Nope, tenminste niet via Telfort. Gewoon alle 6, indien je internationaal ook hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:23 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoorde dat KPN maar twee Fox Sports zenders had. Klopt dat?
Werd gebeld omdat ik al iets van 10 jaar abonnee ben bij KPN. Was een aanbieding. Heb uiteraard gevraagd of het een vast bedrag is of dat het na een X aantal maanden verandert, maar ze garandeerde me dat het een vaste prijs is,quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Nice, zullen ze bij Telfort nooit doenquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werd gebeld omdat ik al iets van 10 jaar abonnee ben bij KPN. Was een aanbieding. Heb uiteraard gevraagd of het een vast bedrag is of dat het na een X aantal maanden verandert, maar ze garandeerde me dat het een vaste prijs is,
Ja, was er ook wel blij meequote:Op zondag 16 oktober 2016 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nice, zullen ze bij Telfort nooit doen
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je glasvezel krijgen waar je woont?
Ik wel, maar dan neem ik Tweak. 1000mbit internetquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je glasvezel krijgen waar je woont?
Meteen overstappen. Is op alle fronten superieur aan kabel. Daarnaast kun je dan naar een KPN provider, met weer 10 euro korting op FSquote:
50mb is voor mij voldoende, maar als ik het geld had was ik al lang naar XS4All overgegaan...quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan neem ik Tweak. 1000mbit internet
Ajax moet om 16:45quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
weet iemand hoe laat ajax moet en hoe volendam gespeeld heeft?
16:45quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
weet iemand hoe laat ajax moet en hoe volendam gespeeld heeft?
quote:
ik kijk toch nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet om 16:45
Bord op schoot de tweede helft dus
Digitenne ja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:23 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoorde dat KPN maar twee Fox Sports zenders had. Klopt dat?
Hoi Drizzt.quote:
Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
We lachen wat af met jullie twee zeg.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij.
Ben net Friso.
Het kan dooien, het kan Friso.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij.
Ben net Friso.
Da's voor de eind/tussenstand in de competitie...quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet vak 819? Om lekker te gaan hossen op een parkeerplaats.
Ja daarom, alleen kijken of ze kampioen zijn geworden zodat je naar een huldiging kanquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's voor de eind/tussenstand in de competitie...
Wekelijks lekker brallen tegen je collega's dat "je ploegie" gewonnen heeft en oh zo goed speelt doe je met 818quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, alleen kijken of ze kampioen zijn geworden zodat je naar een huldiging kan
quote:
2-0 verloren,quote:
Dan moet je naar het wedstrijdverslag hoor, anders weet je niet eens wie gescoord heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wekelijks lekker brallen tegen je collega's dat "je ploegie" gewonnen heeft en oh zo goed speelt doe je met 818
Is dat daadwerkelijk belangrijk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het wedstrijdverslag hoor, anders weet je niet eens wie gescoord heeft.
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk belangrijk dan?
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.
Met of zonder condoom?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.
Ik denk dat ze daar ook wel vanzelf achter waren gekomen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."
hafcfan die het over hype heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef hafcfan het volgende:
Achabar kan er niks van. Wat een hype was dat zeg
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook wel vanzelf achter waren gekomen.
Klopt toch. Net als ADO. Dat duurde ook maar kortquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan die het over hype heeft.
Even afstrepen op de bingokaart.
Hmm, ik was al bang dat ik de enige was die dat zonder condoom deed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zonder condoom.
daarom ben je ook voor feyenoord.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarom ben je ook voor feyenoord.
ADO was toch alleen een hype bij haags_kwartiertje en opperkleurder?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt toch. Net als ADO. Dat duurde ook maar kort
niet dat ik verstand heb van voetbal..quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?
Ik zou het eens met proberen als ik jou wasquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zonder condoom.
met wiequote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?
hafcfan denkt ook dat Heracles voetballend vermogen heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan die het over hype heeft.
Even afstrepen op de bingokaart.
Ik heb liever een kanoquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het eens met proberen als ik jou was
Best lekker
ADO werd bij vi al europa in gepraat na 3 potjes.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO was toch alleen een hype bij haags_kwartiertje en opperkleurder?
De volgende keer maar een pakje condooms tussen de koffiefilters proppen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het eens met proberen als ik jou was
Best lekker
Zij ook niet, maar dat heeft niets te maken met clubvoorkeur.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet dat ik verstand heb van voetbal..
Zijn stuk voor stuk psychologie studenten, met 1 MWD'er... "waarmee" lijkt me een goede classificatiequote:
Bij VI lullen ze dan ook vaker onzin dan dat ze iets zinnigs zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ADO werd bij vi al europa in gepraat na 3 potjes.
Dan heb je koffie met aardbeiensmaak.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De volgende keer maar een pakje condooms tussen de koffiefilters proppen dan.
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uitquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hafcfan denkt ook dat Heracles voetballend vermogen heeft.
FITTIEquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uit
Of gewoon meteen cappuccino.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan heb je koffie met aardbeiensmaak.
Helaas niet over jouw kat.quote:
Armenteros is wel een goede speler ja. Kuwas een momentenvoetballer net als Darri, die kan een wedstrijd wel openbreken maar op een slechte dag is het niks. Al zijn die er bij Darri wel vaker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uit
STIJN kijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word nog het meest warm van Navratil en Bruns, maar ook dat is niet echt veel
Hoeveel schoten op doel hebben ze nu al nodig gehad voor dat ene doelpuntje? Meer, of minder, dan 86?quote:
honderdmiljoenmiljardquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blessures... Hoeveel zijn het er ondertussen?
Daar komt ie.... Wat een hype was dat op youtubequote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is SUPERTALENT Hachim Mastour eigenlijk gebleven?
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blessures... Hoeveel zijn het er ondertussen?
Komt door al die kunstgraskorrels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggen
Lijkt me sterk, aangezien Jans ook vorig jaar al trainer was. Lijkt me niet dat hij in ene zijn methodes aan gaat passenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggen
Hij ging ooit bijna naar Ajax, maar Overmars sprak hem toen aan met de verkeerde naam bij het afronden van de transfer. En toen ging het niet door.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar komt ie.... Wat een hype was dat op youtube
Niet in het stadion vandaag?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
DE GUIDETTI UIT HET OOSTEN.
*Alhoewel Guidetti ook bij ons onder contract stond...
Jammer dat zo'n speler dan de volgende 4 jaar nog wordt verhuurd aan allemaal verschillende clubs voor hij ergens heen mag voor een kleine transfersom.quote:
Wat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk even hierboven. Mex noemde Navratil de beste speler van Hafc.
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken. (Samenwonen in Deventer)quote:
Gelukkig is er nog Fox Sportsquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken.
Voor mij ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou dit een zeer productieve Twente wedstrijd voor mij zijn.
Ga je wel eens naar Go Ahead?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken. (Samenwonen in Deventer)
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupersquote:
Foei!quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kijk via de webportal van de dreambox van mn ouders
Rond december komt groupon altijd met een een fox sports GO abbootje voor een paar euro. Die scoor ik altijdquote:
Best een leuk stadionnetje natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupers
Vriend van mij is voor PEC, heeft een vlaggetje in z'n auto... Heeft een tijdje bij Saxion gewerkt in Deventer... Een paar keer hebben wat neanderthalers een paar eieren op z'n auto gegooidquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupers
Saxion grenst dan ook aan de rivierenwijk, pauperwijk, mijn wijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij is voor PEC, heeft een vlaggetje in z'n auto... Heeft een tijdje bij Saxion gewerkt in Deventer... Een paar keer hebben wat neanderthalers een paar eieren op z'n auto gegooid
Weet ik, 6 jaar onderwijs "genoten" daar... Ook een tijd voor gewerkt. Leuke tokoquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Saxion grenst dan ook aan de rivierenwijk, pauperwijk, mijn wijkIk woon dan gelukkig in het nieuwbouw gedeelte.
vanaf 20 meter netjes in de hoek.quote:
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tis verdomme net zo'n rush uit fifa. Kut verdediging bij twente.
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebben
Die Rosales kon er ook niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
ziek, zwak & misselijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat allemaal met die PEC spelers
En nog boven Heracles staanquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.
Die heeft Heracles zoveel tekort gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik viel ook van mijn stoel van verbazing
Ik vind het wel knap wat Streppel doet. Had ik niet echt verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft Heracles zoveel tekort gedaan.
Dan begin je opeens Mario Been te missen, iets dat onmogelijk leek.quote:
Nu ga je wel heel erg ver.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan begin je opeens Mario Been te missen, iets dat onmogelijk leek.
Schaars is een zeer goede aankoop.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap wat Streppel doet. Had ik niet echt verwacht.
Goede aankopen zijn schaars.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaars is een zeer goede aankoop.
Nee, zeggen dat Twente geen cent te makken heeft. Over open deuren intrappen gesproken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lul er maar overheen. Iets inhoudelijks komt er wederom niet uit.
0-2quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor NEC-Feyenoord?
Liever Ron de Rijk dan die Nederlands elftal commentator.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
Het wordt echt Ron de Rijk vanmiddag bij Ajax
Als het meezit Leo Oldenburger
Ik kijk ze allebei liever met mutequote:Op zondag 16 oktober 2016 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Ron de Rijk dan die Nederlands elftal commentator.
Ach ik vind bijna al die commentatoren irritant. Die Leo Driessen ook.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk ze allebei liever met mute
Vind ik ook niet alles, maar die is in ieder geval niet 90 minuten lang een bron van ergernisquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind bijna al die commentatoren irritant. Die Leo Driessen ook.
90 minuten lang ergernis heb ik alleen met Frank Snoeks.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik ook niet alles, maar die is in ieder geval niet 90 minuten lang een bron van ergernis
Zeker. En een aardige kerel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaars is een zeer goede aankoop.
Daar heb ik een beetje hetzelfde mee als Driessen. Maar Snoeks hoor je tegenwoordig ook een stuk minderquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
90 minuten lang ergernis heb ik alleen met Frank Snoeks.
0-2quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor NEC-Feyenoord?
Het scheelt dat de CL weg is bij de NOS jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik een beetje hetzelfde mee als Driessen. Maar Snoeks hoor je tegenwoordig ook een stuk minder
Nouja die kerel van ADO lult ook maar door en nu hebben we die Wytse met zijn kut grappen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het scheelt dat de CL weg is bij de NOS ja
Ik vind die Wytse wel een droog figuur op de een of andere manier.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja die kerel van ADO lult ook maar door en nu hebben we die Wytse met zijn kut grappen.
Die perschef geeft verslag maar weet zijn naam niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Wytse wel een droog figuur op de een of andere manier.
Wie je bedoelt met die kerel van ADO weet ik niet.
Ronald van der Geer (KENNISOVERDRACHT)quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Wytse wel een droog figuur op de een of andere manier.
Wie je bedoelt met die kerel van ADO weet ik niet.
Oh die hoor ik niet zo vaak geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ronald van der Geer (KENNISOVERDRACHT)
Die hoor je iedere CL-ronde bij SBS als je beide potjes zietquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die hoor ik niet zo vaak geloof ik.
En dan nog simpel Rahyi aanspelen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe die Von Haacke over het middenveld vrij door kon lopen was tamelijk gęnant.
Vorig jaar ging het hier ook mis natuurlijk!!!quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
De neerwaartse spiraal is ingezet voor Feyenoord #opportunisme
Dan verwacht ik een reglementaire 0-3.quote:
Ik kijk tegenwoordig naar het schakelkanaal van Ziggo op de dag dat PSV niet speelt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hoor je iedere CL-ronde bij SBS als je beide potjes ziet
En volgende week komt hun grote broer natuurlijk langs.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het hier ook mis natuurlijk!!!
Topshow, jammer dat ik in Rotterdam geen Ziggo hebquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar het schakelkanaal van Ziggo op de dag dat PSV niet speelt.
Echt, als ik toch eens dat analytisch vermogen van jou had gehad had ik heel veel geld kunnen verdienen.quote:
Klopt, jij dacht namelijk gisteren dat PSV simpel ging winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt, als ik toch eens dat analytisch vermogen van jou had gehad had ik heel veel geld kunnen verdienen.
Ja waarom ga je dan ook in Rotterdam wonenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topshow, jammer dat ik in Rotterdam geen Ziggo heb
Net als 95% van Nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij dacht namelijk gisteren dat PSV simpel ging winnen.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Zorro het volgende:
Worden de kampioensaspiraties van Feyenoord hier de NEC omgedraaid?
NEC > Manchester Unitedquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:44 schreef RvLaak het volgende:
NEC > PSV... NEC weet immers wel te scoren tegen Feyenoord
Omdat ik er studeerquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom ga je dan ook in Rotterdam wonen
quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Zorro het volgende:
Worden de kampioensaspiraties van Feyenoord hier de NEC omgedraaid?
Waar ga je naar verkassen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik er studeer
Denk niet dat ik er nog heel lang woon
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig hequote:
Pokemon master?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig he
Wowquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |