Dan zou Pharkus, hugecooll en die andere gast met 88 wel heel erg hun onbenul tonen..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Bieberrr het volgende:
Ik gok zomaar dat deze het ook niet heel erg lang gaat volhouden.
Moet ik jou eens goed in je bek schijten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan zou Pharkus, hugecooll en die andere gast met 88 wel heel erg hun onbenul tonen..
Juist niet, gezien dit gezeik niet in KLB thuis hoort maar in het feedbacktopic van KLB.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan zou Pharkus, hugecooll en die andere gast met 88 wel heel erg hun onbenul tonen..
deze sluit ik wel andersquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
sowwww, escalatie in de toppa.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moet ik jou eens goed in je bek schijten?
Deze manquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, hij is toch te dom om te schijten, dus ik dacht ik doe het even voor.quote:
dit ka je een ban opleven maar dat heb je niet van mijquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef Befbekje het volgende:
BoneThugss is homoseksueel met pedofiele neigingen.. Vertelde Fatoeman mij laatst..
Alles onder de elf is voor papa zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef Befbekje het volgende:
BoneThugss is homoseksueel met pedofiele neigingen.. Vertelde Fatoeman mij laatst..
Ach.. In VBL is mij meermaals de kanker toegewenst.. TR's geplaatst.. Niets.. Over selectief bannen gesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit ka je een ban opleven maar dat heb je niet van mij
Dat is bij deze toegestaan. Doe dan ook gelijk een ip check, want blijkbaar zijn er toch nog zorgboerderijen die toegang hebben tot Fok!quote:
ik geef TS ff een kans.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:02 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is bij deze toegestaan. Doe dan ook gelijk een ip check, want blijkbaar zijn er toch nog zorgboerderijen die toegang hebben tot Fok!
Zoooooooooooooo heeeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
wat zegt je mama daarvan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alles onder de elf is voor papa zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |