heeft consequenties
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_166091260
Zo langzamerhand zie je ook steeds meer hoe het machtige CNN in elkaar steekt.
Dat wordt ook een soap daar.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2016 @ 21:16:37 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166091591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:

Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
dat krijg je dus van echt goed voorbereiden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_166091926
Trump was wederom de duidelijke winnaar! Geniaal hoe hij Hillary aftroefde op eigenlijk alle onderwerpen. Ik verwacht dat veel zwevende kiezers nu meer zullen neigen naar Trump.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2016 @ 21:26:57 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166092005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me net realiseer over gisteren is dat Hillary regelmatig zonder enige reden risico-volle plannen noemde. Bijvoorbeeld zonder prompt begon ze over belastingverhoging. Best een risicovolle taktiek lijkt me.
belastingverhoging voor de rijken. Dat is wel een verschil natuurlijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2016 @ 21:33:11 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166092244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Zo langzamerhand zie je ook steeds meer hoe het machtige CNN in elkaar steekt.
Dat wordt ook een soap daar.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
CNN heeft toch enorm slechte kijkcijfers?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_166093421
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar hoezo zouden die stemmen exclusief bij Clinton vandaan moeten komen?
Omdat zowel Clinton als Trump uitermate zwakke kandidaten zijn. Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben. Met een sterke ´onafhankelijke´ kandidaat en een lage opkomst had Trump kunnen winnen. Het gaat om een percentage. Niet om het absolute aantal.
pi_166093574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:02 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Omdat zowel Clinton als Trump uitermate zwakke kandidaten zijn. Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben. Met een sterke ´onafhankelijke´ kandidaat en een lage opkomst had Trump kunnen winnen. Het gaat om een percentage. Niet om het absolute aantal.
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Als je kijkt naar de peilingen met slechts twee kandidaten en die met vier, dan is dat bij RCP bijvoorbeeld 6.4 versus 6.0 qua gat tussen Clinton en Trump.
pi_166093776
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Als je kijkt naar de peilingen met slechts twee kandidaten en die met vier, dan is dat bij RCP bijvoorbeeld 6.4 versus 6.0 qua gat tussen Clinton en Trump.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump supporters zijn niet zwevend. Die stemmen Trump of stemmen niet. Clinton-stemmers zullen eerder overstappen naar een Johnson/Stein dan helemaal niet stemmen. Dit zie je in Nederland ook bij Wilders. Zijn fans stemmen Wilders of helemaal niet. Stemmers van andere partijen zullen nog switchen naar andere partijen dan helemaal niet stemmen.
pi_166094051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:13 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

[..]

Trump supporters zijn niet zwevend. Die stemmen Trump of stemmen niet. Clinton-stemmers zullen eerder overstappen naar een Johnson/Stein dan helemaal niet stemmen. Dit zie je in Nederland ook bij Wilders. Zijn fans stemmen Wilders of helemaal niet. Stemmers van andere partijen zullen nog switchen naar andere partijen dan helemaal niet stemmen.
Weer vage, ongesubstantieerde claims. Er is geen enkele aanwijzing dat third party kandidaten meer bij Clinton zouden weghalen. Een McMullin in Utah toont het tegenovergestelde wel aan bijvoorbeeld.
Trump heeft nog een hele schare 'reluctant Republicans' achter zich. Al doet hij aardig zijn best die ook weg te jagen.
pi_166094468
Jake Tapper vraagt Podesta om Twitter advies _O-

Mooi debat trouwens. Hillary en Trump konden allebei goed hun punten en visie neer zetten. Ik vond Clinton sterk op abortus en gun rights. Trump daarentegen zette heel goed uiteen waarom het in het Midden Oosten zo'n pleurisbende is geworden door de terugtrekking van de Amerikanen en het gelijktijdig steunen van Jihadistische rebellen.

Chris Wallace hield het ook goed onder controle. Liet ze af en toe even hun gang gaan, waardoor ze sneller geneigd waren om naar hem te luisteren en niet begonnen te zeuren dat ze benadeeld werden. Al met al denk ik dat Trump het debat 'won', omdat Hillary de aanvallen op de Clinton Foundation niet zo goed kon reflecteren en ze haar tijd als secretary of state niet echt kon verkopen als een succesvolle periode.
pi_166094550
Deze vrouw zal ook meer in de publiciteit komen, al zeker vanwege haar werkzaamheden bij
een radicale islamitische krant in het verleden en straks een belangrijke vrouw in the White House.

Huma Abedin

http://www.dailymail.co.u(...)-Clinton-s-aide.html
  donderdag 20 oktober 2016 @ 23:08:08 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166095762
Trump gooide vroeger zeker ook altijd het bord om als hij verloor bij een spelletje. :')
pi_166096337
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:
Trump gooide vroeger zeker ook altijd het bord om als hij verloor bij een spelletje. :')
Dat zou hij niet weten, he only plays to win

Party of Trump

[ Bericht 4% gewijzigd door Nintex op 20-10-2016 23:33:54 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 oktober 2016 @ 23:34:43 #74
862 Arcee
Look closer
pi_166096666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:02 schreef Terreros85 het volgende:
Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben.
True.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_166096847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat zou hij niet weten, he only plays to win

Party of Trump
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, ik zeg splitsen die partij.
pi_166097182
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Ik was jaren geleden een fan van Bernie Sanders (met name door; en zo ook aan het begin van z'n campagne vorige jaar. Zijn sterke anti- (corrupte) elite houding was voor mij voldoende om zijn overige vrij (regressief) linkse standpunten te kunnen accepteren. Maar charmant en welbespraakt is hij niet bepaald en tijdens zijn campagne (en vooral aan het einde ervan) liet hij, met het zich laten terroriseren door BLM-terroristen en het slikken van fraude door de DNC, zien dat hij veel te zwak is.
Ik denk dat we dan een andere definitie van welbespraakt hebben. Trump is niet welbespraakt. Zijn vocabulaire is zeer beperkt en zijn vermogen om volledige zinnen te vormen niet erg groot. Bernie Sanders weet zijn standpunten goed te verwoorden, heeft een uitgebreide vocabulaire zonder pretentieus te zijn en komt met een duidelijk te verstaan verhaal. Wat noem jij dan welbespraakt?

En wat had jij gewild dat hij dan nog meer deed tegen het DNC? Hij heeft een jaar lang tegen ze lopen knokken. Soms moet je accepteren dat je niet elk gevecht kunt winnen, maar je oog op de oorlog houden. En wat dat betreft heeft hij op zich goede zaken gedaan. Hij heeft er mede voor gezorgd dat veel Amerikaanse politici nu standpunten moeten innemen die normaal gesproken te links zouden zijn.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166097420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

True.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zo ontzettend hard. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166097599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:13 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

[..]

Maar de vergelijking met Nederland is eigenlijk niet te maken door het verschil in kiessystemen. Stel dat een third party kandidaat inderdaad voornamelijk Clintonstemmers trekt, ligt het er alsnog maar aan waar die stemmers zitten of het wat uitmaakt. Stel dat dat voornamelijk in Red States gebeurt, heeft het op de uiteindelijke uitslag geen enkel gevolg. Dat ligt er dus maar weer net aan wat voor type Democraten zich aangesproken zouden voelen door zo'n third party candidate. Ik denk dat wat dat betreft bijvoorbeeld een Stein veel schadelijker kan zijn voor Clinton dan een Johnson.
pi_166097760
Johnson en Stein samen trekken meer kiezers van Clinton dan van Trump. Het zijn voornamelijk de Millenials die op 3th parties stemmen, wat voornamelijk groep is voor Democraten. Je ziet ook in de meeste polls dat Clinton het beter doet in een 2-way race polls dan in een 4-way race polls. Volgens mij trekt Stein vooral stemmers van Clinton, terwijl het bij Johnson beetje meer Clinton stemmer trekt dan Trump

http://www.politico.com/s(...)clinton-polls-228240
pi_166097800
quote:

[..]

Die gast zit letterlijk op gouden zetels.

Niet elitair? Nee, typisch blue-collar appartementje.

pi_166097817
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En lelijk!
pi_166097898
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:09 schreef Broomer het volgende:

[..]

En lelijk!
Over smaak valt niet te twisten. :P

Al denk ik dat in dit geval zelfs Louis XIV zou zeggen "Oke, dit is iets te decadent".
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:33:22 #83
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166098306
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten. :P

Al denk ik dat in dit geval zelfs Louis XIV zou zeggen "Oke, dit is iets te decadent".
Louis XIV zou eerder iets zeggen als; "wat een matig handwerk" of "dit is niet eens echt goud".
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166098477
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:33 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Louis XIV zou eerder iets zeggen als; "wat een matig handwerk" of "dit is niet eens echt goud".
Ik denk dat Trump's appartement per vierkante meter meer goud bevat dan Versailles. :P
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:46:59 #85
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166098589
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:40 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump's appartement per vierkante meter meer goud bevat dan Versailles. :P
Ach dat optrekje van Trump kost een 100 miljoen. Versailles, inclusief tuinen zit eerder in de richting van miljarden.

"Versailles' price tag ranges anywhere from two billion dollars (in 1994 USD) all the way up to a maximum cost of $299,520,000,000!"
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166099274
Waar kun je geld inzette op Clinton?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 03:01:04 #87
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166099780

Kijkt iemand dit? Trump en Clinton worden geroast door verschillende lui. :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166099807
..///
pi_166099843
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:01 schreef monkyyy het volgende:

Kijkt iemand dit? Trump en Clinton worden geroast door verschillende lui. :P
Ik kijk het op TV. Hoe krijgt 'ie het voor elkaar om daar boe geroep te krijgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 03:19:10 #90
344884 monkyyy
pi_166099848
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik kijk het op TV. Hoe krijgt 'ie het voor elkaar om daar boe geroep te krijgen.
Hij begon grappig en sterk toen begon hij te zeggen hoe corrupt Hillary was zonder grapjes. Hij maakt er een verkapte Trump rally van.
pi_166099854
Die grap over die speech vond ik best tof, en daarna waren de grappen eigenlijk helemaal geen grappen. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166099919
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:20 schreef OMG het volgende:
Die grap over die speech vond ik best tof, en daarna waren de grappen eigenlijk helemaal geen grappen. ;(.
Precies, het waren geen grappen maar gewoon "aanvallen"

Clinton dr grapje over trump die statue of liberty een 4 zou geven of een 5 als ze haar jurk uitdeed was wel grappig tho
pi_166099949
Wat hebben Jeff Dunham en Donald Trump samen gemeen?
Dunham steekt zijn hand in puppets, Trump steekt zijn hand in puppets. ( grab them by the pussy ) haha _O-
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 04:48:19 #94
344884 monkyyy
pi_166099955

12:55 nadat hij zegt "HIllary is so corrupt". De uitdrukkingen van de mensen die achter hem zitten. _O- :')
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 06:35:59 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166100049
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:08 schreef wipes66 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wel lachen zou zijn is dat als ie toch president weet te worden, hij moet gaan dealen met poetin. Ben heel benieuwd of zijn houding onveranderd blijft :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_166100077
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En hierom wil ik nu dat Trump het wordt ik kan niet wachten op de foto's van hoe hij het interieur van het witte huis verkracht.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166100274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 04:48 schreef monkyyy het volgende:

12:55 nadat hij zegt "HIllary is so corrupt". De uitdrukkingen van de mensen die achter hem zitten. _O- :')
Gorde speech!
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:24:04 #98
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_166100455
The Obama-Clinton banana republic

http://m.washingtontimes.(...)ton-banana-republic/
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_166100476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 03:20 schreef OMG het volgende:
Pijnlijk hè de waarheid.
pi_166100603
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:28 schreef Wyand het volgende:

[..]

Pijnlijk hè de waarheid.
Jij gelooft Trump nog altijd blind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')