SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staat volgende maand in de Melkweg.quote:
Tijd voor een nieuwe Tool!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Tijd voor een aenema zou tool zeggenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sobersoquote:
Hopelijk heeft ze haar zaakjes live dan wat beter op orde... Die band van haar was nogal beperkt een paar weken terug in Paradiso, en de liveshow - en setlist idem - viel daardoor tegen.quote:
Dat hoop ik ook, want ik ben er ws bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze haar zaakjes live dan wat beter op orde... Die band van haar was nogal beperkt een paar weken terug in Paradiso, en de liveshow - en setlist idem - viel daardoor tegen.
Half jaar geleden live gezien omdat ik nieuwsgierig was geworden door de prima EP, maar trok het echt voor geen meter. Flauwe, platte muziek gemaakt voor de radio, erg teleurstellend.quote:
De rest vh album haalt wmb niet her niveau vd singles.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Half jaar geleden live gezien omdat ik nieuwsgierig was geworden door de prima EP, maar trok het echt voor geen meter. Flauwe, platte muziek gemaakt voor de radio, erg teleurstellend.
Album verder nog niet gehoord.
Is ie helemaal beschikbaar?quote:
ja, sinds vrijdag op spotifyquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook een lekker plaatje, hè:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Minutes Of Sleep - Francis Harris (Full Album)
Since ever?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:48 schreef MCH het volgende:
Sinds wanneer maakt Warpaint catchy muziek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Warpaint - New Song (Official Audio)
![]()
![]()
Blijkbaar zit er een zwart gat in mijn Warpaint kennis. Dacht dat ze alleen maar muziek hadden gemaakt zoals Undertow.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Since ever?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Warpaint - Elephants (Official Music Video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop