abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166001844
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nog gevaarlijkere eigenschappen = oorlog willen zoals Hillary.
Hillary wil een oorlog met Rusland? Welke drugs heb jij gebruikt?
pi_166001853
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan het zich toch helemaal niet veroorloven ook maar één rode staat te verliezen?
Nee, hij dreigt NC ook te verliezen, staat achter in Florida, staat licht achter of gelijk in Ohio. Allemaal staten waar hij moet winnen om uberhaupt kans te maken
pi_166001884
Het is dat de Russen oorlog willen, al het gedreigd met oorlog komt van een kant
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:11:35 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166001897
Trump moet én Arizona én North Carolina én Ohio én Florida én Pennsylvania winnen om in het Witte Huis te komen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166001973
Pennsylvania is niet per se noodzakelijk, hij kan ook een combinate van kleinere staten winnen als Nevada, Iowa, Colorado, Wisconsin of New Hampshire. Maar Florida en Ohio en alle Romney staten zijn een must voor Trump
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:15:32 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166002043
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:13 schreef L3gend het volgende:
Pennsylvania is niet per se noodzakelijk, hij kan ook een combinate van kleinere staten winnen als Nevada, Iowa, Colorado, Wisconsin of New Hampshire.
Ja klopt, maar dat is wel erg onwaarschijnlijk ;).

Eigenlijk moet ie Pennsylvania gewoon winnen want dat is het waarschijnlijk dat ie ook NC, Florida, Ohio + Arizona binnenhaalt. Dr is natuurlijk wel wat correlatie :P. Probleempje is dat Pennsylvania echter nu 93% kans heeft dat het naar de Democraten gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166002877
Deze is ook wel leuk.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/11915

Geld aannemen van foreign agents... zwaar illegaal :D

En zo komen er dagelijks van dit soort mails naar voren, en de Clinton supporters doen bijna een exorcism neck spin om maar de andere kant op te blijven kijken :D
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:42:47 #58
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166003107
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:36 schreef Refragmental het volgende:
Deze is ook wel leuk.

En zo komen er dagelijks van dit soort mails naar voren, en de Clinton supporters doen bijna een exorcism neck spin om maar de andere kant op te blijven kijken :D
POL / Wikileaks - DNC e-mails

Hier graag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166003171

pi_166003876
Pence is trouwens wel van plan een verlies in november toe te geven. Dat is dus de tweede keer dat ze elkaar afvallen in het openbaar.
pi_166003929

ABC twitterde op zondag 16-10-2016 om 23:02:04 Enthusiasm for Trump fades in new @ABC News/WaPo poll, but partisanship keeps presidential race close:... https://t.co/YyKHB0crZJ reageer retweet
pi_166004083
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die drugstest is niet zo heel insane want nogal een catch 22 voor Hillary. Als ze er in mee gaat dan heeft Trump dus macht over haar gedrag, als ze er niet in mee gaat gaat hij het gebruiken om wantrouwen te creeeren (vergelijkbaar met dat birther gedoe bij Obama).
Kom op zeg, een drugstest drie weken voor de belangrijkste verkiezingen dat onze wereld kent, dat kan toch niet. De verkiezingen is allang voorbij de point of no return. Dat is hetzelfde als alle piloten uit een Boeing 747 gooien, terwijl het nog moet landen. M.a.w . een rampzalige uitkomst zou zo iets kunnen bieden zo vlak voor de verkiezingsuitslag. Het zijn twee "gekozen" malloten die de verkiezingen moeten uitvechten, maar het is nu veel te laat om dit soort malle maatregelen te treffen.
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:23:24 #63
230491 Zith
pls tip
pi_166004153
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Kom op zeg, een drugstest drie weken voor de belangrijkste verkiezingen dat onze wereld kent, dat kan toch niet. De verkiezingen is allang voorbij de point of no return. Dat is hetzelfde als alle piloten uit een Boeing 747 gooien, terwijl het nog moet landen. M.a.w . een rampzalige uitkomst zou zo iets kunnen bieden zo vlak voor de verkiezingsuitslag. Het zijn twee "gekozen" malloten die de verkiezingen moeten uitvechten, maar het is nu veel te laat om dit soort malle maatregelen te treffen.
In hoeverre is het anders dan een dopingtest voor olympische sporters die eens in de 4 jaar moeten shinen? Ik zou niet zeggen dat men gelijk uit de race moet als iemand cocaine heeft gebruikt (Obama heeft toegegeven zelf ook te hebben gebruikt immers), maar het zijn prestatieverhogende middelen wat best een debaet oneerlijk zou kunnen beinvloeden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166004167
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:36 schreef Refragmental het volgende:
Deze is ook wel leuk.

Trump doet dat ook met Poetin hoor, waarom anders wil hij zijn belasting cijfers anders niet opgeven. :7
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:24:32 #65
230491 Zith
pls tip
pi_166004179
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Trump doet dat ook met Poetin hoor, waarom anders wil hij zijn belasting cijfers anders niet opgeven. :7
Oh wat zou ik graag Trump-leaks willen (emails van binnen zn campagne) _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166004189
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oh nee begrijp me niet verkeerd, het is insane net als obamas birth cetificate insane was. Het is alleen niet irrationeel voor Trump die als enige doel lijkt te hebben om te "winnen" in algemene term. In dat opzicht is het niet insane (voor Trump) omdat hij niet kan verliezen en alleen kan "winnen".
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:26:24 #67
230491 Zith
pls tip
pi_166004227

Domestic terrorism 8)7
  zondag 16 oktober 2016 @ 23:27:58 #68
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166004257
Als Trump verliest, zou hij dan het opnieuw in 2020 proberen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166004301
O ja, de belastingpapieren van Trump. Die ging hij openbaar maken, nietwaar?
Is er al bekend wanneer?
pi_166004307
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Als Trump verliest, zou hij dan het opnieuw in 2020 proberen?
Ik krijg wel eens een beetje het idee dat hij bezig is om een 'third party' op te zetten gezien de wijze waarop hij opereert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2016 @ 23:31:48 #71
230491 Zith
pls tip
pi_166004321
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:30 schreef Ulx het volgende:
O ja, de belastingpapieren van Trump. Die ging hij openbaar maken, nietwaar?
Is er al bekend wanneer?
Hehe, je hebt hem nu goed te pakken! _O_
pi_166004347
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:23 schreef Zith het volgende:

[..]

In hoeverre is het anders dan een dopingtest voor olympische sporters die eens in de 4 jaar moeten shinen? Ik zou niet zeggen dat men gelijk uit de race moet als iemand cocaine heeft gebruikt (Obama heeft toegegeven zelf ook te hebben gebruikt immers), maar het zijn prestatieverhogende middelen wat best een debaet oneerlijk zou kunnen beinvloeden.
Dit is puur hypothetisch maar ik denk het het platleggen van de verkiezingen in dit stadium door bijvoorbeeld het gebruik van drugs rampzalig zou zijn. Daarbij heb ik geen problemen met drugs om een prestatie optimaliseren. De belangen in de politiek zijn heel anders dan in de sport. Daar kun je met drugs de prestaties beïnvloeden. wat niet sportief zou zijn. In de politiek heb je niet met sport te maken, maar is dit een loodzware job. Niet alleen de verkiezingen zijn zwaar, maar wat dacht je van de 48 uurs onderhandelingen zonder/weinig slaap, denk je echt dat dit zonder drugs gebeurt? Ik heb mijn twijfels, alleen weet ik wel dat ik zo'n job nooit zou aankunnen, dus gebruik maken van drugs vind ik helemaal zo gek nog niet. Dat geldt overigens voor beide kandidaten.
pi_166004366
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik krijg wel eens een beetje het idee dat hij bezig is om een 'third party' op te zetten gezien de wijze waarop hij opereert.
De GoP is fucked. Die rukt hij helemaal uit elkaar. Maar goed, met een halve GOP/Tea Party gaat hij natuurlijk nooit winnen. Niet idereen gaat hem volgen.
pi_166004368
Wellicht kan de WADA Amerikaanse politieke campagnes tot topsport bombarderen en dopinglijsten gaan opstellen. Tot dan is dit een stompzinnige non-discussie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166004394
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 23:35 schreef Monolith het volgende:
Wellicht kan de WADA Amerikaanse politieke campagnes tot topsport bombarderen en dopinglijsten gaan opstellen. Tot dan is dit een stompzinnige non-discussie.
Maar dan moet debatteren uiteraard wel een Olympisch onderdeel worden 8-) ( sarcasme)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')