Dat was slechts een gebbetje mijnerzijds joh, niet al te serieus wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is hier niet voor de inhoud maar alleen om stennis te schoppen en te slowchatten. De enige reden waarom hij in paniek raakt als er geen apart topic is. ''Spanning voor de samenvattingen'' bij GGMM, my ass.
Goed, schreeuw maar weer dat ik maandverband mis of zo. Ik ben er weer vandoor.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het wedstrijdtopic waar ook SC mag
Stijn heeft het het liefst louter over voetbal en dus niet de chips die ik momenteel eet
Wat is een boomstammetje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, een boomstammetje en worteltjes/doperwtjes.
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is de Lidl-variant van Doritos Nacho Cheese
Misschien pak ik ook nog wel wat kruidnootjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geniet ervan!
(ik hoop niet dat Stinho nu schuimbekkend achter zn computer zit)
Is genotquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort gehaktding met kaas erin.
Maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en met 35% korting nog meer genot
Sow wat een genottelijke dag moet dit zijn voor jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en met 35% korting nog meer genot
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow wat een genottelijke dag moet dit zijn voor jou
Dit is zo ordinair dat zelfs ik hem niet zou maken en dat zegt watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]ach ja soms geniet je van kleine dingen.
En soms van grote
ik maak hem zelf maar even.
Waar is onze vriend Paxconquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is zo ordinair dat zelfs ik hem niet zou maken en dat zegt wat
"Leren" geloof ikquote:
man man manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]ach ja soms geniet je van kleine dingen.
En soms van grote
ik maak hem zelf maar even.
Want die heeft een grote?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
man man man
was KingRoland hier maar
Hij heeft net een mozerella pizza op volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Leren" geloof ik
Hij vroeg hier net nog wat wat iedereen aan het eten was
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij heeft net een mozerella pizza op volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |