abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165993357
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:13 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Dit lijkt mij echt wat overdreven en niet geloofwaardig. Zeker aangezien NBC/WSJ een stuk meer Democraten dan Republikeinen meeneemt in zo'n poll. Als je dat gaat corrigeren dan kom je op +4 voor Clinton.

Dan ligt het ook in lijn met ABC poll (+4 voor Clinton).
Er zijn eenmaal meer democraten dan republikeinen, ik denk dat de race tussen de twee polls liggen ong 7a8% wat poll van Fox ook zegt en ong het gemiddelde is van alle polls.
pi_165993379
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:13 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Dit lijkt mij echt wat overdreven en niet geloofwaardig. Zeker aangezien NBC/WSJ een stuk meer Democraten dan Republikeinen meeneemt in zo'n poll. Als je dat gaat corrigeren dan kom je op +4 voor Clinton.

Dan ligt het ook lijn met ABC poll (+4 voor Clinton).
Er zijn echter meer Democraten dan Republikeinen:
http://www.gallup.com/poll/15370/party-affiliation.aspx
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165993402
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, maar hoe reageert zijn aanhang daarop? Zijn het echt mensen die de straat opgaan?
Hangt van de reactie van de GOP leiding af.
pi_165993468
Er kan ook chaos bij de stembussen ontstaan op Election Day zelf als zijn aanhang gaat roeren in Philly

http://www.politico.com/m(...)trump-clinton-214297
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 17:38:45 #280
230491 Zith
pls tip
pi_165993845
Weer heerlijk sappige leaks vandaag _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165994030
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:38 schreef Zith het volgende:
Weer heerlijk sappige leaks vandaag _O_
Welke dan precies? Of ben je sarcastisch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165994031
Gisteren een vergelijkbaar artikel in de Wall Street Journal, vandaag bij the Hill:

Trump has a point with media criticism
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165994105
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:47 schreef antiderivative het volgende:
Gisteren een vergelijkbaar artikel in de Wall Street Journal, vandaag bij the Hill:

Trump has a point with media criticism
Tja, ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit toch wel grotendeels te maken heeft met a) het feit dat de leaks nogal de schijn hebben van Russische bemoeienis met de Amerikaanse verkiezingen en b) het feit dat het toch elke keer weer een enorme deceptie en exercitie in selectief lezen / citeren is.
pi_165994319
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben, Ik sta soms met verbijstering te lezen wat er vanuit het Trump kamp allemaal geschreeuwd wordt. Nu ook weer "Trump wil een drugstest voor het aankomende debat" Houdt de waanzin van Trump dan nooit op _O-
Die drugstest is niet zo heel insane want nogal een catch 22 voor Hillary. Als ze er in mee gaat dan heeft Trump dus macht over haar gedrag, als ze er niet in mee gaat gaat hij het gebruiken om wantrouwen te creeeren (vergelijkbaar met dat birther gedoe bij Obama).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165994366
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die drugstest is niet zo heel insane want nogal een catch 22 voor Hillary. Als ze er in mee gaat dan heeft Trump dus macht over haar gedrag, als ze er niet in mee gaat gaat hij het gebruiken om wantrouwen te creeeren (vergelijkbaar met dat birther gedoe bij Obama).
Mjah. 3 rallies gezien waar die praat over de drugtest. Hij praat 30 - 40 minuten. Echt duidelijke praat wat hij wilt veranderen. En mensen nemen de drugstest uit die hele speech.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:05:09 #286
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165994453
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit toch wel grotendeels te maken heeft met a) het feit dat de leaks nogal de schijn hebben van Russische bemoeienis met de Amerikaanse verkiezingen en b) het feit dat het toch elke keer weer een enorme deceptie en exercitie in selectief lezen / citeren is.
Ja de Russen, de Russen...ze komen eraan hoor...snel lekker de EU volpompen met Yankee wapens en Nazi Oekraine ondersteunen want we zijn zoooo bang van de Russen...net wat Hillary wil van haar volgzame slaafjes.... :Y _O- 8)7
pi_165994545
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja de Russen, de Russen...ze komen eraan hoor...snel lekker de EU volpompen met Yankee wapens en Nazi Oekraine ondersteunen want we zijn zoooo bang van de Russen...net wat Hillary wil van haar volgzame slaafjes.... :Y _O- 8)7
Nee, lekker Rusland in de reet kruipen. Precies wat Poetin wil. Met dank aan zijn nuttige idioten in het westen.
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 18:12:41 #288
230491 Zith
pls tip
pi_165994629
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke dan precies? Of ben je sarcastisch?
Ah geen smoking guns ofzo hoor, maar HC staff die Chelsea een backstabbing noemt enzo... Praten over donations aannemen van foreign agents (''take the money! ''),

Een selectie van een andere forum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165994637
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is weer eens teveel gevraagd.
pi_165994640
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is geen enkele bewijs dat de russen bemoeien. Zo ja, please show me.
pi_165994698
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef cb2013 het volgende:

[..]

De DHS vindt van wel:
https://www.theguardian.c(...)residential-election
pi_165994773
Het is bovendien geen geheim dat Poetin graag Trump ziet winnen.
pi_165994812
quote:
quote:
“We believe, based on the scope and sensitivity of these efforts, that only Russia’s senior-most officials could have authorized these activities,” said the office of the director of national intelligence and the Department of Homeland Security (DHS) in a joint statement.
Nog steeds geen bewijs. De hillary camp probeert alles op de russen te schuiven. Al vanaf het begin. Alleen er is geen bewijs. Wat wel is bewezen, is dat de clintons niet zuiver zijn. Zie leaked mails.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:19:51 #294
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165994817
Putin kan beter iets doen aan de AIDS epidemie, het hoge zelfmoord cijfer en z'n crashende Rubel in z'n eigen land.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165994887
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef cb2013 het volgende:

[..]

'Could have', 'it's possible', 'might be'

Voor sommigen hier is dat doorslaggevend bewijs!
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165995001
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:22 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Je hebt het uit de context gehaald.

"A kan het gedaan hebben" is inderdaad een zwakke uitspraaak,
"Niemand behalve A kan het gedaan hebben" is een veel sterkere uitspraak.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165995016
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:22 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als je nou eens mijn post daadwerkelijk zou lezen, dan zeg ik dat de schijn van Russische bemoeienis er voor kan zorgen dat de media minder bereid is om er verslag over te doen. Dat ik zou stellen dat onomstotelijk vast staat dat de Russische overheid achter de hacks zou zitten is weer gebrekkig begrijpend lezen van anderen.

Dit soort zaken ga je ook helemaal nooit 'onomstotelijk vaststellen' natuurlijk. Al heb je een overgelopen Russische hacker die uitgebreid vertelt wat en hoe hij gedaan heeft, dan nog is er geen enkele garantie dat zo iemand niet al dan niet gedwongen liegt.
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:28:38 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165995041
quote:
Naast dat is er:
- Trump laat zich omringen met figuren die innige banden hebben met het Kremlin, zoals Paul Manafort (die noodgedwongen op moest stappen vanwege die banden).
- Trump kakelde op een rally letterlijk Kremlinpropaganda na dat enkel was verschenen op het Russische overheidskanaal Sputnik. Geen enkele andere media hadden er gewag van gemaakt en het was ook enkel in het Russisch verschenen.
http://europe.newsweek.co(...)sputnik-508635?rm=eu
Iemand binnen zijn campagneteam voedt hem direct Russische overheidspropaganda.
pi_165995073
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je nou eens mijn post daadwerkelijk zou lezen, dan zeg ik dat de schijn van Russische bemoeienis er voor kan zorgen dat de media minder bereid is om er verslag over te doen. Dat ik zou stellen dat onomstotelijk vast staat dat de Russische overheid achter de hacks zou zitten is weer gebrekkig begrijpend lezen van anderen.

Dit soort zaken ga je ook helemaal nooit 'onomstotelijk vaststellen' natuurlijk. Al heb je een overgelopen Russische hacker die uitgebreid vertelt wat en hoe hij gedaan heeft, dan nog is er geen enkele garantie dat zo iemand niet al dan niet gedwongen liegt.
Vind je het vervelend als ik zeg, een hoop BLA BLA BLA.

Wat zit er in de leaks, want dat is nieuws!
  zondag 16 oktober 2016 @ 18:30:25 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165995090
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Vind je het vervelend als ik zeg, een hoop BLA BLA BLA.

Wat zit er in de leaks, want dat is nieuws!
Als je niet inhoudelijk kunt reageren reageer dan niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')