Omdat Trump een onberekenbare idioot is en ik de republikeinse partij sowieso kut vind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:22 schreef studentje7 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er in dit topic een aantal mensen echt positief zijn over Clinton.
Terwijl als je naar de "gewone linkse Amerikanen" luistert (reddit/facebook comments/shows) je toch echt hoort: we haten haar intens, maar als het Trump wordt brengen we onze democratie in gevaar.
Snap echt niet waar dat vertrouwen in Clinton vandaan komt in dit topic.
Ik zie Hillary gewoon een prima president worden, met ook oog voor Europa.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:22 schreef studentje7 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er in dit topic een aantal mensen echt positief zijn over Clinton.
Terwijl als je naar de "gewone linkse Amerikanen" luistert (reddit/facebook comments/shows) je toch echt hoort: we haten haar intens, maar als het Trump wordt brengen we onze democratie in gevaar.
en dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou deze o.a
http://www.thenewamerican(...)-in-mysterious-crash
Ik ben er nog niet uit wat die linkse schaduw/vlek op haar sweater is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Deze staat zeker al zo lang droog dat ze dat niet erg vind nee
Wie zouden hier dan echt positief over Clinton zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:22 schreef studentje7 het volgende:
Dit is dan ook al aangepast. Hij gaat de belastingen voor de allerrijksten verlagen. Toevallig valt hij daar zelf ook onder, maar soit, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vertrouw hem ook niet als hij zegt dat hij de belasting voor de rijkste Amerikanen wil verhogen.
Als het van dit sort vage sites moet komen zal het wel loslopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
en deze
https://thelastgreatstand(...)wing-edward-snowden/
FOX News doet dit debat toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:35 schreef Mike het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor het debat van morgen? Ik zou het mooi vinden als ze dit keer echt op de inhoud ingaan en allerlei schandaaltjes er buiten houden, maar ik verwacht eigenlijk net zo'n shitstorm als bij debat 2.
Ik verwacht een grote grap. Aangezien Trump zijn inhoud voornamelijk bestaat uit aangeven wat er mis is aan Clinton en haar plannen, en zij daar niet echt boven wil of kan staan, zal het wel weer een sneue vertoning worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:35 schreef Mike het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor het debat van morgen? Ik zou het mooi vinden als ze dit keer echt op de inhoud ingaan en allerlei schandaaltjes er buiten houden, maar ik verwacht eigenlijk net zo'n shitstorm als bij debat 2.
Helaas, de Amerikaanse grondwet is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:28 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/2071
Clinton mag haarzelf niet eens verkiesbaar stellen
Chris Wallace is op zich wel een van de betere journalisten bij FOX...volgens mij heeft Clinton op FOX ook alleen een interview met hem gedaan. Hij is kritisch, maar ik verwacht wel naar twee kanten toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
FOX News doet dit debat toch?
Dat zal wel heel veel e-mails en Benghazi worden.
Qua strategie voor Syrië denk ik dat je bij de Democraten nog steeds veel beter af bent dan bij de Republikeinen. Trump is natuurlijk verre van de isiolationist waar sommige mensen hem voor houden door selectief te shoppen in zijn uitspraken en bovendien de kandidaat van de partij die u de oorlogen in Irak en Afghanistan bracht. Hoezeer men Clinton ook als een war hawk afschildert, vergeleken met de GOP is ze dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben het absoluut niet met Clinton en haar strategie voor Syrië eens. Ook vertrouw ik haar niet wanneer ze zegt dat ze tegen TTIP is. Lichamelijk lijkt ze me niet helemaal in orde.
Hij stelt ook helemaal niet dat hij de belasting voor vermogenden wil verhogen. Die wil hij juist drastisch verlagen. Wat betreft zaken als abortus en het homohuwelijk zijn vooral de nominaties voor de SC zorgelijk. Met een beetje pech wordt Roe v Wade straks nog teruggedraaid. Ook het terugdraaien van Citizens United waardoor donaties aan banden worden gelegd kun je dan waarschijn wel vergeten voor de komende 10-20 jaar.quote:Ik kan me absoluut niet vinden in de standpunten van Trump als het gaat om abortus en homohuwelijk. Ik vertrouw hem ook niet als hij zegt dat hij de belasting voor de rijkste Amerikanen wil verhogen. Ik vind het bovendien een wanstaltig persoon met debiele uitspraken.
Ik zou niet onderschatten hoe ver die gaan. De volstrekte afschaffing van sociale zekerheid en de zorg voor hulpbehoevenden weer terug naar kerk en andere private liefdadigheidsorganisaties gaat mij toch wel heel wat stapjes te ver. Ik ben zelf ook wel voorstander van een zekere combinatie van fiscaal conservatisme en sociaal liberalisme, maar de LP is toch wel een beetje een mafklapperpartij in mijn ogen.quote:Ik kan me vinden in de standpunten van de Libertarian Party maar mijn god was is die Gary Johnson een domme drol. Die is echt totaal niet in staat om de VS internationaal te leiden.
Johnson wil ook nog eens alle belastingen op 1 na afschaffen. Hij is voorstander van "the replacement of all income and payroll taxes with a single consumption tax that determines your tax burden by how much you spend, not how much you earn." Dat is echt volkomen onrealistisch, want niet alleen gaat de belasting voor de allerarmsten dan enorm omhoog, er komt ook amper nog geld binnen om de basistaken van de overheid uit te voeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:46 schreef Monolith het volgende:
Ik zou niet onderschatten hoe ver die gaan. De volstrekte afschaffing van sociale zekerheid en de zorg voor hulpbehoevenden weer terug naar kerk en andere private liefdadigheidsorganisaties gaat mij toch wel heel wat stapjes te ver. Ik ben zelf ook wel voorstander van een zekere combinatie van fiscaal conservatisme en sociaal liberalisme, maar de LP is toch wel een beetje een mafklapperpartij in mijn ogen.
Een Rockefeller republican zou zonder meer voor ttip zijn en zelfs nog stappen verder willen gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben het absoluut niet met Clinton en haar strategie voor Syrië eens. Ook vertrouw ik haar niet wanneer ze zegt dat ze tegen TTIP is. Lichamelijk lijkt ze me niet helemaal in orde.
Ik kan me absoluut niet vinden in de standpunten van Trump als het gaat om abortus en homohuwelijk. Ik vertrouw hem ook niet als hij zegt dat hij de belasting voor de rijkste Amerikanen wil verhogen. Ik vind het bovendien een wanstaltig persoon met debiele uitspraken.
Ik kan me vinden in de standpunten van de Libertarian Party maar mijn god was is die Gary Johnson een domme drol. Die is echt totaal niet in staat om de VS internationaal te leiden.
Als ik in de VS zou wonen zou ik mezelf beschouwen als een Rockefeller of Liberal Republican (of een RINO zoals die debieltjes van de Tea Party zouden zeggen). Helaas is die stroming totaal niet meer relevant en legt ze het af tegen debiele godsdienstwaanzinnigen. Ik denk dat wanneer de Republikeinse Partij accepteert dat homo's kunnen trouwen en dat vrouwen recht hebben op abortus ze uiteindelijk veel meer stemmen zouden kunnen trekken.
Jij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie zouden hier dan echt positief over Clinton zijn?
Met oog voor Europa?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie Hillary gewoon een prima president worden, met ook oog voor Europa.
Dit in tegenstelling tot Trump.
Go Hillary!
Ach vanmorgen op Fox geheime camera opnamen dat de democraten de relletjes bij zijn campagnes hebben georganiseerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote grap. Aangezien Trump zijn inhoud voornamelijk bestaat uit aangeven wat er mis is aan Clinton en haar plannen, en zij daar niet echt boven wil of kan staan, zal het wel weer een sneue vertoning worden.
Hopelijk gaat Trump nog verwijzen naar YouTube-filmpjes, dat zou ik wel grappig vinden.
Ja ik vraag mij werkelijk af wat die idioot van een Clinton voor de Eu kan betekenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:59 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Met oog voor Europa?
Als in zodat we door alle interventies van haar nog meer vluchtelingen mogen opnemen?
Status quo is beter dan achteruitgangquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij werkelijk af wat die idioot van een Clinton voor de Eu kan betekenen.
ah, trump soundbites beginnen te werken zie ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach vanmorgen op Fox geheime camera opnamen dat de democraten de relletjes bij zijn campagnes hebben georganiseerd.
Dat zal ongetwijfeld naar boven komen.
Die hele USA verkiezingen zijn een grote corrupte poppenkast.
Jammer dat Kelly er niet bij zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Chris Wallace is op zich wel een van de betere journalisten bij FOX...volgens mij heeft Clinton op FOX ook alleen een interview met hem gedaan. Hij is kritisch, maar ik verwacht wel naar twee kanten toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |