quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verbinding is niet fantastisch hier, zit via Skype te kijken
ben jij Democraat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Kaas- het volgende:
Ojee, het gaat over de emails. Moet ik als Democraat nu ook een Calimero'tje doen? Zo hoort dat toch, Trump-supporters?
Als het niet om de toekomst van het machtigste land op aarde ging zou dit gewoon een komedie show kunnen zijn.quote:
ze hoeft Trump alleen maar te laten praten. Totaal incoherent verhaalquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Noin het volgende:
Trump scoort punten met moddergooien.
Hillary komt weer zwak over.
Hij schudde dat filmpje mooi snel van zich af.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Tweek het volgende:
Clinton zal snel met iets moeten komen om Trump van slag te maken, hij groeit in het debat.
Hij lijkt wel onder invloed en versuft ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze hoeft Trump alleen maar te laten praten. Totaal incoherent verhaal
En de hont uitladen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekkere krasantjes met een sjuutje bij de lunsj.
ik ben so confused of ik moet lachen of dat ik me plaatsvervangend schaamquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef Kaas- het volgende:
Neee.Die "1 vs 3" was oprecht het meest gênante moment in de Amerikaanse verkiezingen, ooit.
Aantal disses.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zouu graag een soort van sport-statistieken zien, als in tijd aan het praten, aantal interrupties, aantal vragen daadwerkelijk beantwoord etc.
Het laatste.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ben so confused of ik moet lachen of dat ik me plaatsvervangend schaam
Dit is de echte.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef hmmmz het volgende:
is dit de echte clinton of haar dubbelganger?
Je overschat mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Je kan natuurlijk nog zo anti-Hillary als wat zijn, ik begrijp dat zelfs wel, maar zelfs de grootste Trump-aanhanger ziet ook wel dat het een ongeleid projectiel is dat nooit een coherent verhaal weet uit te slaan en volslagen ongeschikt is om president te worden.
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:31 schreef UitStraling het volgende:
Op het moment dat Trump zijn hautaine arrogante kop mag trekken zonder iets te zeggen scoort hij visueel beter dan hysterische Clinton
Ik vind het ongelooflijk dat neit iedereen dit ziet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Je kan natuurlijk nog zo anti-Hillary als wat zijn, ik begrijp dat zelfs wel, maar zelfs de grootste Trump-aanhanger ziet ook wel dat het een ongeleid projectiel is dat nooit een coherent verhaal weet uit te slaan en volslagen ongeschikt is om president te worden.
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.
Dan krijg je een capabele president die misschien af en toe wat in eigen belang doet. Met Trump krigj je oprecht een idioot. Inhoudelijk volslagen kul, komt geen coherente zin uit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.
Gewoon lekker duidelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef oompaloompa het volgende:
haha wat een plan voor obamacare, we moeten het vervangen met iets goedkopers en beters.
dat laatste is toch ook zo? Het maakt uiteindelijk helemaal niets uit wie er wint. Laat het dan maar een mooie show wordenquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.
Denk nou eerst even na voor je zoiets eruit gooit; natuurlijk oefen je alle mogelijke vragen en antwoorden voorafgaand aan een presidentieel debat. Iemand die dat niet doet signaleert zich slecht voor te bereiden en als er één eigenschap is waarvan je niet wil dat de president die heeft...quote:
Boeiend, ik vertrouw Pence genoeg.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan krijg je een capabele president die misschien af en toe wat in eigen belang doet. Met Trump krigj je oprecht een idioot. Inhoudelijk volslagen kul, komt geen coherente zin uit.
Die man heeft feitelijk geen macht..quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeiend, ik vertrouw Pence genoeg.
Onzin, ik schijt hem gewoon voor Clinton en haar satanistenkliekje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.
Pence gaat toch het meeste doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan krijg je een capabele president die misschien af en toe wat in eigen belang doet. Met Trump krigj je oprecht een idioot. Inhoudelijk volslagen kul, komt geen coherente zin uit.
Tsja, als je dat denkt heb je nooit ook maar iets opgestoken bij je studie politicologie en snap ik wel waarom je al jaren werkloos bent hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste is toch ook zo? Het maakt uiteindelijk helemaal niets uit wie er wint. Laat het dan maar een mooie show worden
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:36 schreef Fylax het volgende:
Ik moet overschakelen naar mobiel, wie heeft linkje van de meest live stream?
Je bent ook pro het begraven van een miskraam in week acht? Oftewel de bloed afscheiding van een vrouw, moet een begrafenis krijgen? Je geloofd ook niet in de evolutie theorie?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeiend, ik vertrouw Pence genoeg.
ik ben niet werkloos knulquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, als je dat denkt heb je nooit ook maar iets opgestoken bij je studie politicologie en snap ik wel waarom je al jaren werkloos bent hoor.
Maar ik geloof niet dat een van die beide zaken die je vertelt gemeend is.
De gast is zo dom en dit komt van iemand die hem gek genoeg ooit heeft verdedigd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:37 schreef Trolling-ego het volgende:
Ik denk dat Trump hier toch wel wat onderschat. Hij is geen dom persoon, hij heeft, geef ik toe, een vreemde manier van spreken, maar de meeste Amerikanen zijn niet zo slim, dus de toon die hij spreekt moet wel op de aanhang aansluiten.
Op papier niet, in de praktijk wel. Trump vroeg aan Pence of hij "de machtigste Vice President ooit wilde worden".quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Die man heeft feitelijk geen macht..
Kak, trap ik weer in dat rigged system.quote:
Als je wat weet van politiek weet je dat mensen als Hillary het minste van het minste zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, als je dat denkt heb je nooit ook maar iets opgestoken bij je studie politicologie en snap ik wel waarom je al jaren werkloos bent hoor.
Maar ik geloof niet dat een van die beide zaken die je vertelt gemeend is.
Het is echt hilarisch slecht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:38 schreef PlutoxMoon het volgende:
Dit is een van de slechtste debatten die ik ooit heb gezien
Niemand zal beweren dat het al het verschil maakt. Daar is de Amerikaanse constitutie en de division of powers gelukkig te sterk voor. Maar zeggen dat het geen verschil maakt is gewoon een dommige hyperbool die geen weldenkend mens serieus neemt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
En als je denkt dat het uitmaakt wie van de twee president wordt begrijp je weinig van het systeem
Ik vind haar inderdaad verschrikkelijk. Maar gelukkig nog wel competent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je wat weet van politiek weet je dat mensen als Hillary het minste van het minste zijn.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij lijkt op die crack-rokende burgemeester van Toronto
Hij heeft t door nuquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:40 schreef Logician2.0 het volgende:
Zo lekker bewust voor hem gaan staan telkensirritant
Dit is niet het eerste debat, en wat je ook denk zo hoort het.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:40 schreef Logician2.0 het volgende:
Zo lekker bewust voor hem gaan staan telkensirritant
Toont toch al aan dat hij het zelf blijkbaar niet kanquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op papier niet, in de praktijk wel. Trump vroeg aan Pence of hij "de machtigste Vice President ooit wilde worden".
Boeiendquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:41 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Toont toch al aan dat hij het zelf blijkbaar niet kan
Niet meer hoop ik, die is al een tijdje doodquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij lijkt op die crack-rokende burgemeester van Toronto
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:41 schreef Trolling-ego het volgende:
Ik denk dat als Trump zo door gaat, hij veel zwevende kiezers kan trekken.
Zwevend als in zo high als een garnaal?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:41 schreef Trolling-ego het volgende:
Ik denk dat als Trump zo door gaat, hij veel zwevende kiezers kan trekken.
Wat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je wat weet van politiek weet je dat mensen als Hillary het minste van het minste zijn.
Hij vroeg dat aan Kasich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:41 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Toont toch al aan dat hij het zelf blijkbaar niet kan
Nee die was wel goed vond ik dan. Zeker met zijn follow up irak oorlogquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:42 schreef OMG het volgende:
Wat een ongelooflijk domme claim. "Als ik president was geweest had ie nog geleeft".
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee die was wel goed vond ik dan. Zeker met zijn follow up irak oorlog
Het is een onmogelijke belofte naar het verleden. Zeker z'n debiele Twitter rant gedrag is het niet geloofwaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lol. Die steunde hij beste vriend. Dat deed hij op televisie en desondanks durft hij het te ontkennen, omdat feiten er in deze schaamteloze verkiezing niet toe doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weet ik toch kaassie. Ik zeg alleen dat dit gewoon als beeldspraak goed was, het kwam goed over, ook dat hij nu nog maar eens benadrukte dat hij khan een held vond.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Die steunde hij beste vriend. Dat deed hij op televisie en desondanks durft hij het te ontkennen, omdat feiten er in deze schaamteloze verkiezing niet toe doen.
Hij zei: 'yea, i guess". Ooit in een interview. Dat klopt. Maar ik vind niet dat je zover kan zeggen dat hij het met de oorlog in Irak eens was toen. Wel sprak hij 1 keer in een interview zijn steun uit, die hij iets later nooit meer heeft herhaald.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Die steunde hij beste vriend. Dat deed hij op televisie en desondanks durft hij het te ontkennen, omdat feiten er in deze schaamteloze verkiezing niet toe doen.
Daar moet je niet in meegaan, dat normaal en zelfs goed vinden van liegen waar iedereen bij staat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weet ik toch kaassie. Ik zeg alleen dat dit gewoon als beeldspraak goed was, het kwam goed over, ook dat hij nu nog maar eens benadrukte dat hij khan een held vond.
Voor Trump was dit gewoon prima statement.
hmmmz?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RUSSIAN!
mumble mumble something RUSSIAN hmmmz mumble bla.
Bla BLOODY CHILD mumnle RUSSIAN.. bla bla mumble.
Geen woord over dat Amerikaanse bombardement op Syrische troepen en ziekenhuizen natuurlijk.
dat is geen geheim.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
Nou ik vind clinton toch redelijk aansturen op koude oorlog retorieken
Ga je nou Trump weer aanmoedigen en verdedigen? Tuttuttut.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weet ik toch kaassie. Ik zeg alleen dat dit gewoon als beeldspraak goed was, het kwam goed over, ook dat hij nu nog maar eens benadrukte dat hij khan een held vond.
Voor Trump was dit gewoon prima statement.
Dit is echt zo'n onzinplaatje: er zijn ondertussen tig onderzoeken geweest, geleid door Republikeinen en het heeft allemaal tot niks geleid.quote:
Ik geef alleen aan dat dit goed overkomt (tenminste dat denk ik) bij de indepsquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moet je niet in meegaan, dat normaal en zelfs goed vinden van liegen waar iedereen bij staat.
Is dat het standpunt van FOK!?quote:
Oh ja, z'n VP sprak slecht over Rusland.quote:
NIetquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je nou Trump weer aanmoedigen en verdedigen? Tuttuttut.
Die vraag heeft Wilders ook nog steeds niet beantwoord na vele jaren, dus ik geloof niet dat hij daar iets voor bedacht heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:47 schreef OMG het volgende:
Hoe gaat hij precies mensen terug naar hun land sturen? Met een parachute uit een vliegtuig trappen?
Bush was pro-rusland? Lolquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:48 schreef Trolling-ego het volgende:
Pro-Rusland is altijd beter. Kijk hoe het in 1989 is gegaan. Dat is toch geweldig? Dat sommige mensen nou niet de grote picture kunnen zien maar blijven huilen om een vliegtuigje dat is neergehaald.....dat wilde niemand.
Heey monkyyy, jij kwam vroeger altijd in het pol-café.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:49 schreef monkyyy het volgende:
PussyGrabber69 asked this online question
Denk dat de gewone man ff koffie gaat halen nu. Die onzin die Clinton zegt boeit echt niemand.quote:
Trump's hele gezicht zegt "ik heb geen idee waar ik mee bezig ben".quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Clinton haar hele gezicht/houding zegt "ik lieg"
Die coke? Uit te werken jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:52 schreef PlutoxMoon het volgende:
trump snuift niet meer. begint het te werken?
Ja tijdens verkiezingen hang ik rond in POLquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heey monkyyy, jij kwam vroeger altijd in het pol-café.
Dit. Ruzie, oorlog, nergens voor nodig. Gewoon vrienden zijn met elkaar, vrede op aarde!quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zowaar eens met trump dat haten op Rusland niet echt de beste oplossing is...
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:53 schreef Kaas- het volgende:
Geef de man wat extra spreektijd!!! Please.
Is dit sarcasme? Ik kan het echt niet meer zien tegenwoordigquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Ruzie, oorlog, nergens voor nodig. Gewoon vrienden zijn met elkaar, vrede op aarde!
Ik meen het. Ik vind het nergens op slaan dat USA en Russia beetje ruzie aan het zoeken zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dit sarcasme? Ik kan het echt niet meer zien tegenwoordig
griekenlandquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:55 schreef oompaloompa het volgende:
van 35 naar 15%? En dan niemand vragen waar het geld dan vandaan moet komen?
nice onequote:Op maandag 10 oktober 2016 03:57 schreef skysherrif het volgende:
tipje aan trump
vraag:
"is this your private or public opinion"?
twitter:FrankLuntz twitterde op maandag 10-10-2016 om 03:48:12It's halftime – who's winning the debate so far?• 17 say Trump• 4 say Hillary• 9 tied reageer retweet
Dat doet ze inderdaad altijd fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:59 schreef Mike het volgende:
Clinton moet wat minder lachen als ze niet aan het woord is, want het ziet er zo raar uit.
Zenuwtrekje?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:59 schreef Mike het volgende:
Clinton moet wat minder lachen als ze niet aan het woord is, want het ziet er zo raar uit.
Ik heb verschillende Bernie supporters gesproken die nu naar Trump zijn gegaan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:00 schreef cb2013 het volgende:
Mooie is. Bernie was/is enorm populair. Hij gebruikt Bernie's quotes.
Behalve dat Sanders tegen alles is waar Trump voor staat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:00 schreef cb2013 het volgende:
Mooie is. Bernie was/is enorm populair. Hij gebruikt Bernie's quotes.
Dat is een Bernie quote. Juist goed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:00 schreef Trolling-ego het volgende:
Bad judgement mmkay.
Trump is hier wat minder goed. Ik ben benieuwd.
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.quote:
Oh op die manier bedoelde hij het, was nie techt duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Dat is een Bernie quote. Juist goed.
Ja, de quote is goed. Hij zei het alleen als die leraar van South Park.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Dat is een Bernie quote. Juist goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
Hoeveel idioten ken je?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb verschillende Bernie supporters gesproken die nu naar Trump zijn gegaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
in welke parallelle wereld leef jij? Hoe kom ik in jouw dimensie?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |