Helemaal niks eigenlijkquote:
Stoer zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:59 schreef Mansjester het volgende:
En er ligt nu een zegel LSD op mn tong (true story)
Waarom leg jij bananen in een kast?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik nog een banaan in de kast had liggen, maar die had ik gisteren al opgegeten.
Godverdomme.
Wat veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aardbeien,gevuld speculaas en Croky Paprika chips
Ik heb momenteel even geen hongerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helemaal niks eigenlijk
Misschien even kijken of er wat in huis is, wat jij?
Dat ziet hij altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij ziet er nu uit als een olifant xd
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heej weer terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor de andere wedstrijden is een apart topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef PSVCL het volgende:
Relaxt die switch tussen werstrijden op ziggo
JOUW POST VERDWEEN HAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.
Dankje ( dit is nog een compliment voor haar gewicht)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.
He!quote:
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.quote:
Ik had dat laatst opstaan, raakte er van in de war manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef PSVCL het volgende:
Relaxt die switch tussen werstrijden op ziggo
En wij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.
Kijken doe je maar in het CLtopicquote:
Ik zie dat niet staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:02 schreef Karina het volgende:
Er is trouwens iets geks met de TT: als je refreshed in de AT dan zie je staan: emailprotected. Komt door de @ denk ik
Oh meteen weer praatjes ook he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd heel snel ( snel voorbij dan he)
Stijn vindt dit hele topic overbodigquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn vindt dit hele topic overbodig
Bagger hier wat je wil
Haha alleen maar "saaie" wedstrijden vandaag dan is het wel ideaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.
[..]
Ik had dat laatst opstaan, raakte er van in de war man
Geeft niksquote:
Hij is gewoon zijn maandverband kwijtquote:
Ik 'ben' ook voor niemand nu dus dat is idd wat saaier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha alleen maar "saaie" wedstrijden vandaag dan is het wel ideaal
Jij hebt gisteren zeker naar Ibra gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik 'ben' ook voor niemand nu dus dat is idd wat saaier.
Nu niet zo he. Hij had dit ook gewoon kunnen sluiten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is gewoon zijn maandverband kwijt
Lekker laten gaan
Nee ik was het vergeten manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren zeker naar Ibra gekeken
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet zo he. Hij had dit ook gewoon kunnen sluiten...
Word je al dement?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten manWeet niet eens meer wat ik heb gekeken eigenlijk.
Zal wel vieze filmpjes zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten manWeet niet eens meer wat ik heb gekeken eigenlijk.
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg is
GGMM is hier niet voor de inhoud maar alleen om stennis te schoppen en te slowchatten. De enige reden waarom hij in paniek raakt als er geen apart topic is. ''Spanning voor de samenvattingen'' bij GGMM, my ass.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg is
Het doel van dit topic is geen spoilers van andere wedstrijden en slowchat enigszins.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?
Dit is het wedstrijdtopic waar ook SC magquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat het niets boeiends was
[..]
Ja over riolen en zo
Dat was slechts een gebbetje mijnerzijds joh, niet al te serieus wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is hier niet voor de inhoud maar alleen om stennis te schoppen en te slowchatten. De enige reden waarom hij in paniek raakt als er geen apart topic is. ''Spanning voor de samenvattingen'' bij GGMM, my ass.
Goed, schreeuw maar weer dat ik maandverband mis of zo. Ik ben er weer vandoor.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het wedstrijdtopic waar ook SC mag
Stijn heeft het het liefst louter over voetbal en dus niet de chips die ik momenteel eet
Wat is een boomstammetje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, een boomstammetje en worteltjes/doperwtjes.
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is de Lidl-variant van Doritos Nacho Cheese
Misschien pak ik ook nog wel wat kruidnootjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geniet ervan!
(ik hoop niet dat Stinho nu schuimbekkend achter zn computer zit)
Is genotquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort gehaktding met kaas erin.
Maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en met 35% korting nog meer genot
Sow wat een genottelijke dag moet dit zijn voor jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en met 35% korting nog meer genot
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow wat een genottelijke dag moet dit zijn voor jou
Dit is zo ordinair dat zelfs ik hem niet zou maken en dat zegt watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]ach ja soms geniet je van kleine dingen.
En soms van grote
ik maak hem zelf maar even.
Waar is onze vriend Paxconquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is zo ordinair dat zelfs ik hem niet zou maken en dat zegt wat
"Leren" geloof ikquote:
man man manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]ach ja soms geniet je van kleine dingen.
En soms van grote
ik maak hem zelf maar even.
Want die heeft een grote?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
man man man
was KingRoland hier maar
Hij heeft net een mozerella pizza op volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Leren" geloof ik
Hij vroeg hier net nog wat wat iedereen aan het eten was
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij heeft net een mozerella pizza op volgens mij
Jij houdt wel van de gehaktballetjes van KingRoland? Bahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei niet wat er groot was he. Misschien ging het gewoon over een gehaktbal of zo.
Een beetje op deze manier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die vindt het niet leuk als Karina ordinair is.
Hij maakt vast hele lekkerequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
\
[..]
Jij houdt wel van de gehaktballetjes van KingRoland? Bah
Als het zo doorgaat produceer ik nog wat ranzige ordinaire zooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Karina is er en het topic verandert van een serieus inhoudelijk voetbaltopic naar ranzige ordinaire zooi.
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Karina is er en het topic verandert van een serieus inhoudelijk voetbaltopic naar ranzige ordinaire zooi.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat produceer ik nog wat ranzige ordinaire zooi
Uh, internet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry
Nou ik heb wel een vraag over voetbal: valt het jullie ook op dat bij een heleboel teams tegenwoordig de naam van de speler amper te vinden is? FC UTrecht bijvoorbeeld. Heb er afgelopen weekend op zitten letten, zijn wel meer teams waarbij dit het geval is.
Ik snap niet wat hier staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry
Nou ik heb wel een vraag over voetbal: valt het jullie ook op dat bij een heleboel teams tegenwoordig de naam van de speler amper te vinden is? FC UTrecht bijvoorbeeld. Heb er afgelopen weekend op zitten letten, zijn wel meer teams waarbij dit het geval is.
Ah zoquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er staan geen namen van de spelers op de shirts.
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik vergat erbij te zeggen op het shirt
Wel raar dacht dat dat verplicht was. Maar zal dus wel niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah zo
Ja dat hebben een paar teams al wel een tijdje, matig vind ik dat
Al een paar jaar niet dan, denk ook niet dat een clubje als Sparta (die altijd met 1-11 spelen) dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel raar dacht dat dat verplicht was. Maar zal dus wel niet.
Vind het irritant, wil soms de naam weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet dan, denk ook niet dat een clubje als Sparta (die altijd met 1-11 spelen) dat doet
Neuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het irritant, wil soms de naam weten.
Penalty?
sterktequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
In de rust afspeellijst van vandaag zit onder andere "Ome Jan" van Willeke Alberti.
Best een prima potje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat Veronica weer een boeiende pot heeft uitgekozen zeg
Dan kijk je toch niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
haten = verlatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazeker. Ik zou het voor geen goud willen missenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook mee naar de topshow?
12-0. Robben zal wel 90 minuten ballen. Rape.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook mee naar de topshow?
Hopelijk stoot hij niet weer zijn teen of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zou het voor geen goud willen missen
Eerst nog even de Rijdende Rechter en dan zie ik wel hoe ik me voelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Edwin Bakker
Harry van Bommel
Alida Goosen
Martin Craanen
Ton van der Ham
Martijn Koning
Glenn Helder
Anouk Maas
Wat als ik jou nu vertel dat Pax ook kijkt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst nog even de Rijdende Rechter en dan zie ik wel hoe ik me voel
Dat zou het topic een stuk gezelliger makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat als ik jou nu vertel dat Pax ook kijkt?
Nou en ik kijk toch Inkmasterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Edwin Bakker
Harry van Bommel
Alida Goosen
Martin Craanen
Ton van der Ham
Martijn Koning
Glenn Helder
Anouk Maas
dan geef ik jou de schuld corriequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk stoot hij niet weer zijn teen of zo
Ook niet aardigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan geef ik jou de schuld corrie
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dost mag wel naar PSV wat dat betreft
Terugspeelbal oppakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is trouwens de regel dat er een indirecte vrije trap wordt gegeven?
Als het geen penalty is. Weet niet precies bij wat allemaal. Alleen dat de scheids dan zijn arm omhoog doet om aan te geven dat het indirect is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Coco98 het volgende:
Wat is trouwens de regel dat er een indirecte vrije trap wordt gegeven?
Nog wel wat meer geloof ik, maar daar wordt eigenlijk nooit voor geflotenquote:
Ohja, die eerste hadden we een paar jaar terug nog in de Arenaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Indirecte vrije schop
Een indirecte vrije schop wordt onder meer toegekend als een doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied de bal langer dan zes seconden in zijn handen houdt voordat hij deze weer in het spel brengt, en als hij de bal met de handen oppakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler met de voeten is toegespeeld.
De scheidsrechter kent onder meer ook een indirecte vrije schop aan de tegenpartij toe, als naar zijn oordeel een speler op een gevaarlijke wijze speelt (te hoog trappen of te laag koppen), en als een speler voorkomt dat de doelman de bal uit zijn handen in het spel kan brengen. Ook na buitenspel wordt een indirecte vrije schop toegekend.
Een indirecte vrije schop wordt genomen vanaf de plaats waar de overtreding gebeurde.
Er kan alleen een doelpunt worden gemaakt als de bal, nadat de indirecte vrije schop is genomen, wordt geraakt door een andere speler voordat de bal in het doel gaat. Als een indirecte vrije schop rechtstreeks in het doel van de tegenpartij wordt getrapt, wordt een doelschop toegekend. Als een indirecte vrije schop rechtstreeks in het eigen doel wordt getrapt, wordt een hoekschop toegekend aan de tegenpartij.
De scheidsrechter geeft aan dat het een indirecte vrije schop betreft door zijn arm boven het hoofd te heffen. Hij doet de arm pas naar beneden als de schop is genomen en de bal is geraakt door een andere speler of uit het spel is.
Denk het ja in eigen 16. Maar dat zal dan gaan over een indirekte vrije trap niet in het doelgebied lijkt me anders schiet je wel heel raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Als een indirecte vrije schop rechtstreeks in het eigen doel wordt getrapt, wordt een hoekschop toegekend aan de tegenpartij.
Die snap ik niet. Is dat in de eigen 16?
Dan hebben we het over een balaanname van Siggy denk ik (dus de nemende speler schiet hem in zijn eigen goal)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Als een indirecte vrije schop rechtstreeks in het eigen doel wordt getrapt, wordt een hoekschop toegekend aan de tegenpartij.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben we het over een balaanname van Siggy denk ik (dus de nemende speler schiet hem in zijn eigen goal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door Karina op 18-10-2016 22:21:48 ]
Ga wegquote:
Ja. Als er voor buitenspel wordt gefloten en jij trapt de bal in 1x in je eigen doel, wordt er een hoekschop toegekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezelligheid. Een VBL-meet in Dortmund een idee?
Dortmund is niet echt gezelligquote:Op woensdag 2 november 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezelligheid. Een VBL-meet in Dortmund een idee?
Dan zal het wel aan mij gelegen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha. Ik weet gewoon dat je liegt.
Het voetbal, Hans. Gvd.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij gelegen hebben![]()
Ik bedoelde de stad zelf overigens, die vind ik niet gigantisch bijzonder
Ja tuurlijk is dat schitterenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het voetbal, Hans. Gvd.
Ja, die is kut.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat schitteren
Maar ik doelde even op Dortmund als stad
Ajax had hem gekregenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie geeft niet zo snel een penalty, raar dat Dortmund dat wil.
#TEAMCROKYquote:Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gegeten.
Hij geeft ze normaal wel makkeliequote:Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie geeft niet zo snel een penalty, raar dat Dortmund dat wil.
Ik vond die reclames van Croky vaak wel geniaal.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
Van Stijn moeten we hier over chips praten en niet in het CL topic.
Het voetbal bij bvb is ook niet schitterend leugenaarquote:Op woensdag 2 november 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat schitteren
Maar ik doelde even op Dortmund als stad
De "voetbalervaring" of hoe je het wil noemen vond ik schitterendquote:Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het voetbal bij bvb is ook niet schitterend leugenaar
Hafc is ongesteld. Duurt alleen al een eeuwigheid.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De "voetbalervaring" of hoe je het wil noemen vond ik schitterend
Wat zit iedereen mij op de huid vandaag
We moeten je scherp houdenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De "voetbalervaring" of hoe je het wil noemen vond ik schitterend
Wat zit iedereen mij op de huid vandaag
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?quote:
Ja, leukquote:Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?
Dat gaat wat lastig vandaagquote:
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafc is ongesteld. Duurt alleen al een eeuwigheid.
Spa roodquote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.
Laten we echte coca cola drinken met wat lays erbij bohhh.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.
Himmler? Goring? Goebbels? Eichman? Verlos ons van het antwoordquote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof je die populaire nazi uit de jaren '40 hoort schreeuwen zeg.
Hoog in de boom.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Waar is het mis gegaan met Castaignos?
Bij Feyenoord.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Waar is het mis gegaan met Castaignos?
Om vervolgens tientallen TR's te krijgen, nee dankje.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Himmler? Goring? Goebbels? Eichman? Verlos ons van het antwoord
Puur vanwege aantal nederlanders. Onbegrijpelijke keuze weer inderdaad. Die poule is ook nog spannend tenminste.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze dit uit?
Kies dan voor Tottenham.
Eens!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze dit uit?
Kies dan voor Tottenham.
We krijgen dan weer zo een jan pipo de clown genaamd Jaap Paulsen die voor de mensen gaat spreken.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de studio van Veronica om ons ongenoegen te uiten?
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Veronica kijken als ZDF ook een optie is
Dan roep je alle onheil ook wel over je af
Ik vind dat prachtig en rustgevend.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?
Ik vind daar niks mis mee eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?
Draagt hij veel kennis over?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
De perschef van ADO is weer goed bezig.
Ik vind jouw hoofd kolderiek.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking kolderiek.
Dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking kolderiek.
Dat vroeg ik ook aan God, toen ik jouw hoofd zag.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dat echt het beste wat je je kon bedenken?
Je gebruikt het woord 'je' een keer te veel, GGMM bedacht zich namelijk helemaal niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dat echt het beste wat je je kon bedenken?
Het wordt er niet beter van GGMM. Jammer, ik had je hoog zitten.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook aan God, toen ik jouw hoofd zag.
Echt?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter van GGMM. Jammer, ik had je hoog zitten.
Als je ze vergelijkt met mij?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
Ik dacht dat public spelers beter waren over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |