Ach ik vind bijna al die commentatoren irritant. Die Leo Driessen ook.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk ze allebei liever met mute
Vind ik ook niet alles, maar die is in ieder geval niet 90 minuten lang een bron van ergernisquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind bijna al die commentatoren irritant. Die Leo Driessen ook.
90 minuten lang ergernis heb ik alleen met Frank Snoeks.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik ook niet alles, maar die is in ieder geval niet 90 minuten lang een bron van ergernis
Zeker. En een aardige kerel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaars is een zeer goede aankoop.
Daar heb ik een beetje hetzelfde mee als Driessen. Maar Snoeks hoor je tegenwoordig ook een stuk minderquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
90 minuten lang ergernis heb ik alleen met Frank Snoeks.
0-2quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor NEC-Feyenoord?
Het scheelt dat de CL weg is bij de NOS jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik een beetje hetzelfde mee als Driessen. Maar Snoeks hoor je tegenwoordig ook een stuk minder
Nouja die kerel van ADO lult ook maar door en nu hebben we die Wytse met zijn kut grappen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het scheelt dat de CL weg is bij de NOS ja
Ik vind die Wytse wel een droog figuur op de een of andere manier.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja die kerel van ADO lult ook maar door en nu hebben we die Wytse met zijn kut grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |