abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167144961
Keek net even een uitzending Voetbal Inside van vorige week terug.. Gijp met de anekdote dat 'ie de eikel van Suurbier ooit in een hete kop thee heeft gehangen.. Dat zou mij nooit overkomen.. Ik bescherm mijn snikkel met mijn leven..

Doch desalniettemin, ik heb ooit een keer van ellende met mijn snikkel tegen een hekwerk aan staan butsen omdat ik iets te veel neutjes gecombineerd met peppie in mijn maag-/darmstelsel en bloedbaan had zweven..

Dat deed pijn de volgende dag, ongelooflijk.. Onbeschrijflijk, bijna.. Dus dat ga ik niet doen..

Klacht: Derksen zijn haar is ook niet meer wat het geweest is nu de haararchitect in Nijmegen met pensioen is en hij zijn kapseltje in Gouda laat knippen.. Ik kan er bijna niet meer naar kijken, dat programma, terwijl het samen met het Filosofisch Kwintet toch tot de beste programma's op de Nederlandse televisie behoort.. Misschien dat Derksen bij die Clairy Polak even kan vragen welke kapper zij heeft.. Dat maatschappijkritische piekhaar van Clairy, dat moet Derksen toch wel bevallen, me dunkt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167144996
Wat voor drugs doe jij dat er constant zo'n stroom bagger uit je toetsenbord kan komen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167145044
pi_167145055
Huilen dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')