Weet ik, 6 jaar onderwijs "genoten" daar... Ook een tijd voor gewerkt. Leuke tokoquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Saxion grenst dan ook aan de rivierenwijk, pauperwijk, mijn wijkIk woon dan gelukkig in het nieuwbouw gedeelte.
vanaf 20 meter netjes in de hoek.quote:
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tis verdomme net zo'n rush uit fifa. Kut verdediging bij twente.
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent... Maar ik kan het vaudt hebben
Die Rosales kon er ook niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De verdediging bij Twente is sinds het vertrek van Rosales al ondermaats.
ziek, zwak & misselijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat allemaal met die PEC spelers
En nog boven Heracles staanquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan? Ze hebben geen cent te makken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |