Helemaal niks eigenlijkquote:
Stoer zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:59 schreef Mansjester het volgende:
En er ligt nu een zegel LSD op mn tong (true story)
Waarom leg jij bananen in een kast?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik nog een banaan in de kast had liggen, maar die had ik gisteren al opgegeten.
Godverdomme.
Wat veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aardbeien,gevuld speculaas en Croky Paprika chips
Ik heb momenteel even geen hongerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helemaal niks eigenlijk
Misschien even kijken of er wat in huis is, wat jij?
Dat ziet hij altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij ziet er nu uit als een olifant xd
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heej weer terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor de andere wedstrijden is een apart topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef PSVCL het volgende:
Relaxt die switch tussen werstrijden op ziggo
JOUW POST VERDWEEN HAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.
Dankje ( dit is nog een compliment voor haar gewicht)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder ziet er altijd uit als een olifant.
He!quote:
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.quote:
Ik had dat laatst opstaan, raakte er van in de war manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:00 schreef PSVCL het volgende:
Relaxt die switch tussen werstrijden op ziggo
En wij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.
Kijken doe je maar in het CLtopicquote:
Ik zie dat niet staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:02 schreef Karina het volgende:
Er is trouwens iets geks met de TT: als je refreshed in de AT dan zie je staan: emailprotected. Komt door de @ denk ik
Oh meteen weer praatjes ook he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd heel snel ( snel voorbij dan he)
Stijn vindt dit hele topic overbodigquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn vindt dit hele topic overbodig
Bagger hier wat je wil
Haha alleen maar "saaie" wedstrijden vandaag dan is het wel ideaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag mansjester dus ik dacht ff gedag zeggen.
[..]
Ik had dat laatst opstaan, raakte er van in de war man
Geeft niksquote:
Hij is gewoon zijn maandverband kwijtquote:
Ik 'ben' ook voor niemand nu dus dat is idd wat saaier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha alleen maar "saaie" wedstrijden vandaag dan is het wel ideaal
Jij hebt gisteren zeker naar Ibra gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik 'ben' ook voor niemand nu dus dat is idd wat saaier.
Nu niet zo he. Hij had dit ook gewoon kunnen sluiten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is gewoon zijn maandverband kwijt
Lekker laten gaan
Nee ik was het vergeten manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren zeker naar Ibra gekeken
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet zo he. Hij had dit ook gewoon kunnen sluiten...
Word je al dement?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten manWeet niet eens meer wat ik heb gekeken eigenlijk.
Zal wel vieze filmpjes zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten manWeet niet eens meer wat ik heb gekeken eigenlijk.
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg is
GGMM is hier niet voor de inhoud maar alleen om stennis te schoppen en te slowchatten. De enige reden waarom hij in paniek raakt als er geen apart topic is. ''Spanning voor de samenvattingen'' bij GGMM, my ass.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft aangezien GGMM dit allemaal op touw heeft gezet maar toch alweer een minuut of 10 weg is
Het doel van dit topic is geen spoilers van andere wedstrijden en slowchat enigszins.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?
Dit is het wedstrijdtopic waar ook SC magquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist, als deze vol is gewoon verder in die andere dan. Dan is het ook handig als je dat schakelprogramma kijkt trouwens, want dat is zeker het matchcenter?
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat het niets boeiends was
[..]
Ja over riolen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |