abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166085690

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166085722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:43 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik kan ook Secular Talk aanraden.

https://www.youtube.com/u(...)_channel=SecularTalk

Ook een hardwerkende reporter, Kyle Kulinski, die beide kanten goed belicht en niet partisan is. Hij heeft ook iedere dag een radioshow van 17:00 tot 18:30, maar later op de dag zet hij alle fragmenten op Youtube.
Terecht dat je het aanraadt. Ik ken het.
Ook aan te raden: Abby Martin (The Empire Files bijvoorbeeld, teleSUR), TYT interviews, Redacted tonight (required taste, wees gewaarschuwd), The Big Picture en niet te vergeten AJ+.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166085753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Rubio zich helemaal uit de politiek wilde terugtrekken :?
Nee, hij moest zich uit de politiek terugtrekken. Zijn suikeroompjes waren wat teleurgesteld. _O-
Het mooist vond ik hoe Jeb Bush van de troon werd gestoten. Ik zal het fragmentje even zoeken.
Vanaf 1m10s/1m11s
Genieten!
Ja, dat is slecht van mij. :@
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166085770
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij wilde in eerste instantie stoppen met politiek na zijn mislukte presidentscampagne... Heeft zich daarna dus blijkbaar toch weer bedacht :')
Was het niet nog tijdens de laatste weken van z'n presidentscampagne? Het staat mij bij als een soort laatste poging om mee te gaan met de anti-WashingtonDC sentimenten. Zo van "Kijk mij eens afgeven op het congres, ik hoor echt niet bij die kliek hoor".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166085800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad! _O-
We weten bovendien dat hij meer dan 10 procentpunt hoger scoorde dan HC in de 1 op 1 peiling tegen Trump voorafgaande aan de nominaties. Het was al lang beslist geweest als hij de kandidaat had mogen zijn. Just saying. Het lijkt er overigens wel op dat HC gaat winnen, alvorens mij weer iets in de schoenen wordt geschoven wat ik niet heb getypt. ;)
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Iemand zoals Bernie Sanders? :P
Ik was jaren geleden een fan van Bernie Sanders (met name door; en zo ook aan het begin van z'n campagne vorige jaar. Zijn sterke anti- (corrupte) elite houding was voor mij voldoende om zijn overige vrij (regressief) linkse standpunten te kunnen accepteren. Maar charmant en welbespraakt is hij niet bepaald en tijdens zijn campagne (en vooral aan het einde ervan) liet hij, met het zich laten terroriseren door BLM-terroristen en het slikken van fraude door de DNC, zien dat hij veel te zwak is.
pi_166085861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Terecht dat je het aanraadt. Ik ken het.
Ook aan te raden: Abby Martin (The Empire Files bijvoorbeeld, teleSUR), TYT interviews, Redacted tonight (required taste, wees gewaarschuwd), The Big Picture en niet te vergeten AJ+.
TYT is niemand aan te raden.

Rubin, die wegliep bij TYT om meerdere terechte redenen daarin tegen wel;

https://www.youtube.com/user/RubinReport

Interviews met interessante personen van elke kant zonder enige bias vanuit hemzelf.

Edit:

Vandaag toevallig een heel interessante gast ( ^O^

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 17:59:45 ]
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:59:28 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166085919
Draintheswamp :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166085920
Game over voor crooked hillary?
  donderdag 20 oktober 2016 @ 18:00:52 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166085957
Jezus, wat is er met Donalds Twitter gebeurd in de afgelopen 24 uur. Wat een geraaskal over tig tweets :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 20 oktober 2016 @ 18:01:31 #10
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166085980

Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166086021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:

Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
Dat hij tegenover een vrouw staat kan-ie waarschijnlijk al niet uitstaan.
pi_166086051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:59 schreef Syntix het volgende:
Game over voor crooked hillary?
Eeeeh... nee?

Zolang Hillary niet in de komende twee weken kinderen van een flatgebouw af gaat gooien of een groot pentagram op d'r hoofd tatoeëert gaat ze de verkiezingen winnen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166086204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:

Daar hoef je natuurlijk niet eens een extreem gecalculeerde politicus voor te zijn. Het feit dat dit één op één debatten zijn voor het bredere publiek betekent dat het gros van de Democratische politici het wel voor elkaar had gekregen om Trump zijn zelfvernietigingsact te laten afdraaien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166086441
De stand van zaken na het derde debat volgens FiveThirtyEight:
http://fivethirtyeight.co(...)ff-trump-last-night/
pi_166086452
Maar wat heeft Syntix nou gerookt?
pi_166086476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:24 schreef fliert het volgende:
Die komt hier enkel even wat nietszeggende trollposts plaatsen. Beetje een VBL-kwaaltje.
pi_166086503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:24 schreef fliert het volgende:
Trollpaddo's.
pi_166086670
Eerder deze week maakte de Clinton campagne al bekend haar operaties uit te breiden naar Arizona, nu laat Priorities USA weten dat het advertenties gaat uitzenden in Georgia. Daarnaast bemoeit het zich voor het eerst met downballotraces met een multi million dollar ad buy in de senaatraces in New Hampshire en Florida. Lijkt me ook wel een teken aan de wand allemaal, internals moeten er bemoedigend uit zien.

https://www.washingtonpos(...)s-expand-to-georgia/
http://www.nbcnews.com/po(...)ate-race-new-n670061
  donderdag 20 oktober 2016 @ 18:42:24 #19
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166086877
In Georgia maakt Clinton zeker kans.

Georgia, zpolitics / Clout Research survey van gisteren:

Trump 46 (+3)
Clinton 43
Johnson 2

Wat me overigens vooral opvalt is dat het nog altijd leek alsof Trump nog altijd slecht voorbereid was voor het laatste debat. Zijn antwoorden blijven incoherent, terwijl dit gewoon trainbaar is natuurlijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166086971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:42 schreef BlaZ het volgende:

Trump 46 (+3)
Clinton 43
Johnson 2

Wat me overigens vooral opvalt is dat het nog altijd leek alsof Trump nog altijd slecht voorbereid was voor het laatste debat. Zijn antwoorden blijven incoherent, terwijl dit gewoon trainbaar is natuurlijk.
Hij is te arrogant om van iemand tips en advies aan te nemen.

Bill O'Reilly zei tegen hem gedraag je niet zo erg als een slachtoffer toch blijft hij door gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 18:45:48 ]
pi_166087131
Lmao, had deze nog niet gezien

Gast ''Hillary is ...''

'What ''OH NO''...we just lost satellite feed with..That sucks..''

_O-

Ze nemen niet eens meer de moeite om eersteklas acteurs in te huren :D

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 18:53:00 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 20 oktober 2016 @ 18:56:21 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166087298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij is te arrogant om van iemand tips en advies aan te nemen.

Bill O'Reilly zei tegen hem gedraag je niet zo erg als een slachtoffer toch blijft hij door gaan.
Een lijk-mij-eens-slachtoffer-zijn taktiek helpt ook nooit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166087625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 18:42 schreef BlaZ het volgende:

Trump 46 (+3)
Clinton 43
Johnson 2

Hij zei ook letterlijk dat ie tv had zitten kijken, dus... :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
(required taste
Subtiel :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166087689
Weet niet of deze al gepost is, las hem net in de trein: http://www.vox.com/policy(...)ton-debate-trump-won

Argument is dat het lijkt alsof Trump het allemaal voor zichzelf verpest heeft maar als je goed oplet zou Hillary daar veel meer credit voor moeten krijgen omdat ze hem juist continu in de val laat lopen en opgefokt krijgt door hem goed te bestuderen. Vond het wel een tof perspectief.

quote:
he dominant narrative of this election goes something like this. Hillary Clinton is a weak candidate who is winning because she is facing a yet weaker candidate. Her unfavorables are high, her vulnerabilities are obvious, and if she were running against a Marco Rubio or a Paul Ryan, she would be getting crushed. Lucky for her, she's running against a hot orange mess with higher unfavorables, clearer vulnerabilities, and a tape where he brags about grabbing women "by the pussy."

There's truth to this narrative, but it also reflects our tendency to underestimate Clinton's political effectiveness. Drumpf's meltdown wasn't an accident. The Clinton campaign coolly analyzed his weaknesses and then sprung trap after trap to take advantage of them.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166087720
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')