Hafc is ongesteld. Duurt alleen al een eeuwigheid.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De "voetbalervaring" of hoe je het wil noemen vond ik schitterend
Wat zit iedereen mij op de huid vandaag
We moeten je scherp houdenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De "voetbalervaring" of hoe je het wil noemen vond ik schitterend
Wat zit iedereen mij op de huid vandaag
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?quote:
Ja, leukquote:Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zong hij Reasons to Believe of Maggie May?
Dat gaat wat lastig vandaagquote:
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafc is ongesteld. Duurt alleen al een eeuwigheid.
Spa roodquote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.
Laten we echte coca cola drinken met wat lays erbij bohhh.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hafc is een leuke vent. Kan een keer wel samen met hem een glaasje Spa rood drinken.
Himmler? Goring? Goebbels? Eichman? Verlos ons van het antwoordquote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof je die populaire nazi uit de jaren '40 hoort schreeuwen zeg.
Hoog in de boom.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Waar is het mis gegaan met Castaignos?
Bij Feyenoord.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Waar is het mis gegaan met Castaignos?
Om vervolgens tientallen TR's te krijgen, nee dankje.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Himmler? Goring? Goebbels? Eichman? Verlos ons van het antwoord
Puur vanwege aantal nederlanders. Onbegrijpelijke keuze weer inderdaad. Die poule is ook nog spannend tenminste.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze dit uit?
Kies dan voor Tottenham.
Eens!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze dit uit?
Kies dan voor Tottenham.
We krijgen dan weer zo een jan pipo de clown genaamd Jaap Paulsen die voor de mensen gaat spreken.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de studio van Veronica om ons ongenoegen te uiten?
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Veronica kijken als ZDF ook een optie is
Dan roep je alle onheil ook wel over je af
Ik vind dat prachtig en rustgevend.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?
Ik vind daar niks mis mee eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou ik naar duits commentaar luisteren?
Draagt hij veel kennis over?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
De perschef van ADO is weer goed bezig.
Ik vind jouw hoofd kolderiek.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking kolderiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |