Wat heb jij gerookt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
Het ging toch over dit debat en niet over de uitslag?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Citeer het op verkiezingsdag gerust nog maar eens.
Trump staat er goed voor. Heel goed zelfs.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:03 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
in welke parallelle wereld leef jij? Hoe kom ik in jouw dimensie?
Eens, Trump is echt de weg kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
Waar zei ik Amerikaan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik ben geen Amerikaan. Dus daar zit je alweer fout.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een stad in Syrie. Hoe kan je dat niet weten?
Toevallig trouwens dat je tijdens de vragen over de emails en over de Wikileaks hier niet nogmaals een Calimero'tje kwam doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Weer een zielig onderwerp waar Clinton mee kan scoren.
Gary wist het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hoezo ? ze helpen IS op dagelijkse basisquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
ISIS is toch opgericht door Trump om een gooi naar de presidency te kunnen doen?quote:
Je mist de grap. De opmerking van monkyy is een persiflage op de andere presidentskandidaat Johnson.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gewoon laten veroveren door Israel die shitquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de VS nog steeds tegen Assad zijn? Elk alternatief is religekkies.
Iemand die chemische wapens gebruikt heeft in de wereld niet zo'n goede hand. Ik vind zelf wel dat Assad nu de beste keus is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de VS nog steeds tegen Assad zijn? Elk alternatief is religekkies.
Dat was voor de buhne. Brak de moderator toen ook 5 keer in?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toevallig trouwens dat je tijdens de vragen over de emails en over de Wikileaks hier niet nogmaals een Calimero'tje kwam doen.
Moet je jezelf nou toch horen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was voor de buhne. Brak de moderator toen ook 5 keer in?
Behalve als je Saudi Arabie heet. Dan mag je doen wat je wilt (in Jemen).quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:06 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
Iemand die chemische wapens gebruikt heeft in de wereld niet zo'n goede hand. Ik vind zelf wel dat Assad nu de beste keus is.
Ze hebben daar toch geen chemische wapens gebruikt?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Behalve als je Saudi Arabie heet. Dan mag je doen wat je wilt (in Jemen).
ISIS heeft ook een groot gedeelte aan terrein verloren sinds februari.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:08 schreef Mortaxx het volgende:
Hij heeft een goed punt dat niemand weet wie de rebellen zijn maar hoe hij het brengt
Want het enige waar Trump mee kan scoren is e-mails, vrouwen van Bill en fouten van Hillary als politicus. Lekker veel inhoud.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Geen excuses hoor. Trump had moeten weten dat de moderatie partijdig was, zich daar op moeten voorbereiden. Op deze manier gaat hij het niet winnen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:09 schreef Mike het volgende:
Handig, het niet eens zijn met je running mate.
Die snapte ik ook niet echt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:09 schreef Mike het volgende:
Gaat nergens meer over. Clinton nieuwe president.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:09 schreef Mike het volgende:
Ligt inderdaad niet aan Trump zelf.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen excuses hoor. Trump had moeten weten dat de moderatie partijdig was, zich daar op moeten voorbereiden. Op deze manier gaat hij het niet winnen.
Moeilijk om daar een antwoord op te geven behalve als je clapclapclapyourhands of die andere figuren bent en je heel de dag post in het algmeeen syrie topicquote:
Alle vrouwen zijn hoeren jwzquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:11 schreef Kaas- het volgende:
Trump-supporter ventileert even zijn vocabulaire.
[..]
Dat vat Trump echt samenquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Mr Trump, Wat zou je doen als...
"ISIS is afschuwelijk en Clinton is kut, volgende vraag."
Omdat hij onzin lult en de vraag niet beantwoordtquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:11 schreef Fylax het volgende:
Waarom gaat de presentator in discussie met Trump? wat is deze
Deze moderators zijn hartstikke neutraal.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:11 schreef Braindead2000 het volgende:
De moderators gaan nu ook al standpunten verdedigen.
Surequote:Op maandag 10 oktober 2016 04:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze moderators zijn hartstikke neutraal.
Volgens Trum(-supporters wel). Die vergeten even dat 50% van de stemmers nog altijd vrouw is, en dat een groot deel van die andere 50% er eveneens anders over denkt, en mede daarom is Trump kansloos voor het presidentschap.quote:
Watquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef UitStraling het volgende:
Kan hij die blonde presentatrice snol met haar lizzard face niet even bij haar pussy grijpen
Jammer dat vrouwvolk stemrecht heeft idd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens Trum(-supporters wel). Die vergeten even dat 50% van de stemmers nog altijd vrouw is, en dat een groot deel van die andere 50% er eveneens anders over denkt, en mede daarom is Trump kansloos voor het presidentschap.
Die kwam niet op het idee om Rusland aan te vallen terwijl je 2/5 qua verhoudingen hebt in allesquote:
Zijn ze maar Trump vond het een aanval en had geen plan en stelde dat zijn plan anders was dan zijn eerdere plan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zou ook tot dezelfde conclusie komen na 2 kratjes bierquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef Thezappa het volgende:
trump gaat toch winnen..is heel makkelijk
miss waren we nu dan wel duits geweestquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kwam niet op het idee om Rusland aan te vallen terwijl je 2/5 qua verhoudingen hebt in alles
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwvolk stemrecht heeft idd.
Alleen al de toon hoe de vragen aan de twee kandidaten gesteld worden: Bij trump aanvallend. Bij Clinton met begrip.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
leg uit?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou ook tot dezelfde conclusie komen na 2 kratjes bier
Hij had een paar keer de overhand, maar hij verliest nu.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou ook tot dezelfde conclusie komen na 2 kratjes bier
Nee Russischquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miss waren we nu dan wel duits geweest
Te weinig motherfuckers per zin, dat was een dubbelganger.quote:
in b4 calimeroquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen al de toon hoe de vragen aan de twee kandidaten gesteld worden: Bij trump aanvallend. Bij Clinton met begrip.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:13 schreef UitStraling het volgende:
Kan hij die blonde presentatrice snol met haar lizzard face niet even bij haar pussy grijpen
Ik zou nog op jou stemmen als de keuze Clinton of jou was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij zou op trump stemmen na dit geraaskal?
ik zou het oprecht niet wete..quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij zou op trump stemmen na dit geraaskal?
Met je Hillary UIquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:15 schreef Euribob het volgende:
Trump, een president voor iedereen behalve zijn politieke tegenstander. Uhuh.
Hij wint gewoon voor mensen die al op hem zouden stemmen, indeps zien hier gewoon een clown.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij had een paar keer de overhand, maar hij verliest nu.
een van dezequote:Op maandag 10 oktober 2016 04:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou nog op jou stemmen als de keuze Clinton of jou was.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou nog op jou stemmen als de keuze Clinton of jou was.
Ja, ze wordt herkozen denk je als dem kandidaat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk hierbij wel reikhalzend uit naar 2020, wanneer Clinton gewoon tegenover een normale Republikein staat en de debatten weer enige vorm van kwaliteit zullen hebben. Niveautje dit zeg, vreselijk. Als Amerikaan zou ik me schamen.
Clinton is dan al lang dood en vervangen voor een robot.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik kijk hierbij wel reikhalzend uit naar 2020, wanneer Clinton gewoon tegenover een normale Republikein staat en de debatten weer enige vorm van kwaliteit zullen hebben. Niveautje dit zeg, vreselijk. Als Amerikaan zou ik me schamen.
Dan is ze al doodquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef Kaas- het volgende:
Jill is wel echt een gekkie hoorquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben eruit, mijn stem wordt Jill Stein. Als ik mocht stemmen in usa.
Zo gaat dat, als zittend president.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ze wordt herkozen denk je als dem kandidaat?
Zou ze zomaar kunnen verliezen als een fiscale conservatieve leider opstaat, die ook nog eens de mogelijkheid krijgt om de partij te verenigen in de komende vier jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef Kaas- het volgende:
Mike, denk je niet dat er serieus een kans is dat Pence dit gaat aangrijpen om op tijd uit het Trump bootje te stappen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:17 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat een van de dingen die vaak herhaald zullen worden uit dit debat, het moment is dat Trump z'n running mate afvalt...ik denk niet dat dat ooit eerder is gebeurd nl.
Rubio 2020quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zou ze zomaar kunnen verliezen als een fiscale conservatieve leider opstaat, die ook nog eens de mogelijkheid krijgt om de partij te verenigen in de komende vier jaar.
Dat zou inderdaad best eens kunnen. Ik zag dat je er al op kon inzetten bij de bookmakers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mike, denk je niet dat er serieus een kans is dat Pence dit gaat aangrijpen om op tijd uit het Trump bootje te stappen?
Ik denk dat hij al teveel politicus is geworden in plaats van keiharde zakenmanquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Gewoon afmaken die bitch, net zoals hij met zijn republikeinse concurrenten deed.
40/1 dat ie president wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best eens kunnen. Ik zag dat je er al op kon inzetten bij de bookmakers.
ofniet hahahaquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:21 schreef JimmyDean het volgende:
"She has tremendeous hate in her heart"
Finaletafelangst, een bekend fenomeen. Hij moet zich gewoon gedragen zoals hij deed om de finale te bereiken. Nu twijfelt hij. Hoe moet ik me gedragen? Ik moet me presidentieel gedragen. Fout!!!! Hij moet gewoon doen wat hij altijd deed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al teveel politicus is geworden in plaats van keiharde zakenman
Het zal vast wel waar zijn afhankelijk van welke statistieken je erbij pakt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:21 schreef skysherrif het volgende:
kan iemand die biggest in 45 years fact checken
Wacht even, je hoopt op inhoudt en bent Trump-supporter? Wat een zelfkastijding.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:22 schreef Trolling-ego het volgende:
Had wel gehoopt dat het iets inhoudelijker zou zijn...
Ik kan de ads al bedenken.quote:
auwquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht even, je hoopt op inhoudt en bent Trump-supporter? Wat een zelfkastijding.
Nee, ze is presidentskandidaat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:25 schreef UitStraling het volgende:
Irritant kutwijf die blonde interviewster
South Park had gewoon gelijk, het is A giant douche vs A turd sandwich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jill is wel echt een gekkie hoor
Volgens mij ben jij een kloon van remlof/Gutmensch die hier heel opzichtig de steun voor anti-Trump probeert te vergroten.quote:
Nahquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van remlof/Gutmensch die hier heel opzichtig de steun voor anti-Trump probeert te vergroten.
Het is laat, een typfoutje is zo gebeurd maar inhoudt maakt het niet echt beterquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht even, je hoopt op inhoudt en bent Trump-supporter? Wat een zelfkastijding.
"All human life is valuable and worthy of the protection of our laws" - Marco Rubioquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van remlof/Gutmensch die hier heel opzichtig de steun voor anti-Trump probeert te vergroten.
Iets over de belastingen op frisdrank? Geen idee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:27 schreef justarandomdude het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn vraag?
hoe laat ze gaan etenquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:27 schreef justarandomdude het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn vraag?
Hoe ze obesitas aanpakken in USA.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:27 schreef justarandomdude het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn vraag?
daar zijn medicijnen voorquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:29 schreef JimmyDean het volgende:
Hij heeft gewoon ADHD, hij kan niet bij een onderwerp blijven.
Ene op andere zin switche ie gewoon van onderwerp, ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik let heel even niet op en wanneer ik weer intune op de vraag over het Hooggerechtshof hoor ik Trump over partijfinanciering praten. Huh?
Hillary pompt geld van corporaties in de campagne. Trump heeft eigen geld. Dus Hillary is opgekocht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik let heel even niet op en wanneer ik weer intune op de vraag over het Hooggerechtshof hoor ik Trump over partijfinanciering praten. Huh?
Jamaar, hier had hij zon goed antwoord kunnen neerzetten. Dit is zoooo belangrijk voor republikeinen die niet zeker weten of ze hem moeten stemmen. En dan geeft ie zon kut antwoord echt, dan verdien je het nietquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:30 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hillary pompt geld van corporaties in de campagne. Trump heeft eigen geld. Dus Hillary is opgekocht.
Is Hillary een rechter die hij gaat benoemen in het Hooggerechtshof? Is dat waarom dit antwoord logisch was?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:30 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hillary pompt geld van corporaties in de campagne. Trump heeft eigen geld. Dus Hillary is opgekocht.
Hij verdiende het sowieso al niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jamaar, hier had hij zon goed antwoord kunnen neerzetten. Dit is zoooo belangrijk voor republikeinen die niet zeker weten of ze hem moeten stemmen. En dan geeft ie zon kut antwoord echt, dan verdien je het niet
Hillary zei iets van: Rechters die niet altijd aan de kant van corporaties zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jamaar, hier had hij zon goed antwoord kunnen neerzetten. Dit is zoooo belangrijk voor republikeinen die niet zeker weten of ze hem moeten stemmen. En dan geeft ie zon kut antwoord echt, dan verdien je het niet
link?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef Kaas- het volgende:
Er gaan geruchten dat Pence geen VP meer wil zijn voor Trump.
Bron?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef Kaas- het volgende:
Afhankelijk van dit debat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef Kaas- het volgende:
Moet je geen republikein kiezen iig ghehequote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hillary zei iets van: Rechters die niet altijd aan de kant van corporaties zijn.
Ach klinkt wel logisch
Pro Abortus, pro homo huwelijk, tegen citizen united.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hillary zei iets van: Rechters die niet altijd aan de kant van corporaties zijn.
Ach klinkt wel logisch
quote:
quote:ources close to Mike Pence told the IndyStar that there is no talk yet in the GOP vice presidential candidate’s campaign of leaving the ticket, though Donald Trump’s performance in tonight’s debate might influence his decision.
Pence was quick to rebuke his running mate’s 2005 comments about sexually assaulting women, and his upcoming campaign trail appearances were soon cancelled.
The Indiana Governor is considering the “long-term best interest of the Republican Party,” the source said. “Everything is on the table, but the assumption is that they will plan to stay in the saddle with Trump if he performs halfway well tonight.”
Many high profile Republican politicians have called for Trump to step aside and let Pence to take over the presidential candidacy, though Pence has not yet addressed these requests. Others have called for Pence to leave the ticket entirely to distance himself from Trump and maintain his good reputation among conservatives.
Pence will watch the debate from his home in Indianapolis.
Buchanan / Fremontquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:32 schreef Trolling-ego het volgende:
Ik ben eruit.
Dit zijn de slechte presidentkandidaten sinds 1776.
ook een mooi verschil in de campaigns.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pro Abortus, pro homo huwelijk, tegen citizen united.
Trump zei 2d amendment en daarna niets.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:34 schreef Mike het volgende:
Slim dat Clinton meteen over de kinderen begint.
ivanka , sexy afquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:35 schreef JimmyDean het volgende:
Goed antwoord van Clinton. Trump zit nu nog te bedenken wat te zeggen.
Ik vind dat juist dom, want je ontwijkt de vraag, en dus geef je geen antwoord.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:34 schreef Mike het volgende:
Slim dat Clinton meteen over de kinderen begint.
Juist, elke kiezer die nu nog op Trump gaat stemmen heeft een plank voor de kop.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:36 schreef skysherrif het volgende:
Clinton heeft zich echt op elke vraag meer dan uitstekend voorbereid, ik vind dat wel oprecht knap hoor.
ze wist de vragen van te voren #riggedquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:36 schreef skysherrif het volgende:
Clinton heeft zich echt op elke vraag meer dan uitstekend voorbereid, ik vind dat wel oprecht knap hoor.
Waarom zou je op geprepareerde teksten stemmen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, elke kiezer die nu nog op Trump gaat stemmen heeft een plank voor de kop.
Wat veel mensen hebben, dus het maakt niet uit verder helaas.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, elke kiezer die nu nog op Trump gaat stemmen heeft een plank voor de kop.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:38 schreef Kaas- het volgende:
Nou, duidelijk 2-0 in debatten voor Clinton. Trump maakt geen kans meer, tenzij er een wonder gebeurt.
Slaap lekker mensen (I know I will).
Waarom zou je op Trump stemmen, Clinton is verre van ideaal, maar Trump is geen presidentsmateriaal, dat ziet een blinde nog.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je op geprepareerde teksten stemmen?
Onder steen gelegen? Sliep je?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:38 schreef Kaas- het volgende:
Nou, duidelijk 2-0 in debatten voor Clinton. Trump maakt geen kans meer, tenzij er een wonder gebeurt.
Dat hebben we in nl toch ook gezien?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jup goed punt van Hillary vind ik. Je kan je niet blindstaren op kolen tot in het oneindige. Juist dat zal uiteindelijk banen kosten omdat de rest van de wereld verder gaat.
Ik geef toe dat Trump geen goede beurt maakte maar hij zal nooit kansloos zijn: Zodra Hillary 60% in de peilingen scoort zullen de kiezers zich afvragen of ze wel 4 of 8 jaar Hillary willen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:38 schreef Kaas- het volgende:
Die piece of ass zou Trump met je nemen, maar het is ze dochter, dus hij verkracht alleen iemand in haar kamer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:39 schreef UitStraling het volgende:
Ivanka zou ik wel droog aanduwen en dan lekker samen met schoonpappa over andere lekkere wijven en geld verdienen lullen
Dankjewel voor deze bijdrage.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:39 schreef UitStraling het volgende:
Ivanka zou ik wel droog aanduwen en dan lekker samen met schoonpappa over andere lekkere wijven en geld verdienen lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |