abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165875576
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:06 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is geen poll onder CNN-fans, maar gewoon een echte wetenschappelijk uitgevoerde poll. :+
Vorige keer, toen 62% zei dat Clinton won, was de steekproef van CNN niet representatief, republikeinen waren ondervertegenwoordigd in het deelnemersveld.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:26:14 #202
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165875602
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vorige keer, toen 62% zei dat Clinton won, was de steekproef van CNN niet representatief, republikeinen waren ondervertegenwoordigd in het deelnemersveld.
Ook nu waren democraten oververtegenwoordigd. Maar dat maakt niet uit, als je daar rekening mee houdt in je conclusies. Ook na een correctie won Clinton in beide polls makkelijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165875651
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:26 schreef Mike het volgende:

[..]

Ook nu waren democraten oververtegenwoordigd. Maar dat maakt niet uit, als je daar rekening mee houdt in je conclusies. Ook na een correctie won Clinton in beide polls makkelijk.
CNN zei vorige keer zelf dat het beeld vertekend is. Lastig dus als die correctie niet gedaan is.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:30:00 #204
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165875660
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:21 schreef cb2013 het volgende:

[..]

De dag voordat de FBI een press conferentie gaf over het onderzoek, heeft Bill Clinton met Attorney General Loretta Lynch een privé gesprek gehad.

http://edition.cnn.com/20(...)inton-loretta-lynch/

Ja, en? Het was zeker niet slim omdat het altijd vragen oproept, maar volgens Lynch was er niet over deze zaak gesproken. Dat nemen we dus maar aan en we gaan niet weer allerlei conspiracies bedenken.

quote:
De FBI gaf aan dat er een dubbele standaard is. Mocht het een ander overkomen dan kan de uitkomst anders zijn (samengevat).
De FBI gaf juist aan dat er geen dubbele standaard was: http://bigstory.ap.org/ar(...)-email-investigation

quote:
Er is helemaal niets mis mee wanneer Trump een aanklager aanstelt om onderzoek te doen.
Dat is het wel...Trump hoort zich daar helemaal niet mee te bemoeien. Dat gebeurt alleen in schurkenstaten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:31:00 #205
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165875671
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

CNN zei vorige keer zelf dat het beeld vertekend is. Lastig dus als die correctie niet gedaan is.
Dat zeiden ze er nu ook de hele tijd bij. Niet dat het beeld vertekend is, maar dat democraten over het algemeen meer naar het debat keken en dus oververtegenwoordigd waren. Niet dat dat de uitslag anders maakt, alleen moet je de cijfers wat corrigeren.
pi_165875772
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:30 schreef Mike het volgende:
Dat is het wel...Trump hoort zich daar helemaal niet mee te bemoeien. Dat gebeurt alleen in schurkenstaten.
Eens. Ongelooflijk dat we hier een stel goedpraters hebben. Juist heel belangrijk dat de executive branch zich niet met veroordelingen door de judicial branch gaat bemoeien.

You'd be in jail - hij stelt een speciale prosecutor aan en heeft haar al veroordeeld. Dictator.
pi_165875810
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:48 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Bepaalde media bronnen kun je niet gebruiken. Zijn pro Hillary en anti Trump.
Of misschien sta je niet helemaal open voor bronnen die proberen objectief naar Clinton en de grote oranje leider te kijken?
pi_165875841
Gisteren vond ik het redelijk 50-50, Hillary net iets beter. Nu na een nacht slapen denk ik dat Trump het slechter heeft gedaan. De dingen die hij "goed" deed hebben overtuigde stemmers misschien meer overtuigd, maar mensen die on-the-fence waren zijn (denk ik) meer afgeschrikt ipv overtuigd na gisteren.
Hij was racistisch, zei dat ie Hillary op zou sluiten en viel zijn running man af.

De mensen die twijfelen zijn niet de racisten, het zijn de republikeinen die Trump niet mogen, maar tegelijkertijd wel de macht in republikeinse handen willen houden. De grootste angst voor hun zou zijn dat Trump het verpest en beleid voert waar ze niet achterstaan. Als iets, heeft het debat gisteren alleen maar harder gesuggereert dat dat gaat gebeuren.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 oktober 2016 @ 17:52:58 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_165876003
Wanneer was hij racistisch?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 oktober 2016 @ 17:54:17 #210
284411 crew  heywoodu
pi_165876030
Het irritantste vond ik toch wel het compleet negeren van het publiek, door beide partijen. Dat was echt volkomen kansloos.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_165876049
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
Gisteren vond ik het redelijk 50-50, Hillary net iets beter. Nu na een nacht slapen denk ik dat Trump het slechter heeft gedaan. De dingen die hij "goed" deed hebben overtuigde stemmers misschien meer overtuigd, maar mensen die on-the-fence waren zijn (denk ik) meer afgeschrikt ipv overtuigd na gisteren.
Hij was racistisch, zei dat ie Hillary op zou sluiten en viel zijn running man af.

De mensen die twijfelen zijn niet de racisten, het zijn de republikeinen die Trump niet mogen, maar tegelijkertijd wel de macht in republikeinse handen willen houden. De grootste angst voor hun zou zijn dat Trump het verpest en beleid voert waar ze niet achterstaan. Als iets, heeft het debat gisteren alleen maar harder gesuggereert dat dat gaat gebeuren.
Ik zag het zo:

Het eerste kwartier was zwak voor trump, hij kwam behoorlijk in de verdrukking om zijn vrouwonvriendelijke uitspraken te verdedigen. Daarna had Clinton problemen met de emails, en dat zorgde dat Trump weer beter in zijn vel kwam zitten. Verder had Clinton inhoudelijk veel betere antwoorden, Trump had sterke one-liners. Goed voor de achterban, maar de gedachte erachter kan de onafhankelijken nog wel eens behoorlijk afschrikken. Zoals je politieke tegenstander in het gevang gooien. Alhoewel dat geen issue is wat in Clinton spotjes zal; verschijnen denk ik, want het belicht een van haar grootste problemen (de emails).
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:58:23 #212
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165876100
Het probleem voor Trump is dat hij flink moest winnen om weer wat in te lopen in de polls en dat heeft hij niet gedaan. Z'n eigen achterban heeft hij bediend, maar het zal 'm weinig nieuwe stemmers opgeleverd hebben.

Nu is het weer wachten op nieuwe onthullingen over Trump of Clinton. :')
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 oktober 2016 @ 18:03:04 #213
284411 crew  heywoodu
pi_165876169
Ik hoorde Clinton vooral erg generieke antwoorden geven eigenlijk.

"Hoe gaat u gezondheidszorg betaalbaar maken?"
"Bla bla bla ik vind dat gezondheidszorg betaalbaar moet zijn, maar ook goed."

Ja, duh. Dat was de vraag niet. Maar goed, dat deed Trump uiteraard ook vaak zat.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 18:04:25 #214
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165876191
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:03 schreef heywoodu het volgende:

Ja, duh. Dat was de vraag niet. Maar goed, dat deed Trump uiteraard ook vaak zat.
Toevallig gaf Clinton bij dat onderwerp nou juist een aantal concrete punten, dus dat lijkt me een wat ongelukkig voorbeeld. :P
pi_165876210
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:03 schreef heywoodu het volgende:

Ja niet alle antwoorden waren even goed, maar ze liet wel zien soms veel beter de problemen te begrijpen, zoals met energie of ISIS. Trump gaf nooit blijk van enig inzicht.
pi_165876232
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer was hij racistisch?
Bij de Moslim vragensteller, geen zin in een discussie of het echt racistisch was of niet, vind het ook goed om het opruiend te noemen of devicive whatever :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:55 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik zag het zo:

Het eerste kwartier was zwak voor trump, hij kwam behoorlijk in de verdrukking om zijn vrouwonvriendelijke uitspraken te verdedigen. Daarna had Clinton problemen met de emails, en dat zorgde dat Trump weer beter in zijn vel kwam zitten. Verder had Clinton inhoudelijk veel betere antwoorden, Trump had sterke one-liners. Goed voor de achterban, maar de gedachte erachter kan de onafhankelijken nog wel eens behoorlijk afschrikken. Zoals je politieke tegenstander in het gevang gooien. Alhoewel dat geen issue is wat in Clinton spotjes zal; verschijnen denk ik, want het belicht een van haar grootste problemen (de emails).
Ja idd, hij was goed voor de mensen die hij toch al had, maar niet goed naar de twijfelaars.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 10 oktober 2016 @ 19:35:18 #217
64792 Mryc
play me one more song
pi_165880876
quote:
Je weet dat twitter pro-Clinton is he? Niet geloven!
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:05:55 #219
64792 Mryc
play me one more song
pi_165881481
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:51 schreef Broomer het volgende:

[..]

Je weet dat twitter pro-Clinton is he? Niet geloven!
LOL :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')