Jij houdt wel van de gehaktballetjes van KingRoland? Bahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei niet wat er groot was he. Misschien ging het gewoon over een gehaktbal of zo.
Een beetje op deze manier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die vindt het niet leuk als Karina ordinair is.
Hij maakt vast hele lekkerequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
\
[..]
Jij houdt wel van de gehaktballetjes van KingRoland? Bah
Als het zo doorgaat produceer ik nog wat ranzige ordinaire zooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Karina is er en het topic verandert van een serieus inhoudelijk voetbaltopic naar ranzige ordinaire zooi.
Oh sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Karina is er en het topic verandert van een serieus inhoudelijk voetbaltopic naar ranzige ordinaire zooi.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat produceer ik nog wat ranzige ordinaire zooi
Uh, internet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry
Nou ik heb wel een vraag over voetbal: valt het jullie ook op dat bij een heleboel teams tegenwoordig de naam van de speler amper te vinden is? FC UTrecht bijvoorbeeld. Heb er afgelopen weekend op zitten letten, zijn wel meer teams waarbij dit het geval is.
Ik snap niet wat hier staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry
Nou ik heb wel een vraag over voetbal: valt het jullie ook op dat bij een heleboel teams tegenwoordig de naam van de speler amper te vinden is? FC UTrecht bijvoorbeeld. Heb er afgelopen weekend op zitten letten, zijn wel meer teams waarbij dit het geval is.
Ah zoquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er staan geen namen van de spelers op de shirts.
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik vergat erbij te zeggen op het shirt
Wel raar dacht dat dat verplicht was. Maar zal dus wel niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah zo
Ja dat hebben een paar teams al wel een tijdje, matig vind ik dat
Al een paar jaar niet dan, denk ook niet dat een clubje als Sparta (die altijd met 1-11 spelen) dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel raar dacht dat dat verplicht was. Maar zal dus wel niet.
Vind het irritant, wil soms de naam weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet dan, denk ook niet dat een clubje als Sparta (die altijd met 1-11 spelen) dat doet
Neuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het irritant, wil soms de naam weten.
Penalty?
sterktequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
In de rust afspeellijst van vandaag zit onder andere "Ome Jan" van Willeke Alberti.
Best een prima potje hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat Veronica weer een boeiende pot heeft uitgekozen zeg
Dan kijk je toch niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
haten = verlatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazeker. Ik zou het voor geen goud willen missenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook mee naar de topshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |