Amerikanen houden van een comeback-kid, en Donald Trump is niet elitair, een beetje straatvechter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Nintex het volgende:
Holy shit, de crowd werd gek. Reagan Landslide incoming.twitter:CNN twitterde op donderdag 20-10-2016 om 18:44:14JUST IN: Trump: “I will totally accept the results of this great and historic presidential election… if I win" https://t.co/4z453rVzqK reageer retweet
Nou, reuzeleuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amerikanen houden van een comeback-kid, en Donald Trump is niet elitair, een beetje straatvechter.
Blue-collar is daar dol op.
Trump is verschrikkelijk elitair.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amerikanen houden van een comeback-kid, en Donald Trump is niet elitair, een beetje straatvechter.
Daar wil je je als kandidaat ook niet aan branden, lijkt me.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is niet eens dat slachtoffer gedrag, het is gewoon incoherent antwoorden.
Waar Clinton uiteraard prima voorbereid is lijkt het alsof Trump 2 weken big brother heeft gekeken om dan ineens wat over politiek te gaan raaskallen.
Overigens hebben beide kandidaten last van incoherentie. Ik herrinner me een vraag van een vrouw tijdens het vorige debat waarbij het antwoord van beide kandidaten niks met de vraag van doen had.
Ik meen dat het over normen en waarden ging.
De mensen die naar Trump rallies gaan zijn fan van Trump. Die zijn net zo fan van Trump als mensen in Rotterdam van Feyenoord. En net als bij voetbal. Al slaat de sterspeler zijn vrouw, sleurt hij haar over straat maar scoort hij toch. Ze juichen en aanbidden hem. Dat is ook zo met Trump. Ze zijn fan van hem. En ze pikken alles wat hij zegt. Hoe debiel en beledigend het ook is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kosten Jill Stein en Gary Johnson Trump de winst. Die hadden een flink percentage op kunnen snoepen wat nu naar Hillary Clinton gaat. Bill Clinton won in 92 met ´slechts´ 43% van de stemmen. Trump had zo´n verkiezing met 15-20% voor Stein/Johnson kunnen winnen van Clinton.quote:
Maar hoezo zouden die stemmen exclusief bij Clinton vandaan moeten komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kosten Jill Stein en Gary Johnson Trump de winst. Die hadden een flink percentage op kunnen snoepen wat nu naar Hillary Clinton gaat. Bill Clinton won in 92 met ´slechts´ 43% van de stemmen. Trump had zo´n verkiezing met 15-20% voor Stein/Johnson kunnen winnen van Clinton.
Third parties zijn bijna nooit een factor van betekenis. Lijkt me een beetje raar dat hun slechte performance Trump nu plotseling de winst kost, het is niet alsof het de laatste twintig jaar zoveel anders was.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kosten Jill Stein en Gary Johnson Trump de winst. Die hadden een flink percentage op kunnen snoepen wat nu naar Hillary Clinton gaat. Bill Clinton won in 92 met ´slechts´ 43% van de stemmen. Trump had zo´n verkiezing met 15-20% voor Stein/Johnson kunnen winnen van Clinton.
Leuke reality TV stunt! Beetje trash talk en het publiek opjutten, eindigen met een cliffhanger en dan misschien een sequel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Nintex het volgende:
Holy shit, de crowd werd gek. Reagan Landslide incoming.twitter:CNN twitterde op donderdag 20-10-2016 om 18:44:14JUST IN: Trump: “I will totally accept the results of this great and historic presidential election… if I win" https://t.co/4z453rVzqK reageer retweet
dat krijg je dus van echt goed voorbereidenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
belastingverhoging voor de rijken. Dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me net realiseer over gisteren is dat Hillary regelmatig zonder enige reden risico-volle plannen noemde. Bijvoorbeeld zonder prompt begon ze over belastingverhoging. Best een risicovolle taktiek lijkt me.
CNN heeft toch enorm slechte kijkcijfers?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Zo langzamerhand zie je ook steeds meer hoe het machtige CNN in elkaar steekt.
Dat wordt ook een soap daar.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Omdat zowel Clinton als Trump uitermate zwakke kandidaten zijn. Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben. Met een sterke ´onafhankelijke´ kandidaat en een lage opkomst had Trump kunnen winnen. Het gaat om een percentage. Niet om het absolute aantal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar hoezo zouden die stemmen exclusief bij Clinton vandaan moeten komen?
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Als je kijkt naar de peilingen met slechts twee kandidaten en die met vier, dan is dat bij RCP bijvoorbeeld 6.4 versus 6.0 qua gat tussen Clinton en Trump.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Omdat zowel Clinton als Trump uitermate zwakke kandidaten zijn. Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben. Met een sterke ´onafhankelijke´ kandidaat en een lage opkomst had Trump kunnen winnen. Het gaat om een percentage. Niet om het absolute aantal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Als je kijkt naar de peilingen met slechts twee kandidaten en die met vier, dan is dat bij RCP bijvoorbeeld 6.4 versus 6.0 qua gat tussen Clinton en Trump.
Trump supporters zijn niet zwevend. Die stemmen Trump of stemmen niet. Clinton-stemmers zullen eerder overstappen naar een Johnson/Stein dan helemaal niet stemmen. Dit zie je in Nederland ook bij Wilders. Zijn fans stemmen Wilders of helemaal niet. Stemmers van andere partijen zullen nog switchen naar andere partijen dan helemaal niet stemmen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Als je kijkt naar de peilingen met slechts twee kandidaten en die met vier, dan is dat bij RCP bijvoorbeeld 6.4 versus 6.0 qua gat tussen Clinton en Trump.
Weer vage, ongesubstantieerde claims. Er is geen enkele aanwijzing dat third party kandidaten meer bij Clinton zouden weghalen. Een McMullin in Utah toont het tegenovergestelde wel aan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
[..]
Trump supporters zijn niet zwevend. Die stemmen Trump of stemmen niet. Clinton-stemmers zullen eerder overstappen naar een Johnson/Stein dan helemaal niet stemmen. Dit zie je in Nederland ook bij Wilders. Zijn fans stemmen Wilders of helemaal niet. Stemmers van andere partijen zullen nog switchen naar andere partijen dan helemaal niet stemmen.
Dat zou hij niet weten, he only plays to winquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:
Trump gooide vroeger zeker ook altijd het bord om als hij verloor bij een spelletje.
True.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:02 schreef Terreros85 het volgende:
Er zijn genoeg kiezers die een hekel aan beide kandidaten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Mooi, ik zeg splitsen die partij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat zou hij niet weten, he only plays to win
Party of Trump
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat we dan een andere definitie van welbespraakt hebben. Trump is niet welbespraakt. Zijn vocabulaire is zeer beperkt en zijn vermogen om volledige zinnen te vormen niet erg groot. Bernie Sanders weet zijn standpunten goed te verwoorden, heeft een uitgebreide vocabulaire zonder pretentieus te zijn en komt met een duidelijk te verstaan verhaal. Wat noem jij dan welbespraakt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Ik was jaren geleden een fan van Bernie Sanders (met name door; en zo ook aan het begin van z'n campagne vorige jaar. Zijn sterke anti- (corrupte) elite houding was voor mij voldoende om zijn overige vrij (regressief) linkse standpunten te kunnen accepteren. Maar charmant en welbespraakt is hij niet bepaald en tijdens zijn campagne (en vooral aan het einde ervan) liet hij, met het zich laten terroriseren door BLM-terroristen en het slikken van fraude door de DNC, zien dat hij veel te zwak is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
True.Dit zo ontzettend hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Maar de vergelijking met Nederland is eigenlijk niet te maken door het verschil in kiessystemen. Stel dat een third party kandidaat inderdaad voornamelijk Clintonstemmers trekt, ligt het er alsnog maar aan waar die stemmers zitten of het wat uitmaakt. Stel dat dat voornamelijk in Red States gebeurt, heeft het op de uiteindelijke uitslag geen enkel gevolg. Dat ligt er dus maar weer net aan wat voor type Democraten zich aangesproken zouden voelen door zo'n third party candidate. Ik denk dat wat dat betreft bijvoorbeeld een Stein veel schadelijker kan zijn voor Clinton dan een Johnson.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
[..]
Trump supporters zijn niet zwevend. Die stemmen Trump of stemmen niet. Clinton-stemmers zullen eerder overstappen naar een Johnson/Stein dan helemaal niet stemmen. Dit zie je in Nederland ook bij Wilders. Zijn fans stemmen Wilders of helemaal niet. Stemmers van andere partijen zullen nog switchen naar andere partijen dan helemaal niet stemmen.
Die gast zit letterlijk op gouden zetels.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En lelijk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die gast zit letterlijk op gouden zetels.
Niet elitair? Nee, typisch blue-collar appartementje.
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Louis XIV zou eerder iets zeggen als; "wat een matig handwerk" of "dit is niet eens echt goud".quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Al denk ik dat in dit geval zelfs Louis XIV zou zeggen "Oke, dit is iets te decadent".
Ik denk dat Trump's appartement per vierkante meter meer goud bevat dan Versailles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Louis XIV zou eerder iets zeggen als; "wat een matig handwerk" of "dit is niet eens echt goud".
Ach dat optrekje van Trump kost een 100 miljoen. Versailles, inclusief tuinen zit eerder in de richting van miljarden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump's appartement per vierkante meter meer goud bevat dan Versailles.
Ik kijk het op TV. Hoe krijgt 'ie het voor elkaar om daar boe geroep te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Kijkt iemand dit? Trump en Clinton worden geroast door verschillende lui.
Hij begon grappig en sterk toen begon hij te zeggen hoe corrupt Hillary was zonder grapjes. Hij maakt er een verkapte Trump rally van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik kijk het op TV. Hoe krijgt 'ie het voor elkaar om daar boe geroep te krijgen.
Precies, het waren geen grappen maar gewoon "aanvallen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:20 schreef OMG het volgende:
Die grap over die speech vond ik best tof, en daarna waren de grappen eigenlijk helemaal geen grappen..
Wat wel lachen zou zijn is dat als ie toch president weet te worden, hij moet gaan dealen met poetin. Ben heel benieuwd of zijn houding onveranderd blijftquote:
En hierom wil ik nu dat Trump het wordt ik kan niet wachten op de foto's van hoe hij het interieur van het witte huis verkracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die gast zit letterlijk op gouden zetels.
Niet elitair? Nee, typisch blue-collar appartementje.
[ afbeelding ]
Gorde speech!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 04:48 schreef monkyyy het volgende:
12:55 nadat hij zegt "HIllary is so corrupt". De uitdrukkingen van de mensen die achter hem zitten.![]()
Pijnlijk hè de waarheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:20 schreef OMG het volgende:
Die grap over die speech vond ik best tof, en daarna waren de grappen eigenlijk helemaal geen grappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |