SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Terecht dat je het aanraadt. Ik ken het.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan ook Secular Talk aanraden.
https://www.youtube.com/u(...)_channel=SecularTalk
Ook een hardwerkende reporter, Kyle Kulinski, die beide kanten goed belicht en niet partisan is. Hij heeft ook iedere dag een radioshow van 17:00 tot 18:30, maar later op de dag zet hij alle fragmenten op Youtube.
Nee, hij moest zich uit de politiek terugtrekken. Zijn suikeroompjes waren wat teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Rubio zich helemaal uit de politiek wilde terugtrekken
Was het niet nog tijdens de laatste weken van z'n presidentscampagne? Het staat mij bij als een soort laatste poging om mee te gaan met de anti-WashingtonDC sentimenten. Zo van "Kijk mij eens afgeven op het congres, ik hoor echt niet bij die kliek hoor".quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wilde in eerste instantie stoppen met politiek na zijn mislukte presidentscampagne... Heeft zich daarna dus blijkbaar toch weer bedacht
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad!
We weten bovendien dat hij meer dan 10 procentpunt hoger scoorde dan HC in de 1 op 1 peiling tegen Trump voorafgaande aan de nominaties. Het was al lang beslist geweest als hij de kandidaat had mogen zijn. Just saying. Het lijkt er overigens wel op dat HC gaat winnen, alvorens mij weer iets in de schoenen wordt geschoven wat ik niet heb getypt.
Ik was jaren geleden een fan van Bernie Sanders (met name door; en zo ook aan het begin van z'n campagne vorige jaar. Zijn sterke anti- (corrupte) elite houding was voor mij voldoende om zijn overige vrij (regressief) linkse standpunten te kunnen accepteren. Maar charmant en welbespraakt is hij niet bepaald en tijdens zijn campagne (en vooral aan het einde ervan) liet hij, met het zich laten terroriseren door BLM-terroristen en het slikken van fraude door de DNC, zien dat hij veel te zwak is.quote:
TYT is niemand aan te raden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terecht dat je het aanraadt. Ik ken het.
Ook aan te raden: Abby Martin (The Empire Files bijvoorbeeld, teleSUR), TYT interviews, Redacted tonight (required taste, wees gewaarschuwd), The Big Picture en niet te vergeten AJ+.
Dat hij tegenover een vrouw staat kan-ie waarschijnlijk al niet uitstaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
Eeeeh... nee?quote:
Daar hoef je natuurlijk niet eens een extreem gecalculeerde politicus voor te zijn. Het feit dat dit één op één debatten zijn voor het bredere publiek betekent dat het gros van de Democratische politici het wel voor elkaar had gekregen om Trump zijn zelfvernietigingsact te laten afdraaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Interessante analyse van de debate strategie van beide kandidaten en waarom Donald zo hard daalt in peilingen na de debatten. Samenvatting: Clinton is een extreem gecalculeerde politica die Donald op de kast kan jagen met kleine dingen die hem irriteren.
Die komt hier enkel even wat nietszeggende trollposts plaatsen. Beetje een VBL-kwaaltje.quote:
Hij is te arrogant om van iemand tips en advies aan te nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:42 schreef BlaZ het volgende:
In Georgia maakt Clinton zeker kans.
Georgia, zpolitics / Clout Research survey van gisteren:
Trump 46 (+3)
Clinton 43
Johnson 2
Wat me overigens vooral opvalt is dat het nog altijd leek alsof Trump nog altijd slecht voorbereid was voor het laatste debat. Zijn antwoorden blijven incoherent, terwijl dit gewoon trainbaar is natuurlijk.
Een lijk-mij-eens-slachtoffer-zijn taktiek helpt ook nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij is te arrogant om van iemand tips en advies aan te nemen.
Bill O'Reilly zei tegen hem gedraag je niet zo erg als een slachtoffer toch blijft hij door gaan.
Hij zei ook letterlijk dat ie tv had zitten kijken, dus...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:42 schreef BlaZ het volgende:
In Georgia maakt Clinton zeker kans.
Georgia, zpolitics / Clout Research survey van gisteren:
Trump 46 (+3)
Clinton 43
Johnson 2
Wat me overigens vooral opvalt is dat het nog altijd leek alsof Trump nog altijd slecht voorbereid was voor het laatste debat. Zijn antwoorden blijven incoherent, terwijl dit gewoon trainbaar is natuurlijk.
Subtielquote:
quote:he dominant narrative of this election goes something like this. Hillary Clinton is a weak candidate who is winning because she is facing a yet weaker candidate. Her unfavorables are high, her vulnerabilities are obvious, and if she were running against a Marco Rubio or a Paul Ryan, she would be getting crushed. Lucky for her, she's running against a hot orange mess with higher unfavorables, clearer vulnerabilities, and a tape where he brags about grabbing women "by the pussy."
There's truth to this narrative, but it also reflects our tendency to underestimate Clinton's political effectiveness. Drumpf's meltdown wasn't an accident. The Clinton campaign coolly analyzed his weaknesses and then sprung trap after trap to take advantage of them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |