Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heren van de moderatie,
Vermoedelijk is er ook binnen het moderatiegilde een controlesysteem waardoor ook een mod gecontroleerd wordt? Zou iemand de verrichtingen van Hugecooll nader kunnen analyseren?
Elk topic van mij sluit hij. Terwijl een vergelijkbaar topic door iemand anders gemaakt niet gesloten zou worden. Ik mag toch immers wel klagen op een straatgenoot die zich een koning waant?
Gaarna aan mij rapporteren wat hiermee gedaan wordt,
Hugecooll hoeft zijn frustraties in zijn leven niet op mij bot te vieren.
ja hier ga ik over. Ik ga het even nakijken. Tot zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heren van de moderatie,
Vermoedelijk is er ook binnen het moderatiegilde een controlesysteem waardoor ook een mod gecontroleerd wordt? Zou iemand de verrichtingen van Hugecooll nader kunnen analyseren?
Elk topic van mij sluit hij. Terwijl een vergelijkbaar topic door iemand anders gemaakt niet gesloten zou worden. Ik mag toch immers wel klagen op een straatgenoot die zich een koning waant?
Terechte vraag, ik vind ook dat Hugecooll in het zonnetje gezet kan worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heren van de moderatie,
Elk topic van mij sluit hij.
Waarvoor hulde.
slijmen bij mods hahaha dat is wel ernstig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Haten op hugecoollhartstikke goede moderator en goeie vent
beetje baas welquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:00 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
slijmen bij mods hahaha dat is wel ernstig.
Goeie vent? heb je er wel eens mee gechillt dan? Het is gewoon een mannetje die de hele dag op fok! topics sluit. Geen baas ofzo
Fijn dat je hier even de aandacht op vestigt. Mijn complimenten voor het optreden van Hugecooll. De man verdient een lintje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heren van de moderatie,
Dus je maakt een troltopic en gaat dan huilen dat mensen precies reageren zoals je wil?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is gewoon zo kinderachtig dat iedereen tegen me is. Wat voor haat zit er in jullie?
Ik maak misschien irritante topics maar er zit niets verkeerds in me.
Alsof ik zoals Mapima ooit die Braddie zou verlinken bij de belastingdienst.
Alsof ik überhaupt iets zou willen doen waardoor Hugecoolls leven kutter wordt of van wie dan ook.
Gun ze het beste. Voor mij gewoon moeilijk te begrijpen dat jullie zo vol haat zitten naar mij. Lijkt wel alsof jullie ongelukkige mensen zijn.
is niet gericht op jouw persoon, maar op de topics die je maakt. Je klaagt gewoon steeds over dezelfde dingen en dat verhaal kennen we nu wel. Je zal vast een goeie gast zijn, maar het is de herhaling van je klachten die irritant is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is gewoon zo kinderachtig dat iedereen tegen me is. Wat voor haat zit er in jullie?
Ik maak misschien irritante topics maar er zit niets verkeerds in me.
Alsof ik zoals Mapima ooit die Braddie zou verlinken bij de belastingdienst.
Alsof ik überhaupt iets zou willen doen waardoor Hugecoolls leven kutter wordt of van wie dan ook.
Gun ze het beste. Voor mij gewoon moeilijk te begrijpen dat jullie zo vol haat zitten naar mij. Lijkt wel alsof jullie ongelukkige mensen zijn.
Bij deze. Ik ga er geen hol mee doen. Als mijn collega jouw troep sluit dan heeft hij daar een goede reden voor. En gezien deze post is kwaliteit posten jou niet bekendquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heren van de moderatie,
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij deze. Ik ga er geen hol mee doen. Als mijn collega jouw troep sluit dan heeft hij daar een goede reden voor. En gezien deze post is kwaliteit posten jou niet bekend![]()
[..]
Bij deze. Ik ga er geen hol mee doen. Als mijn collega jouw troep sluit dan heeft hij daar een goede reden voor. En gezien deze post is kwaliteit posten jou niet bekend![]()
[..]
[..]
[..]
ik ga er gelijk achteraanquote:Op zondag 4 december 2016 14:22 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zit mobiel en geen idee hoe ik een tr kan plaatsen zo, maar kan er wat gedaan worden aan de posts van Nerdslayer? Een keer is grappig, maar dit moeten we niet willen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 01:05 schreef LLgetikt het volgende:
Hallo,
zou een topic die ik gemaakt heb net met een foute tt naar ONZ mogen verplaatst worden (ik kan blijkbaar niet goed kijken en typen) en het was niet de bedoeling dat het hier kwam te staan, sorry.
Gaat om dit topic: Waarom kunnen mensen Chinezen die r niet uitspreken?
Bij voorbaat dank.
quote:
Bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:26 schreef zeer het volgende:
Ik laat hem toch even zo staan en hoop dat je leert van dit soort fouten.
We nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:24 schreef eifelturen het volgende:
Ik zit pas net op dit mooie forum.
Maar zouden de volgende personen er vanaf getrapt kunnen worden:
Skv (zure eikel), Mapima (vies wijf) en jantjevertonghen (Kuttopics)
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:30 schreef Drug het volgende:
[..]
graag gedaan. goed opletten volgende keer he
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 6 december 2016 14:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja.
Ik voel me helemaal schuldighelemaal afgemat door deze situatie..
Ik kijk er naar uit om jou het antwoord te geven:quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:56 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Mijn topic is gesloten. Betreft: ''laffe burgers die niet in opstand komen''
Waarom is dit het geval? Ik kijk uit naar het antwoord
quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:33 schreef dimmak het volgende:
Waarom kom jij als anarchist hier niet in opstand?
quote:Omdat ik nu nog geen wapens en munitie heb.
quote:Nee niet op zo'n manier, maar we kunnen best een aantal overheidsgebouwen opblazen. Wel het liefst zonder burgerslachtoffers, maar met maximale schade!
Verheerlijking van geweldsgebruik mag je in je dagboek bijhouden. Dat hoeft wat mij betreft niet hier.quote:Het liefst ben ik ook een voorstander van een vreedzame omwenteling, maar de overheid is per definitie een agressieve instantie die mensen onderdrukt. De elite houdt de touwtjes ook stevig in haar handen en willen hun macht ook nooit afstaan.
Soms is gewapende strijd dan noodzakelijk.
Verheerlijking van geweldsgebruik mag je in je dagboek bijhouden. Dat hoeft wat mij betreft niet hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om jou het antwoord te geven:
Om deze posts
[..]
[..]
[..]
[quote] Het liefst ben ik ook een voorstander van een vreedzame omwenteling, maar de overheid is per definitie een agressieve instantie die mensen onderdrukt. De elite houdt de touwtjes ook stevig in haar handen en willen hun macht ook nooit afstaan.
Soms is gewapende strijd dan noodzakelijk.
Door etc. etc.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Verheerlijking van geweldsgebruik mag je in je dagboek bijhouden. Dat hoeft wat mij betreft niet hier.
Hierbij het verzoek dit soort hersenpulp niet op FOK! te verspreiden.
Hoe verhoudt het verheerlijken van geweldsgebruik zich t.o.v. het verheerlijken van racisme en discriminatie? Het deporteren van etnische minderheden? etc. etc.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je prima in staat bent zelf in te zien wat daarin de maatstaven zijnquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt te zeggen eigenlijk.
Dit is geen bevredigend antwoord op mijn vraag om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je prima in staat bent zelf in te zien wat daarin de maatstaven zijn
Een strijd voeren met explosieven met zoveel mogelijk schade aan te richten aan overheidsgebouwen vind ik niet bepaalt normaal en passen binnen dit forum. En antwoorden als " Omdat ik nog geen wapens en munitie heb " passen wat mij betreft ook niet bepaald binnen een goede sfeer.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om jou het antwoord te geven:
Om deze posts
[..]
[..]
[..]
[..]
Verheerlijking van geweldsgebruik mag je in je dagboek bijhouden. Dat hoeft wat mij betreft niet hier.
Hierbij het verzoek dit soort hersenpulp niet op FOK! te verspreiden.
Misschien inderdaad niet handig om dat hier te posten, maar ondertussen is het verdedigen van deportatie etc. wel gewoon toegestaan terwijl dit ook een vorm van agressie is(alleen dan is het ''legitiem'' gemaakt).quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je prima in staat bent zelf in te zien wat daarin de maatstaven zijn
Een strijd voeren met explosieven met zoveel mogelijk schade aan te richten aan overheidsgebouwen vind ik niet bepaald normaal en passen binnen dit forum. En antwoorden als " Omdat ik nog geen wapens en munitie heb " passen wat mij betreft ook niet bepaald binnen een goede sfeer.
door wie? josef stalin?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
[..]
Misschien inderdaad niet handig om dat hier te posten, maar ondertussen is het verdedigen van deportatie etc. wel gewoon toegestaan terwijl dit ook een vorm van agressie is(alleen dan is het ''legitiem'' gemaakt).
Als dit binnen KLB is, graag even een linkje. Anders bij desbetreffende mod van het sub-fora melden s.v.p.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:48 schreef het volgende:
Misschien inderdaad niet handig om dat hier te posten, maar ondertussen is het verdedigen van deportatie etc. wel gewoon toegestaan terwijl dit ook een vorm van agressie is(alleen dan is het ''legitiem'' gemaakt).
waarom quote je Voice_of_Liberty's post onder mijn naam?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als dit binnen KLB is, graag even een linkje. Anders bij desbetreffende mod van het sub-fora melden s.v.p.
Om eerlijk te zijn maakt mij dat niet zo heel veel uit. Dit is mijn antwoord en daar heb je het mee te doen. Volgende keer wellicht beter.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit is geen bevredigend antwoord op mijn vraag om eerlijk te zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als dit binnen KLB is, graag even een linkje. Anders bij desbetreffende mod van het sub-fora melden s.v.p.
Gaat even wat grandioos fout hierquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:54 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom quote je Voice_of_Liberty's post onder mijn naam?
Door vele fokkers hier.quote:
Ik zou niemand aangeven hiervoor, maar ik vond het alleen gek. Niettemin bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind oprecht dat dit de sfeer niet ten goede komt. Er wordt op KLB de meest smerige rechtse troep gepost door users en zelfs mods die zwarte burger rechten tot latente daddy issues bombarderen en de enige uitleg die jij kunt geven is exact niks. Ik begrijp wel dat dat je ergens op moet modereren maar als de goede sfeer bewaken je doel is, mag je w.m.b. wel beter je best doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakt mij dat niet zo heel veel uit. Dit is mijn antwoord en daar heb je het mee te doen. Volgende keer wellicht beter.
[..]
Laat me weten als je hulp nodig heb, ben gek op TR'en.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik snap je frustratie zeer. Ik note en delete wat ik kan. Alleen hoop ik toch echt dat je zult begrijpen dat ik buiten mijn zolderkamer ook nog een leven heb die ik draaiende moet houden. Ik kan je wel een toezegging doen dat ik adequater probeer te zijn op het toezien van dergelijke topics en het ruimen hiervan.
Voor nu duty calls. Fijne avond
Elke TR is welkom, alle beetjes hulp waardeer ik enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Laat me weten als je hulp nodig heb, ben gek op TR'en.
En fijne avond.
Ik hoop het niet want begrijpelijk lezen kan ie zo te zien niet. Iemand die denkt dat zwarte burgerrechten/blm niet racistisch is. Burgerrechten zijn universeel en moeten juist niet aan een kleur/geslacht/religie/gender/sexuele voorkeur gekoppeld worden.quote:
hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want begrijpelijk lezen kan ie zo te zien niet. Iemand die denkt dat zwarte burgerrechten/blm niet racistisch is. Burgerrechten zijn universeel en moeten juist niet aan een kleur/geslacht/religie/gender/sexuele voorkeur gekoppeld worden.
mlk was racistisch jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want begrijpelijk lezen kan ie zo te zien niet. Iemand die denkt dat zwarte burgerrechten/blm niet racistisch is. Burgerrechten zijn universeel en moeten juist niet aan een kleur/geslacht/religie/gender/sexuele voorkeur gekoppeld worden.
Ik snap voor de rest ook niet zozeer (Haha) wat hij probeert te bereiken aangezien hij enkel nog in de SC post in KLB volgens zijn PoHi. Maar viel me gewoon op dat veel posts in dit topic van hem zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke burgerrechten uit het Nederlands danwel Amerikaans wetboek gelden in meer, dan wel mindere, maten nadelig voor 'minderheden'?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat.
Als burgerrechten op dat moment niet of in mindere mate gelden voor mensen met die kleur/dat geslacht/whatever, dan lijkt het me vrij logisch dat dat eraan gekoppeld wordt op het moment dat er gestreden wordt voor gelijke rechten.
Geen enkele. In de tijd van de burgerrechtenbeweging, die je zelf aanhaalt, was dat echter nogal een ander verhaal hè.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke burgerrechten uit het Nederlands danwel Amerikaans wetboek gelden in meer, dan wel mindere, maten nadelig voor 'minderheden'?
Ik haalde de blm oorspronkelijk aan, zeer de zwarte burgerrechten, woorden verdraaien dan wel in de mond leggen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen enkele. In de tijd van de burgerrechtenbeweging, die je zelf aanhaalt, was dat echter nogal een ander verhaal hè.
En in de praktijk is dat vooral in de VS nog steeds zo.
Oh excuus, ik had niet echt teruggelezen. Je noemde het echter wel een racistische beweging, dat blijf ik een beetje apart vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik haalde de blm oorspronkelijk aan, zeer de zwarte burgerrechten, woorden verdraaien dan wel in de mond leggen.
Verder is de blm gewoon racistisch. Mag best allemaal maar ga dan niet de pot verwijten dat de ketel zwart ziet.
Met alle respect, maar het is natuurlijk ook een racistische beweging. Zij fixeren zich net zozeer op het "negroïde" ras als de politieagenten waartegen ze chargeren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh excuus, ik had niet echt teruggelezen. Je noemde het echter wel een racistische beweging, dat blijf ik een beetje apart vinden.
Kun je ook uitleggen waarom blm racistisch is? Het is namelijk niet zo dat de boodschap is dat de levens van zwarte mensen er als enige toe doen of iets dergelijks, of meer dan die van anderen.
Maar in de basis niet vanuit een superioriteitsgevoel of iets dergelijks, ze willen gewoon graag niet massaal bij het minst of geringste doodgeschoten worden door de popo. Ik zou dat zelf niet als racistisch omschrijven iig. Zou de fixatie er ook zijn zonder het gedrag van de politie tegenover hen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het is natuurlijk ook een racistische beweging. Zij fixeren zich net zozeer op het "negroïde" ras als de politieagenten waartegen ze chargeren.
Bleek het topje van een ijsberg te zijn. Meuk is weg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:52 schreef Rezania het volgende:
KLB / Mensen die mij DM's sturen
KLB / Buikpijn na zware trinna gezet te hebben
KLB / Mods die te snel topics sluiten
KLB / Te weinig flexe toppa's van fatoeman
Niveautje weer vanavond.
quotum*quote:Op woensdag 7 december 2016 05:08 schreef kanovinnie het volgende:
Kan iwanius geen topicquota van 1 of 2 per dag krijgen ipv 10?
bedanktquote:
omdat je geen pep gebruiktquote:Op woensdag 7 december 2016 08:16 schreef dimmak het volgende:
Waarom kan ik geen 24/7 online zijn.Ik mis alle leuke dingen.
Door de week niet nee, dan moet ik ook kunnen functioneren op het werk.quote:
Faal.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Door de week niet nee, dan moet ik ook kunnen functioneren op het werk.
gebruik juist pep doordeweeks om te functioneren op werkquote:Op woensdag 7 december 2016 08:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Door de week niet nee, dan moet ik ook kunnen functioneren op het werk.
quote:Op woensdag 7 december 2016 08:32 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik juist pep doordeweeks om te functioneren op werk
verkeerde subforum. Fylax is van yngggggquote:Op woensdag 7 december 2016 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
Een mod verwijdert berichten die niet in z'n straatje passen, maar verder niet in strijd met de regels zijn. Puur omdat het hem niet aanstaat. Hij kan er duidelijk niet mee omgaan. Ontneem hem zijn rechten.
dat is raarquote:Op woensdag 7 december 2016 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
Een mod verwijdert berichten die niet in z'n straatje passen, maar verder niet in strijd met de regels zijn. Puur omdat het hem niet aanstaat. Hij kan er duidelijk niet mee omgaan. Ontneem hem zijn rechten.
Het lijkt wel een beetje de nieuwe "quote:Op woensdag 7 december 2016 21:09 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie trouwens steeds vaker posts als "Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!" voorbijkomen, en dan met name in topics die niet van zijn hand zijn. Dat is niet grappig en het wordt ook niet gewaardeerd, dus doe maar niet meer.
We are all vogeltjesdans!quote:Op woensdag 7 december 2016 21:09 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie trouwens steeds vaker posts als "Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!" voorbijkomen, en dan met name in topics die niet van zijn hand zijn. Dat is niet grappig en het wordt ook niet gewaardeerd, dus doe maar niet meer.
Iedereen is een kloon van vogeltjesdans!quote:
Zorg nou eerst maar eens dat je je hoofdzaken op orde hebt alvorens je je druk maakt om randzaken.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:09 schreef hugecooll het volgende:
Halszaken, die goede topics van vogeltjesdans opmerkingen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zorg nou eerst maar eens dat je je hoofdzaken op orde hebt alvorens je je druk maakt om randzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |