abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166079181
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goed verhaal wel.
Jaja mensen, alle ellende in de wereld is de schuld van Clinton. Wat een macht heeft dat wijf, niet normaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166079206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten wat er allemaal mis is bij de NOS maar het werkt voor geen meter, zoveel is duidelijk. Kapot bezuinigd, te veel verjipenjannekiseerd, te weinig journalisten in het buitenland, te weinig goede jonge journalisten die erbij komen, teveel gezellige netwerkjes met politici, aan de leiband van Nieuwspoort (niet braaf in het gelid lopen => toegang verliezen), te hoog verschil in inkomen tussen hen en ons? Geen idee. Zeg jij het maar. Tenslotte is het ook nog mogelijk dat het al decennialang bagger was maar dat we het meer zijn gaan opmerken omdat we nu zelf meer directe toegang tot het nieuws hebben in plaats van dat we afhankelijk zijn van de NOS als doorgeefluik (voor de opkomst van het internet).
Niet dat er geen complot kan zijn maar er zijn ook tal van gewone mechanismes die ervoor zorgen dat nieuwsorganisaties op een gegeven moment falen. Voor het USA-nieuws kan je natuurlijk beter bepaalde eigen (USA) kanalen gebruiken - in mijn geval o.a. TYT en TYT Politics - dan te leunen op mensen die die kanalen gebruiken.
TYT heb ik ook een hele tijd gevolgd, maar ik vind Cenk soms iets te veel een progressieve Bill O'Reilly qua stijl. Dan kon ik Iadarola vaak nog iets meer waarderen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166079216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja mensen, alle ellende in de wereld is de schuld van Clinton. Wat een macht heeft dat wijf, niet normaal.
Daarmee dus per definitie de meest geschikte kandidaat zou je denken :P
pi_166079283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:21 schreef Wespensteek het volgende:
Trump is gewoon knettergek en heeft zijn eigen werkelijkheid.
Zie vanaf 1:20
quote:
In the ninth month you can rip the baby out of the womb of the mother. On the final day.
Klopt Donald, dat heet een keizersnee.
pi_166079434
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:21 schreef Wespensteek het volgende:
Trump is gewoon knettergek en heeft zijn eigen werkelijkheid.
Zie vanaf 1:20
_O-

Jezus, daar had Clinton hem echt mooi voor lul kunnen zetten, maar nee hoor, die kans laat ze helaas weer liggen. _O-
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166079672
Waarom wordt er überhaupt over het buitenland gesproken tijdens het debat van vannacht als 90% van de Amerikanen niet eens weet dat Europa geen land is? Zij weten echt niet waar Syrië, Irak of Libië liggen :')
  donderdag 20 oktober 2016 @ 13:22:48 #182
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166080019

@foksoundengineers klopt dit?
pi_166080047
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:41 schreef kipknots het volgende:

[..]

[..]

Klopt Donald, dat heet een keizersnee.
Volgens mij snap je niet helemaal waar ze het over hebben.
  Moderator donderdag 20 oktober 2016 @ 13:26:07 #184
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166080109
Ik zit even het panel terug te kijken op FOX na het debat en had niet verwacht dat de geluiden daar bijna hetzelfde zouden zijn als bij CNN. Als Trump daar nu z'n support verliest, dan moet hij het alleen nog hebben van Infowars en Breitbart.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166080173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:24 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Waar hebben ze het dan over? :)
pi_166080259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:22 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]

@foksoundengineers klopt dit?
Dat met die pauzes is natuurlijk niet van toepassing op al z'n gesnuif tijdens z'n gepraat. De rest weet ik niet zo goed, ben geen sound engineer. :P

Hillary had gewoon op die drugtest in moeten gaan. :P
pi_166080392

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 20-10-2016 14:13:35 (Niet relevant voor dit topic) ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_166080681
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waar hebben ze het dan over? :)
http://edition.cnn.com/20(...)act-check/index.html

quote:
Roe v. Wade, decided by the Supreme Court in 1973, made abortions legal during the entire term of a pregnancy, but put restrictions on the procedure during the second and third trimesters.
Clinton does believe mothers should be allowed to terminate a pregnancy at any point -- up until birth -- if her life is in danger, but abortions as late in a pregnancy as Trump suggests are almost unheard of.
We therefore rate Trump's claim as true, but misleading.
Of dit interview:

quote:
John Dickerson: This week, the Senate is going to vote to impose a federal ban on late-term abortions. Do you support a federal limit on abortion at any stage of pregnancy?

Hillary Clinton: This is one of those really painful questions that people raise. And, obviously, it's really emotional. I think that the kind of late-term abortions that take place are because of medical necessity. And, therefore, I would hate to see the government interfering with that decision. I think that, again, this gets back to whether you respect a woman's right to choose or not. And I think that is what this whole argument once again is about.
http://www.weeklystandard(...)d-it/article/1034055

Kijk ik snap Clinton wel en ben zeker niet voor een abortion ban maar wat Trump hier beschrijft valt onder de positie van Clinton.
pi_166080796
Wel mooi dat een vrouw dan niet over haar eigen leven mag beslissen. "Trump zegt dat het kind er MOET komen, en ik ga dan hoogstwaarschijnlijk de pijp uit, dus so be it." Of zo. Toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166080840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:51 schreef fixatoman het volgende:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)act-check/index.html

[..]

Of dit interview:

[..]

http://www.weeklystandard(...)d-it/article/1034055

Kijk ik snap Clinton wel en ben zeker niet voor een abortion ban maar wat Trump hier beschrijft valt onder de positie van Clinton.
Ware het niet dat wat Trump omschrijft niet bestaat. Een "abortus" na 9 maanden is gewoon een geforceerde bevalling.

Dit is echt gewoon iets wat iedereen die naar de middelbare school is geweest zou moeten snappen. En zo iemand kan president worden. :{
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:03:38 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166080955
Welke buitenlandse pharmaceuten heeft hij het eigenlijk over, want die zitten echt al allemaal in de VS
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166080998
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:03 schreef Re het volgende:
Welke buitenlandse pharmaceuten heeft hij het eigenlijk over, want die zitten echt al allemaal in de VS
Bayer?
pi_166081096
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Bayer?
Novartis en Roche ook vooral denk ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166081104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:24 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Een kind is met 9 maanden (en al een stuk eerder) natuurlijk gewoon levensvatbaar of het zal sowieso de geboorte niet overleven. Dus een abortus met 9 maanden komt gewoon niet voor. Sowieso vind je geen dokter die een late abortus wil uitvoeren, behalve als de moeder in gevaar is of de foetus niet levensvatbaar is. Dus Trump lult gewoon weer dom.
pi_166081139
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het punt is dus dat arme mensen geen 1800,- per maand kwijt zijn, want die komen in aanmerkingen voor allerlei voordelige polissen op de Marketplace, terwijl deze jongen bij een particuliere verzekeraar zit die hem upgrade naar een duurder pakket.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166081168
quote:
Als je goed leest, wat blijkbaar lastig is, zie je dat ik nergens stel dat zorgkosten niet stijgen, slechts dat ze niet stijgen naar $ 1.800,- per maand.

Als je daarnaast naar het plaatje kijkt zal je opvallen dat er nergens een stijging van 100% te zien is, zoals in de brief is gebeurd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 oktober 2016 @ 14:15:00 #197
426493 crew  PippenScottie
pi_166081183
quote:
Er lijkt een correlatie te zijn tussen de mate van stijging van ObamaCare en de mate waarin een staat Republikeins stemt.

Niet dat je daar verder conclusies aan kan verbinden, maar het valt me op.
My friends all drive horses
pi_166081246
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Kaas- het volgende:
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromo

Clinton haar kansen zijn vannacht gestegen naar 87%. Maar Trump-supporters vonden Trump succesvol en de winnaar van het debat. Hoezo bord voor je kop. :P
Trump heeft zijn base, Clinton heeft haar base. De ene groep is groter dan andere en voor geen van beide kandidaten valt daar iets te halen aan de overkant. Het gaat om de groep ertussen en daar scoort ie goed na het debat.

PpollingNumbers twitterde op donderdag 20-10-2016 om 07:21:31 National Post #Debate YouGov PollAmong Undecided And 3rd Party Candidate Supporters:Trump 61 (+22)Clinton 39… https://t.co/BH38FpKd2H reageer retweet
en ook bij 2 andere focus-groepen.

De vraag is of ie dat kan vertalen naar 8 Nov., persoonlijk denk ik van niet maar ik sluit nog steeds niets uit.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:18:38 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166081251
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166081279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:18 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Trump heeft zijn base, Clinton heeft haar base. De ene groep is groter dan andere en voor geen van beide kandidaten valt daar iets te halen aan de overkant. Het gaat om de groep ertussen en daar scoort ie goed na het debat.

PpollingNumbers twitterde op donderdag 20-10-2016 om 07:21:31 National Post #Debate YouGov PollAmong Undecided And 3rd Party Candidate Supporters:Trump 61 (+22)Clinton 39… https://t.co/BH38FpKd2H reageer retweet
en ook bij 2 andere focus-groepen.

De vraag is of ie dat kan vertalen naar 8 Nov., persoonlijk denk ik van niet maar ik sluit nog steeds niets uit.
Je moet daarbij ook beseffen dat die zogenaamde tussengroep steeds kleiner wordt. Zou op basis hiervan niet al teveel hoop gaan koesteren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')