En volgende week komt hun grote broer natuurlijk langs.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het hier ook mis natuurlijk!!!
Topshow, jammer dat ik in Rotterdam geen Ziggo hebquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar het schakelkanaal van Ziggo op de dag dat PSV niet speelt.
Echt, als ik toch eens dat analytisch vermogen van jou had gehad had ik heel veel geld kunnen verdienen.quote:
Klopt, jij dacht namelijk gisteren dat PSV simpel ging winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt, als ik toch eens dat analytisch vermogen van jou had gehad had ik heel veel geld kunnen verdienen.
Ja waarom ga je dan ook in Rotterdam wonenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topshow, jammer dat ik in Rotterdam geen Ziggo heb
Net als 95% van Nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij dacht namelijk gisteren dat PSV simpel ging winnen.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Zorro het volgende:
Worden de kampioensaspiraties van Feyenoord hier de NEC omgedraaid?
NEC > Manchester Unitedquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:44 schreef RvLaak het volgende:
NEC > PSV... NEC weet immers wel te scoren tegen Feyenoord
Omdat ik er studeerquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom ga je dan ook in Rotterdam wonen
quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:42 schreef Zorro het volgende:
Worden de kampioensaspiraties van Feyenoord hier de NEC omgedraaid?
Waar ga je naar verkassen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik er studeer
Denk niet dat ik er nog heel lang woon
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig hequote:
Pokemon master?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig he
Wowquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar ik ben alweer aan mijn master bezig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |