Wekelijks lekker brallen tegen je collega's dat "je ploegie" gewonnen heeft en oh zo goed speelt doe je met 818quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, alleen kijken of ze kampioen zijn geworden zodat je naar een huldiging kan
quote:
2-0 verloren,quote:
Dan moet je naar het wedstrijdverslag hoor, anders weet je niet eens wie gescoord heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wekelijks lekker brallen tegen je collega's dat "je ploegie" gewonnen heeft en oh zo goed speelt doe je met 818
Is dat daadwerkelijk belangrijk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het wedstrijdverslag hoor, anders weet je niet eens wie gescoord heeft.
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk belangrijk dan?
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.
Met of zonder condoom?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe serieus je wil worden genomen bij het koffiezetapparaat.
Ik denk dat ze daar ook wel vanzelf achter waren gekomen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."
hafcfan die het over hype heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef hafcfan het volgende:
Achabar kan er niks van. Wat een hype was dat zeg
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook wel vanzelf achter waren gekomen.
Klopt toch. Net als ADO. Dat duurde ook maar kortquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan die het over hype heeft.
Even afstrepen op de bingokaart.
Hmm, ik was al bang dat ik de enige was die dat zonder condoom deed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zonder condoom.
daarom ben je ook voor feyenoord.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat soort conversaties meestal begin met "niet dat ik verstand heb van voetbal..."
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarom ben je ook voor feyenoord.
ADO was toch alleen een hype bij haags_kwartiertje en opperkleurder?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt toch. Net als ADO. Dat duurde ook maar kort
niet dat ik verstand heb van voetbal..quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?
Ik zou het eens met proberen als ik jou wasquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zonder condoom.
met wiequote:Op zondag 16 oktober 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mensen waarmee ik over voetbal praat?
hafcfan denkt ook dat Heracles voetballend vermogen heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan die het over hype heeft.
Even afstrepen op de bingokaart.
Ik heb liever een kanoquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het eens met proberen als ik jou was
Best lekker
ADO werd bij vi al europa in gepraat na 3 potjes.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO was toch alleen een hype bij haags_kwartiertje en opperkleurder?
De volgende keer maar een pakje condooms tussen de koffiefilters proppen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het eens met proberen als ik jou was
Best lekker
Zij ook niet, maar dat heeft niets te maken met clubvoorkeur.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet dat ik verstand heb van voetbal..
Zijn stuk voor stuk psychologie studenten, met 1 MWD'er... "waarmee" lijkt me een goede classificatiequote:
Bij VI lullen ze dan ook vaker onzin dan dat ze iets zinnigs zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ADO werd bij vi al europa in gepraat na 3 potjes.
Dan heb je koffie met aardbeiensmaak.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De volgende keer maar een pakje condooms tussen de koffiefilters proppen dan.
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uitquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hafcfan denkt ook dat Heracles voetballend vermogen heeft.
FITTIEquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uit
Of gewoon meteen cappuccino.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan heb je koffie met aardbeiensmaak.
Helaas niet over jouw kat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |