Precies, kan hij mooi de 1-1 meepakken over een halfuurquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Pascalus het volgende:
Goed moment om wakker te worden Drizzt.
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Penal had gegeven kunnen worden, snap ook wel dat 'ie niet gegeven werd eigenlijk.
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Penal had gegeven kunnen worden, snap ook wel dat 'ie niet gegeven werd eigenlijk.
Ja maar gevoel > regelsquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.
Maar ik vraag me af in hoeverre de arm naar de bal ging in plaats van andersom.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Regel is, voor zover mij bekend, dat je je armen naast je lichaam dient te houden. Arm ging omhoog -> pingel.
Arm begon naast lichaamquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af in hoeverre de arm naar de bal ging in plaats van andersom.
Twente supporters zijn wel vaker een beetje boosquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Pascalus het volgende:
Twente supporters zijn een beetje boos op Mokhtar
Behalve toen ze hoorden dat ze nog een kans kregen in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twente supporters zijn wel vaker een beetje boos
Zelfs in zijn tijd bij Twente waren we een beetje boos op beperkte Mokhtar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:15 schreef Pascalus het volgende:
Twente supporters zijn een beetje boos op Mokhtar
Yup, kerel kwam normaal geen lantaarnpaal voorbijquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zelfs in zijn tijd bij Twente waren we een beetje boos op beperkte Mokhtar.
Extra zuur dat die nu opeens wel een deukje kan trappen in een pakkie boter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, kerel kwam normaal geen lantaarnpaal voorbij
Nu is Roda wel érg anti-KNVB maar Twente vertoont daar toch ook enigszins regelmatig wel trekjes vanquote:
Als er geen verdediger is die 'm tegen probeert te houden.... Tsja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Extra zuur dat die nu opeens wel een deukje kan trappen in een pakkie boter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |