Armenteros is wel een goede speler ja. Kuwas een momentenvoetballer net als Darri, die kan een wedstrijd wel openbreken maar op een slechte dag is het niks. Al zijn die er bij Darri wel vaker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kuwas, Duarte, Armenteros zijn prima voetballers voor de plekken 8-12 maar met jou valt toch niet te praten. Er komt alleen maar srtront uit
STIJN kijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word nog het meest warm van Navratil en Bruns, maar ook dat is niet echt veel
Hoeveel schoten op doel hebben ze nu al nodig gehad voor dat ene doelpuntje? Meer, of minder, dan 86?quote:
honderdmiljoenmiljardquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blessures... Hoeveel zijn het er ondertussen?
Daar komt ie.... Wat een hype was dat op youtubequote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is SUPERTALENT Hachim Mastour eigenlijk gebleven?
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blessures... Hoeveel zijn het er ondertussen?
Komt door al die kunstgraskorrels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggen
Lijkt me sterk, aangezien Jans ook vorig jaar al trainer was. Lijkt me niet dat hij in ene zijn methodes aan gaat passenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Trainen ze daar verkeerd zal je zeggen
Hij ging ooit bijna naar Ajax, maar Overmars sprak hem toen aan met de verkeerde naam bij het afronden van de transfer. En toen ging het niet door.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar komt ie.... Wat een hype was dat op youtube
Niet in het stadion vandaag?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
DE GUIDETTI UIT HET OOSTEN.
*Alhoewel Guidetti ook bij ons onder contract stond...
Jammer dat zo'n speler dan de volgende 4 jaar nog wordt verhuurd aan allemaal verschillende clubs voor hij ergens heen mag voor een kleine transfersom.quote:
Wat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk even hierboven. Mex noemde Navratil de beste speler van Hafc.
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken. (Samenwonen in Deventer)quote:
Gelukkig is er nog Fox Sportsquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken.
Voor mij ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou dit een zeer productieve Twente wedstrijd voor mij zijn.
Ga je wel eens naar Go Ahead?quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar geen seizoenskaart meer. Ben toen uit huis gegaan en was financieel niet meer te bolwerken. (Samenwonen in Deventer)
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupersquote:
Foei!quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kijk via de webportal van de dreambox van mn ouders
Rond december komt groupon altijd met een een fox sports GO abbootje voor een paar euro. Die scoor ik altijdquote:
Best een leuk stadionnetje natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupers
Vriend van mij is voor PEC, heeft een vlaggetje in z'n auto... Heeft een tijdje bij Saxion gewerkt in Deventer... Een paar keer hebben wat neanderthalers een paar eieren op z'n auto gegooidquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De intentie was volgende week te gaan naar GAE - TWE, maar heb een verjaardag. Willen wel een keertje kijken. Het ''leeft'' hier wel, maar dan vooral bij de paupers
Saxion grenst dan ook aan de rivierenwijk, pauperwijk, mijn wijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij is voor PEC, heeft een vlaggetje in z'n auto... Heeft een tijdje bij Saxion gewerkt in Deventer... Een paar keer hebben wat neanderthalers een paar eieren op z'n auto gegooid
Weet ik, 6 jaar onderwijs "genoten" daar... Ook een tijd voor gewerkt. Leuke tokoquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Saxion grenst dan ook aan de rivierenwijk, pauperwijk, mijn wijkIk woon dan gelukkig in het nieuwbouw gedeelte.
vanaf 20 meter netjes in de hoek.quote:
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tis verdomme net zo'n rush uit fifa. Kut verdediging bij twente.
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebben
Die Rosales kon er ook niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
ziek, zwak & misselijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat allemaal met die PEC spelers
En nog boven Heracles staanquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |