Nevada en Virginia lijken redelijke outliers voor Clinton.quote:Nevada
OCT. 12-14
YouGov
996 LV
Clinton 46%
Trump 40%
Johnson 4%
Clinton +6
Utah
OCT. 12-14
YouGov
951 LV
Clinton 20%
Trump 37%
Johnson 7%
Trump +17
Virginia
OCT. 11-14
Christopher Newport University
809 LV
Clinton 44%
Trump 29%
Johnson 11%
Clinton +15
https://www.donaldjtrump.com/policies/energy/quote:• Make America energy independent, create millions of new jobs, and protect clean air and clean water.
• Unleash America’s $50 trillion in untapped shale, oil, and natural gas reserves, plus hundreds of years in clean coal reserves.
https://www.donaldjtrump.com/policies/regulations/quote:• Eliminate our most intrusive regulations, like the Waters of The U.S. Rule.
Is wel onder Likely Votersquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Monolith het volgende:
In de NBC / WSJ Poll ligt het gat in de dubbele cijfers, maar die peilen registered voters:
General Election: Trump vs. Clinton
Clinton 51, Trump 41
Clinton +10
General Election: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
Clinton 48, Trump 37, Johnson 7, Stein 2
Clinton +11
twitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:00:01Brand-new national NBC/WSJClinton 48%Trump 37%Johnson 7%Stein 2%2way: Clinton 51%, Trump 41%Oct 10-13, +/- 3.3%, LVs reageer retweet
Ah, ik las het even verkeerd, men belt enkel registered voters en selecteert daaruit de LVs zo te lezen:quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:43 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is wel onder Likely Voterstwitter:mmurraypolitics twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:00:01Brand-new national NBC/WSJClinton 48%Trump 37%Johnson 7%Stein 2%2way: Clinton 51%, Trump 41%Oct 10-13, +/- 3.3%, LVs reageer retweet
In de algemeenheid. The following is huge. Vind het knap.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Dan denk je ook dat Clinton North Carolina gaat winnen?
[..]
Als het aan de mensen zou liggen zou Bernie winnen. Alleen Clinton had meer gedelegeerden. Ze hebben Bernie echt smerig behandeld. Als demo volger moet je dat wel weten toch? Is bernie a jew?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk denk jij dat, maar de misvatting dat het aantal mensen op rally lineair zou correleren met het aantal kiezers dat op een kandidaat zou stemmen is hier al veelvuldig aan bod gekomen. De Democratische primary is hiervoor een prima bewijs.
Ik weet dat je wat zwakzinnig bent, maar ik ben aan dat je nog wel snapt dat 16,9 miljoen stemmen meer is dan 13,2 miljoen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:49 schreef cb2013 het volgende:
[..]
In de algemeenheid. The following is huge. Vind het knap.
[..]
Als het aan de mensen zou liggen zou Bernie winnen. Alleen Clinton had meer gedelegeerden. Ze hebben Bernie echt smerig behandeld. Als demo volger moet je dat wel weten toch? Is bernie a jew?
Je komt met niks, ik lees echt onzin bij jou. Alleen cijfers, cijfers worden ondersteund door bronnen/nieuws/artikelen, faal. Maar dat Bernie smerig werd behandeld kun je niet ontkennen. Dat weet je.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je wat zwakzinnig bent, maar ik ben aan dat je nog wel snapt dat 16,9 miljoen stemmen meer is dan 13,2 miljoen.
Inderdaad wat doet het er toe hoeveel mensen er daadwerkelijk op de kandidaten hebben gestemd!quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:53 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Je komt met niks, ik lees echt onzin bij jou. Alleen cijfers, cijfers worden ondersteund door bronnen/nieuws/artikelen, faal. Maar dat Bernie smerig werd behandeld kun je niet ontkennen. Dat weet je.
De cijfers zijn rigged! Net als de feiten/realiteit/onderzoek, faal. Check out sex tape.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:53 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Je komt met niks, ik lees echt onzin bij jou. Alleen cijfers, cijfers worden ondersteund door bronnen/nieuws/artikelen, faal. Maar dat Bernie smerig werd behandeld kun je niet ontkennen. Dat weet je.
Leer mij door met een bron te komen. Want x miljoen en x miljoen kan ik niks mee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad wat doet het er toe hoeveel mensen er daadwerkelijk op de kandidaten hebben gestemd!
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben, Ik sta soms met verbijstering te lezen wat er vanuit het Trump kamp allemaal geschreeuwd wordt. Nu ook weer "Trump wil een drugstest voor het aankomende debat" Houdt de waanzin van Trump dan nooit opquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet. Trump blaast zichzelf op. Ik zou ook op de bank gaan zitten met een zak chips.
https://en.wikipedia.org/(...)tial_primaries,_2016quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Leer mij door met een bron te komen. Want x miljoen en x miljoen kan ik niks mee.
Hier op FOK! lopen er ook een paar van die staatsgevaarlijke mongolen rond. BarryOSeven en Braindead2000.quote:If she’s in office, I hope we can start a coup. She should be in prison or shot. That’s how I feel about it,” Dan Bowman, a 50-year-old contractor, said of Hillary Clinton, the Democratic nominee. “We’re going to have a revolution and take them out of office if that’s what it takes. There’s going to be a lot of bloodshed. But that’s what it’s going to take. . . . I would do whatever I can for my country.”
He then placed a Trump mask on his face and posed for pictures"
'Rigged election', dat lijkt me niet lastig te voorspellen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Maakt hij nog kans? Ik denk het niet. Oprecht dacht ik dat hij zou winnen en daar zag het er ook even naar uit eind september; maar met dat 'grab the pussy' fragment had ik geen rekening gehouden. Vraag me af wat hij zegt als die verloren heeft.
Schuld van Hillary, de pers, vrouwen, de republikeinen die tegen hem zijn, Obama, de democraten, de media, stemfraude, negers, Mexicanen, IS, Europa en noem maar op. Zoals bij elke andere extremistische idioot bestaat er bij die kerel totaal geen zelfinzicht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Maakt hij nog kans? Ik denk het niet. Oprecht dacht ik dat hij zou winnen en daar zag het er ook even naar uit eind september; maar met dat 'grab the pussy' fragment had ik geen rekening gehouden. Vraag me af wat hij zegt als die verloren heeft.
Nou, volgens de peilingen maakt hij nauwelijks kans. Maar we lezen overal over rigged polls en rigged elections. Dus ik weet het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Volgens de verschillende modellen nog zo'n 10-15%. De voornaamste implosie lijkt me nog te wijten aan zijn debatten. Het grootste effect van de gelekte tape en de daaropvolgende aantijgingen is vooral dat het negatieve aandacht voor de gehackte e-mails overschaduwt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Rigged election. I'm the winner. I declare myself president for life. I am Emperor Donald the Magnificent. I claim the Iron Throne for House Trump.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:07 schreef sonnyspek het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar hoe reageert zijn aanhang daarop? Zijn het echt mensen die de straat opgaan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Rigged election', dat lijkt me niet lastig te voorspellen.
Nee. Een hondertal gekkies misschien, max.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar hoe reageert zijn aanhang daarop? Zijn het echt mensen die de straat opgaan?
Dit lijkt mij echt wat overdreven en niet geloofwaardig. Zeker aangezien NBC/WSJ een stuk meer Democraten dan Republikeinen meeneemt in zo'n poll. Als je dat gaat corrigeren dan kom je op +4 voor Clinton.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Monolith het volgende:
In de NBC / WSJ Poll ligt het gat in de dubbele cijfers, maar die peilen registered voters:
General Election: Trump vs. Clinton
Clinton 51, Trump 41
Clinton +10
General Election: Trump vs. Clinton vs. Johnson vs. Stein
Clinton 48, Trump 37, Johnson 7, Stein 2
Clinton +11
En omdat DonDon de Verschrikkelijke een nogal kort lontje heeft schreeuwt hij alleen maar en kijkt Clinton geamuseerd toe.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens de verschillende modellen nog zo'n 10-15%. De voornaamste implosie lijkt me nog te wijten aan zijn debatten. Het grootste effect van de gelekte tape en de daaropvolgende aantijgingen is vooral dat het negatieve aandacht voor de gehackte e-mails overschaduwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |