SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
[ Bericht 1% gewijzigd door martijnde3de op 11-10-2016 19:21:35 ]Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
Misschien zijn ze dom, maar vrijwel iedereen stemt op basis van emotie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus de domme huisvrouwen gaan de doorslag geven in de USA elections? Inderdaad, WW3 komt eraan..
Lekker seksistisch joh! Geen wonder dat je Trump wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus de domme huisvrouwen gaan de doorslag geven in de USA elections? Inderdaad, WW3 komt eraan..
Niet weten dat alle vrouwen dom en emotioneel zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:24 schreef Broomer het volgende:
[..]
Lekker seksistisch joh! Geen wonder dat je Trump wel ziet zitten.
Hoe zijn de Clintons daar voor verantwoordelijk geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja de balkan bijvoorbeeld en de genocide in Rwanda vond toen ook plaats
Je zult nog schrikken als je het gemiddelde niveau daar ziet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:24 schreef Broomer het volgende:
[..]
Lekker seksistisch joh! Geen wonder dat je Trump wel ziet zitten.
Jezus wil je echt dat ik hier op in ga?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe zijn de Clintons daar voor verantwoordelijk geweest?
het is inderdaad vrij simpel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je zult nog schrikken als je het gemiddelde niveau daar ziet.
Tja, jij loopt hier te beweren dat de Clinton familie oorlogen veroorzaakt. Dan mag je dat eens onderbouwen met al die vreselijke oorlogen die ze volgens jou tijdens het bewind van Bill Clinton hebben veroorzaakt. De twee die je noemt in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jezus wil je echt dat ik hier op in ga?
Ik kan je wel wat vertellen maar dat geloof je toch niet....
Niet wat Rwanda betreft....dat was een schande van de blauwhelmen...
Laten we het netjes houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
het is inderdaad vrij simpel:
Achterlijke blanke vrouwen -> evenveel stemmen voor Clinton als voor Trump.
Achterlijke mannen --> In overgrote mate Trump.
Mensen die nog eens een fatsoenlijke opleiding hebben genoten --> In overgrote mate Clinton.
Beetje dezelfde trend als die je in dit topic ziet dus.
Met wederom niets speciaals?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:
En wikileaks part 3 is net online gegooid
Geen idee, is nog maar 10 minuten geleden. Dat ze het nu binnen 20 uur doen van de vorige is wel opmerkelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met wederom niets speciaals?
Maar natuurlijk....proest....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
het is inderdaad vrij simpel:
Achterlijke blanke vrouwen -> evenveel stemmen voor Clinton als voor Trump.
Achterlijke mannen --> In overgrote mate Trump.
Mensen die nog eens een fatsoenlijke opleiding hebben genoten --> In overgrote mate Clinton.
Beetje dezelfde trend als die je in dit topic ziet dus.
uh nee dat heb ik dus niet beweerd...wat bazel je nu weer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, jij loopt hier te beweren dat de Clinton familie oorlogen veroorzaakt. Dan mag je dat eens onderbouwen met al die vreselijke oorlogen die ze volgens jou tijdens het bewind van Bill Clinton hebben veroorzaakt. De twee die je noemt in ieder geval niet.
Tja, de cijfers zijn duidelijk. Dat jij ze selectief wilt toepassen kan ik ook niet helpen.quote:
Jij impliceert hier dat de Clinton familie gek is en je niet met het grootste leger gaan verbouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd: al zou slechts 50% op waarheid berusten dan is het nog een walgelijk gevaarlijke zooi, die Clintons.
Voor de rest zie ik Trump geen President meer worden omdat te veel krachten er baat bij hebben dat hij faalt.
Dus zitten we met een debiele president/familie opgescheept, voor de eerst volgende 4 jaar, die een land gaan regeren wat het krachtigste aanvalsleger ter wereld heeft.
Fijn vooruitzicht!
Vervolgens kom jij op de proppen met twee oorlogen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies, de jaren negentig waren een en al oorlog en ellende.
Gezien ik niet begrijp wat het ontstaan van deze oorlogen met de te maken heb vraag ik je dat vervolgens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja de balkan bijvoorbeeld en de genocide in Rwanda vond toen ook plaats
http://usuncut.com/politi(...)reign-policy-record/quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:03 schreef Hexagon het volgende:
Oke
[..]
Jij impliceert hier dat de Clinton familie gek is en je niet met het grootste leger gaan verbouwen.
Daarbij stel ik dat Het bewind van de Clintons in de Jaren negentig niet tot oorlogen heft geleid.
[..]
Vervolgens kom jij op de proppen met twee oorlogen om je punt kracht bij te zetten.
[..]
Gezien ik niet begrijp wat het ontstaan van deze oorlogen met de te maken heb vraag ik je dat vervolgens.
Dus om de vraag simpel te stellen. Welke vreselijke oorlogen heeft de Clinton familie doen ontstaan toen ze de macht eerder hadden?
Ik ben aan dat je doelt op "she hates everyday Americans"? Gaat over talking points en de woorden die ze daarin gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:04 schreef skysherrif het volgende:
weet iemand of het email adres @hillaryclinton ook alleen maar voor medewerkers van die campaign beschikbaar is.
If so, dan is deze email legit en best opmerkelijk:
https://www.wikileaks.org/podesta-emails/emailid/4433
Op zich goed gezien dat, zelfs al zou Trump president worden, hij natuurlijk niets gedaan krijgt door interne sabotage.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Goed nieuws voor Democraten hier
[ afbeelding ]
Die zin bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:27 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik ben aan dat je doelt op "she hates everyday Americans"? Gaat over talking points en de woorden die ze daarin gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |