Nu is Roda wel érg anti-KNVB maar Twente vertoont daar toch ook enigszins regelmatig wel trekjes vanquote:
Als er geen verdediger is die 'm tegen probeert te houden.... Tsja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Extra zuur dat die nu opeens wel een deukje kan trappen in een pakkie boter.
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft KPN opeens met de Klassieker te maken?
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zoquote:
En Ziggo naaien is natuurlijk ook lekker. (ajax).quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?
Deden ze bij Twente welquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zo
Apart.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben FOX flink kunnen naaien met het maandbedrag... Wellicht is dit onderdeel van die deal?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Straks maken ze nog een doc over Heracles die Europa in gaat of zo
FOX naaien is voor mij voldoende... Eerst een paar weken geen Go aanbieden, om vervolgens het seizoensabo aan te bieden voor een hogere prijs dan vorig jaarquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En Ziggo naaien is natuurlijk ook lekker. (ajax).
Ik wacht wel tot na de winterstop, dan kan je vaak via groupon of via airmiles een jaar restant abbo scoren voor een paar knaken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX naaien is voor mij voldoende... Eerst een paar weken geen Go aanbieden, om vervolgens het seizoensabo aan te bieden voor een hogere prijs dan vorig jaar
3 knaken per maand voor FOX is goedkoper dan het Go aboquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot na de winterstop, dan kan je vaak via groupon of via airmiles een jaar restant abbo scoren voor een paar knaken.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik betaal 2.50 per maand voor FS
Ja, legaal via KPN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |