abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166001844
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nog gevaarlijkere eigenschappen = oorlog willen zoals Hillary.
Hillary wil een oorlog met Rusland? Welke drugs heb jij gebruikt?
pi_166001853
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan het zich toch helemaal niet veroorloven ook maar één rode staat te verliezen?
Nee, hij dreigt NC ook te verliezen, staat achter in Florida, staat licht achter of gelijk in Ohio. Allemaal staten waar hij moet winnen om uberhaupt kans te maken
pi_166001884
Het is dat de Russen oorlog willen, al het gedreigd met oorlog komt van een kant
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:11:35 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166001897
Trump moet én Arizona én North Carolina én Ohio én Florida én Pennsylvania winnen om in het Witte Huis te komen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166001973
Pennsylvania is niet per se noodzakelijk, hij kan ook een combinate van kleinere staten winnen als Nevada, Iowa, Colorado, Wisconsin of New Hampshire. Maar Florida en Ohio en alle Romney staten zijn een must voor Trump
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:15:32 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166002043
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:13 schreef L3gend het volgende:
Pennsylvania is niet per se noodzakelijk, hij kan ook een combinate van kleinere staten winnen als Nevada, Iowa, Colorado, Wisconsin of New Hampshire.
Ja klopt, maar dat is wel erg onwaarschijnlijk ;).

Eigenlijk moet ie Pennsylvania gewoon winnen want dat is het waarschijnlijk dat ie ook NC, Florida, Ohio + Arizona binnenhaalt. Dr is natuurlijk wel wat correlatie :P. Probleempje is dat Pennsylvania echter nu 93% kans heeft dat het naar de Democraten gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166002877
Deze is ook wel leuk.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/11915

Geld aannemen van foreign agents... zwaar illegaal :D

En zo komen er dagelijks van dit soort mails naar voren, en de Clinton supporters doen bijna een exorcism neck spin om maar de andere kant op te blijven kijken :D
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:42:47 #58
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166003107
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:36 schreef Refragmental het volgende:
Deze is ook wel leuk.

En zo komen er dagelijks van dit soort mails naar voren, en de Clinton supporters doen bijna een exorcism neck spin om maar de andere kant op te blijven kijken :D
POL / Wikileaks - DNC e-mails

Hier graag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166003171

pi_166003876
Pence is trouwens wel van plan een verlies in november toe te geven. Dat is dus de tweede keer dat ze elkaar afvallen in het openbaar.
pi_166003929

ABC twitterde op zondag 16-10-2016 om 23:02:04 Enthusiasm for Trump fades in new @ABC News/WaPo poll, but partisanship keeps presidential race close:... https://t.co/YyKHB0crZJ reageer retweet
pi_166004083
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die drugstest is niet zo heel insane want nogal een catch 22 voor Hillary. Als ze er in mee gaat dan heeft Trump dus macht over haar gedrag, als ze er niet in mee gaat gaat hij het gebruiken om wantrouwen te creeeren (vergelijkbaar met dat birther gedoe bij Obama).
Kom op zeg, een drugstest drie weken voor de belangrijkste verkiezingen dat onze wereld kent, dat kan toch niet. De verkiezingen is allang voorbij de point of no return. Dat is hetzelfde als alle piloten uit een Boeing 747 gooien, terwijl het nog moet landen. M.a.w . een rampzalige uitkomst zou zo iets kunnen bieden zo vlak voor de verkiezingsuitslag. Het zijn twee "gekozen" malloten die de verkiezingen moeten uitvechten, maar het is nu veel te laat om dit soort malle maatregelen te treffen.
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:23:24 #63
230491 Zith
pls tip
pi_166004153
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Kom op zeg, een drugstest drie weken voor de belangrijkste verkiezingen dat onze wereld kent, dat kan toch niet. De verkiezingen is allang voorbij de point of no return. Dat is hetzelfde als alle piloten uit een Boeing 747 gooien, terwijl het nog moet landen. M.a.w . een rampzalige uitkomst zou zo iets kunnen bieden zo vlak voor de verkiezingsuitslag. Het zijn twee "gekozen" malloten die de verkiezingen moeten uitvechten, maar het is nu veel te laat om dit soort malle maatregelen te treffen.
In hoeverre is het anders dan een dopingtest voor olympische sporters die eens in de 4 jaar moeten shinen? Ik zou niet zeggen dat men gelijk uit de race moet als iemand cocaine heeft gebruikt (Obama heeft toegegeven zelf ook te hebben gebruikt immers), maar het zijn prestatieverhogende middelen wat best een debaet oneerlijk zou kunnen beinvloeden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166004167
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:36 schreef Refragmental het volgende:
Deze is ook wel leuk.

Trump doet dat ook met Poetin hoor, waarom anders wil hij zijn belasting cijfers anders niet opgeven. :7
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:24:32 #65
230491 Zith
pls tip
pi_166004179
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Trump doet dat ook met Poetin hoor, waarom anders wil hij zijn belasting cijfers anders niet opgeven. :7
Oh wat zou ik graag Trump-leaks willen (emails van binnen zn campagne) _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166004189
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oh nee begrijp me niet verkeerd, het is insane net als obamas birth cetificate insane was. Het is alleen niet irrationeel voor Trump die als enige doel lijkt te hebben om te "winnen" in algemene term. In dat opzicht is het niet insane (voor Trump) omdat hij niet kan verliezen en alleen kan "winnen".
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:26:24 #67
230491 Zith
pls tip
pi_166004227

Domestic terrorism 8)7
  zondag 16 oktober 2016 @ 23:27:58 #68
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166004257
Als Trump verliest, zou hij dan het opnieuw in 2020 proberen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166004301
O ja, de belastingpapieren van Trump. Die ging hij openbaar maken, nietwaar?
Is er al bekend wanneer?
pi_166004307
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg wel eens een beetje het idee dat hij bezig is om een 'third party' op te zetten gezien de wijze waarop hij opereert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:31:48 #71
230491 Zith
pls tip
pi_166004321
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:30 schreef Ulx het volgende:
Is er al bekend wanneer?
Hehe, je hebt hem nu goed te pakken! _O_
pi_166004347
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef Zith het volgende:

[..]

In hoeverre is het anders dan een dopingtest voor olympische sporters die eens in de 4 jaar moeten shinen? Ik zou niet zeggen dat men gelijk uit de race moet als iemand cocaine heeft gebruikt (Obama heeft toegegeven zelf ook te hebben gebruikt immers), maar het zijn prestatieverhogende middelen wat best een debaet oneerlijk zou kunnen beinvloeden.
Dit is puur hypothetisch maar ik denk het het platleggen van de verkiezingen in dit stadium door bijvoorbeeld het gebruik van drugs rampzalig zou zijn. Daarbij heb ik geen problemen met drugs om een prestatie optimaliseren. De belangen in de politiek zijn heel anders dan in de sport. Daar kun je met drugs de prestaties beïnvloeden. wat niet sportief zou zijn. In de politiek heb je niet met sport te maken, maar is dit een loodzware job. Niet alleen de verkiezingen zijn zwaar, maar wat dacht je van de 48 uurs onderhandelingen zonder/weinig slaap, denk je echt dat dit zonder drugs gebeurt? Ik heb mijn twijfels, alleen weet ik wel dat ik zo'n job nooit zou aankunnen, dus gebruik maken van drugs vind ik helemaal zo gek nog niet. Dat geldt overigens voor beide kandidaten.
pi_166004366
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik krijg wel eens een beetje het idee dat hij bezig is om een 'third party' op te zetten gezien de wijze waarop hij opereert.
De GoP is fucked. Die rukt hij helemaal uit elkaar. Maar goed, met een halve GOP/Tea Party gaat hij natuurlijk nooit winnen. Niet idereen gaat hem volgen.
pi_166004368
Wellicht kan de WADA Amerikaanse politieke campagnes tot topsport bombarderen en dopinglijsten gaan opstellen. Tot dan is dit een stompzinnige non-discussie.
pi_166004394
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:35 schreef Monolith het volgende:
Wellicht kan de WADA Amerikaanse politieke campagnes tot topsport bombarderen en dopinglijsten gaan opstellen. Tot dan is dit een stompzinnige non-discussie.
Maar dan moet debatteren uiteraard wel een Olympisch onderdeel worden 8-) ( sarcasme)
pi_166004417
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Het hele idee van sport is dat je atleten onder gelijke omstandigheden dezelfde prestatie wil laten afleggen zodat je zo objectief mogelijk kunt bepalen wie dit het best heeft gedaan.
Het hele idee van verkiezingen is volgens mij dat je het volk vraagt door wie het zich wil laten vertegenwoordigen.
Als zo'n vertegenwoordiger tot het beste beleid komt door te ontspannen op de golfbaan, laat hem of haar dan vooral golfen. Gedijt hij of zij beter bij het gebruik van drugs, dan geldt wat mij betreft hetzelfde.

Maar dat is natuurlijk niet het punt van Trump. Als Clinton de drugstest weigert, dan zullen al snel de "ze heeft blijkbaar iets te verbergen" reacties volgen. Gaat ze daarentegen wel mee, dan zullen sommige mensen toch denken dat ze bij eerdere debatten wellicht wel gedrogeerd was, immers "waar rook is, is vuur". Zoals er ongetwijfeld ook nog steeds Trumpfans zijn die denken dat Obama geen Amerikaan is en dat Bill Clinton kleine meisjes verkrachtte.
pi_166004423
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:36 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar dan moet debatteren uiteraard wel een Olympisch onderdeel worden 8-)
Debatteren zonder stuurman in het geval van Trump.
pi_166004440
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

De GoP is fucked. Die rukt hij helemaal uit elkaar. Maar goed, met een halve GOP/Tea Party gaat hij natuurlijk nooit winnen. Niet idereen gaat hem volgen.
Valt te bezien. Het probleem is vooral dat ze moeten gaan zien hoe ze de zeer beperkte boodschap die een groot deel van het electoraat afschrikt succesvol kunnen opnemen in hun programma.

Ik zou een splitsing in die partij natuurlijk van harte toejuichen, maar Trump heeft al laten zien absoluut geen complete structuren op te kunnen zetten, terwijl het nou juist gunstig zou zijn als ook de races voor het congres echte threeways zouden worden.
pi_166004442
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:30 schreef Ulx het volgende:
Is er al bekend wanneer?
Met Pasen en Pinksteren, mits gelijktijdig.
pi_166004459
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het hele idee van sport is dat je atleten onder gelijke omstandigheden dezelfde prestatie wil laten afleggen zodat je zo objectief mogelijk kunt bepalen wie dit het best heeft gedaan.
Het hele idee van verkiezingen is volgens mij dat je het volk vraagt door wie het zich wil laten vertegenwoordigen.
Als zo'n vertegenwoordiger tot het beste beleid komt door te ontspannen op de golfbaan, laat hem of haar dan vooral golfen. Gedijt hij of zij beter bij het gebruik van drugs, dan geldt wat mij betreft hetzelfde.

Maar dat is natuurlijk niet het punt van Trump. Als Clinton de drugstest weigert, dan zullen al snel de "ze heeft blijkbaar iets te verbergen" reacties volgen. Gaat ze daarentegen wel mee, dan zullen sommige mensen toch denken dat ze bij eerdere debatten wellicht wel gedrogeerd was, immers "waar rook is, is vuur". Zoals er ongetwijfeld ook nog steeds Trumpfans zijn die denken dat Obama geen Amerikaan is en dat Bill Clinton kleine meisjes verkrachtte.
En weet je wat mij eigenlijk het meest misselijk maakt is dat eenmaal de president is gekozen iedereen achter de president gaat staan alsof er niks is gebeurd. :r
pi_166004465
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Met Pasen en Pinksteren, mits gelijktijdig.
Nee als de hel bevroren is :)
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:42:26 #82
230491 Zith
pls tip
pi_166004466
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En weet je wat mij eigenlijk het meest misselijk maakt is dat eenmaal de president is gekozen iedereen achter de president gaat staan alsof er niks is gebeurd. :r
Mwa, na een maand zal iedereen wel weer aan het zeiken zijn.
pi_166004491
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Mwa, na een maand zal iedereen wel weer aan het zeiken zijn.
Denk eerder dat iedereen in de politiek bezig is met zakkenvullen.
  zondag 16 oktober 2016 @ 23:48:19 #84
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_166004542
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Dan is hij al 74 hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_166004547
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Valt te bezien. Het probleem is vooral dat ze moeten gaan zien hoe ze de zeer beperkte boodschap die een groot deel van het electoraat afschrikt succesvol kunnen opnemen in hun programma.

Ik zou een splitsing in die partij natuurlijk van harte toejuichen, maar Trump heeft al laten zien absoluut geen complete structuren op te kunnen zetten, terwijl het nou juist gunstig zou zijn als ook de races voor het congres echte threeways zouden worden.
Maar dan moet men aardig wat kieswetten aanpassen, gerrymandering terugbrengem, etc. Daar heeft HRC nu wel een kans(je) voor als de Dems zich strak blijven houden en niet onderling gaan knokken.
Maar de GoP is kapot. Ik zie ze hier niet van terugkomen.
pi_166004585
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dan moet men aardig wat kieswetten aanpassen, gerrymandering terugbrengem, etc. Daar heeft HRC nu wel een kans(je) voor als de Dems zich strak blijven houden en niet onderling gaan knokken.
Maar de GoP is kapot. Ik zie ze hier niet van terugkomen.
Vooralsnog is er weinig kapot aan de GOP hoor. Het huis houden ze waarschijnlijk wel en wellicht zelfs de senaat nog. Ze zijn in vele staten goed vertegenwoordigd en leveren bijvoorbeeld 31 gouverneurs.
Denken dat de GOP op instorten staat is ook gewoon niets meer dan een gevalletje de wens is de vader van de gedachte.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 oktober 2016 @ 23:57:52 #87
862 Arcee
Look closer
pi_166004656
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_166004679
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:57 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Alle media in de zakken van de Clintons!!!1!
  maandag 17 oktober 2016 @ 00:00:16 #89
344884 monkyyy
pi_166004680
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dan is hij al 74 hé ...
Oud inderdaad, maar niet te oud denk ik, Sanders is 75.
  maandag 17 oktober 2016 @ 00:11:27 #90
344884 monkyyy
pi_166004810
HillaryClinton twitterde op zondag 16-10-2016 om 22:12:37 Where does Trump get his talking points from? Often this alt-right conspiracy theorist, Alex Jones. (Watch all the… https://t.co/YoP8rvXX9d reageer retweet
Ze had beter dit fragment van Jones even erin kunnen editten:

pi_166004936
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooralsnog is er weinig kapot aan de GOP hoor. Het huis houden ze waarschijnlijk wel en wellicht zelfs de senaat nog. Ze zijn in vele staten goed vertegenwoordigd en leveren bijvoorbeeld 31 gouverneurs.
Denken dat de GOP op instorten staat is ook gewoon niets meer dan een gevalletje de wens is de vader van de gedachte.
Wat dan na Trump? Doorgaan op dezelfde manier? Dat werkt dus niet.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 oktober 2016 @ 00:24:55 #92
426493 crew  PippenScottie
pi_166004970
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:08 schreef Ulx het volgende:
Pence is trouwens wel van plan een verlies in november toe te geven. Dat is dus de tweede keer dat ze elkaar afvallen in het openbaar.
Pence zegt ook dat de e-mail hacks door Russen zijn uitgevoerd en hij is het ook niet met Trump eens over Iran.

Het is genanter dan McCain en Palin.
My friends all drive horses
pi_166005061
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:24 schreef PippenScottie het volgende:

Het is genanter dan McCain en Palin.
Joh.
pi_166005168
Wat wel interessant is overigens, is dat Trump zo loopt te miepen over een 'rigged election', terwijl het de Republikeinen zijn die al een paar jaar lang voting restrictions proberen door te voeren in staten.

quote:
From 2011 to 2015, after Republicans gained control of many state governments, legislators introduced 395 bills in forty-nine states designed to make it more difficult to vote, and half the states, nearly all under Republican control, adopted such restrictions.
quote:
The 2016 presidential election looks increasingly like it will be close in the end, and many other races this fall are certain to be. These restrictive laws and practices, all invoked by Republicans, have the purpose and effect of reducing turnout disproportionately among racial minorities and the young, populations that are more likely to vote for Democrats. The Republican Party is evidently worried that the growing numbers of nonwhite citizens in the US are unlikely to vote for their candidates, a concern deepened by the campaign of Donald Trump. Instead of modifying their policies to address the interests of new voters, however, the Republicans have sought to suppress those votes. The strategy, profoundly antidemocratic in the small “d” sense, can swing elections in the short term. But in the long term, it will not only damage American democracy but will be self-defeating for the GOP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maxerazzi op 17-10-2016 00:52:31 ]
pi_166005178
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-10-2016 om 00:29:46 Animals representing Hillary Clinton and Dems in North Carolina just firebombed our office in Orange County because we are winning @NCGOP reageer retweet
  maandag 17 oktober 2016 @ 00:53:06 #96
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166005220
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-10-2016 om 00:29:46 Animals representing Hillary Clinton and Dems in North Carolina just firebombed our office in Orange County because we are winning @NCGOP reageer retweet
Is het opgeëist dan?
pi_166005223
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:53 schreef Tweek het volgende:

[..]

Is het opgeëist dan?
Nee
  maandag 17 oktober 2016 @ 00:54:13 #98
344884 monkyyy
pi_166005230
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Jezus. :{
  maandag 17 oktober 2016 @ 00:58:36 #99
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166005256
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee
Niet echt presidentieel dan om zoiets de wereld in te sturen, gevaarlijk gedrag.
pi_166005259
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 00:53 schreef Tweek het volgende:

[..]

Is het opgeëist dan?
Op de muren stond. "Nazi Republicans get out of town or else”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')