twitter:BuzzFeedNews twitterde op donderdag 20-10-2016 om 19:10:56Trump's "major announcement" today: Trump will accept the results of the election "if I win." https://t.co/gGtRmY3YD4 reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:22 schreef Niox het volgende:
In al zijn goedheid heeft Trump besloten de resultaten van de verkiezing te accepteren. Zolang hij de winnaar is.twitter:BuzzFeedNews twitterde op donderdag 20-10-2016 om 19:10:56Trump's "major announcement" today: Trump will accept the results of the election "if I win." https://t.co/gGtRmY3YD4 reageer retweet
Zoals ik vandaag al voorspelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:22 schreef Niox het volgende:
In al zijn goedheid heeft Trump besloten de resultaten van de verkiezing te accepteren. Zolang hij de winnaar is.twitter:BuzzFeedNews twitterde op donderdag 20-10-2016 om 19:10:56Trump's "major announcement" today: Trump will accept the results of the election "if I win." https://t.co/gGtRmY3YD4 reageer retweet
Wat een poppenkast.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Lmao, had deze nog niet gezien
Gast ''Hillary is ...''
'What ''OH NO''...we just lost satellite feed with..That sucks..''
![]()
Ze nemen niet eens meer de moeite om eersteklas acteurs in te huren![]()
Dat. Of mensen die zodra de polls aan de westkust sluiten en Hillary wordt uitgeroepen tot winnaar vinden dat ze een revolutie moeten beginnen. Buitengewoon gevaarlijk dit gedrag van Trump.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:30 schreef Re het volgende:
Ik kreeg je een gevoel dat er straks een horde Trump-bruinhemden de stemlokalen en voters gaan saboteren onder het mom van zijn krankzinnigheid
Ze is blijkbaar minder calculerend dan gedacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me net realiseer over gisteren is dat Hillary regelmatig zonder enige reden risico-volle plannen noemde. Bijvoorbeeld zonder prompt begon ze over belastingverhoging. Best een risicovolle taktiek lijkt me.
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar minder calculerend dan gedacht.
Ik denk dat Trump het gewoon zwaar onderschat heeft. Politiek op dat niveau is topsport.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
Holy shit, de crowd werd gek. Reagan Landslide incoming.twitter:CNN twitterde op donderdag 20-10-2016 om 18:44:14JUST IN: Trump: “I will totally accept the results of this great and historic presidential election… if I win" https://t.co/4z453rVzqK reageer retweet
De man heeft gewoon een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Real life Eric Cartman.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump het gewoon zwaar onderschat heeft. Politiek op dat niveau is topsport.
Bovendien gaan het ergens over. Het is niet de verkiezing van de voorzitter van speeltuinvereniging wipwap, zoals sommigen hier denken.
En lette iemand erop? Nee. Keurig gedaan van Clinton derhalve.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Wat ik me net realiseer over gisteren is dat Hillary regelmatig zonder enige reden risico-volle plannen noemde. Bijvoorbeeld zonder prompt begon ze over belastingverhoging. Best een risicovolle taktiek lijkt me.
Zeker niet zonder prompt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Die Rasmussen Poll is al tijden een outlier en al die tracking polls wijken doorgaans ook nogal af van het gemiddelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:10 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen vandaag al een Rasmussen poll met Trump op +3 en een Times poll met Clinton op +12.
Ik snap dat je outliers hebt en margins of error, maar deze polls wijken wel heel erg af.
Je kunt risicos nemen als je tegenover een omhoog gevallen diva staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
Trump!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:22 schreef Niox het volgende:
Het is niet eens dat slachtoffer gedrag, het is gewoon incoherent antwoorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij is te arrogant om van iemand tips en advies aan te nemen.
Bill O'Reilly zei tegen hem gedraag je niet zo erg als een slachtoffer toch blijft hij door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |