quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verbinding is niet fantastisch hier, zit via Skype te kijken
ben jij Democraat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Kaas- het volgende:
Ojee, het gaat over de emails. Moet ik als Democraat nu ook een Calimero'tje doen? Zo hoort dat toch, Trump-supporters?
Als het niet om de toekomst van het machtigste land op aarde ging zou dit gewoon een komedie show kunnen zijn.quote:
ze hoeft Trump alleen maar te laten praten. Totaal incoherent verhaalquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:26 schreef Noin het volgende:
Trump scoort punten met moddergooien.
Hillary komt weer zwak over.
Hij schudde dat filmpje mooi snel van zich af.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Tweek het volgende:
Clinton zal snel met iets moeten komen om Trump van slag te maken, hij groeit in het debat.
Hij lijkt wel onder invloed en versuft ookquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze hoeft Trump alleen maar te laten praten. Totaal incoherent verhaal
En de hont uitladen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekkere krasantjes met een sjuutje bij de lunsj.
ik ben so confused of ik moet lachen of dat ik me plaatsvervangend schaamquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef Kaas- het volgende:
Neee.Die "1 vs 3" was oprecht het meest gênante moment in de Amerikaanse verkiezingen, ooit.
Aantal disses.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zouu graag een soort van sport-statistieken zien, als in tijd aan het praten, aantal interrupties, aantal vragen daadwerkelijk beantwoord etc.
Het laatste.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ben so confused of ik moet lachen of dat ik me plaatsvervangend schaam
Dit is de echte.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef hmmmz het volgende:
is dit de echte clinton of haar dubbelganger?
Je overschat mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Je kan natuurlijk nog zo anti-Hillary als wat zijn, ik begrijp dat zelfs wel, maar zelfs de grootste Trump-aanhanger ziet ook wel dat het een ongeleid projectiel is dat nooit een coherent verhaal weet uit te slaan en volslagen ongeschikt is om president te worden.
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:31 schreef UitStraling het volgende:
Op het moment dat Trump zijn hautaine arrogante kop mag trekken zonder iets te zeggen scoort hij visueel beter dan hysterische Clinton
Ik vind het ongelooflijk dat neit iedereen dit ziet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:32 schreef Kaas- het volgende:
Je kan natuurlijk nog zo anti-Hillary als wat zijn, ik begrijp dat zelfs wel, maar zelfs de grootste Trump-aanhanger ziet ook wel dat het een ongeleid projectiel is dat nooit een coherent verhaal weet uit te slaan en volslagen ongeschikt is om president te worden.
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.
Dan krijg je een capabele president die misschien af en toe wat in eigen belang doet. Met Trump krigj je oprecht een idioot. Inhoudelijk volslagen kul, komt geen coherente zin uit.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan niks geloven wat uit dat duivelse kreng komt. Allemaal rehearsed, ingeblikt en nep.
Gewoon lekker duidelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:33 schreef oompaloompa het volgende:
haha wat een plan voor obamacare, we moeten het vervangen met iets goedkopers en beters.
dat laatste is toch ook zo? Het maakt uiteindelijk helemaal niets uit wie er wint. Laat het dan maar een mooie show wordenquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.
Denk nou eerst even na voor je zoiets eruit gooit; natuurlijk oefen je alle mogelijke vragen en antwoorden voorafgaand aan een presidentieel debat. Iemand die dat niet doet signaleert zich slecht voor te bereiden en als er één eigenschap is waarvan je niet wil dat de president die heeft...quote:
Boeiend, ik vertrouw Pence genoeg.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan krijg je een capabele president die misschien af en toe wat in eigen belang doet. Met Trump krigj je oprecht een idioot. Inhoudelijk volslagen kul, komt geen coherente zin uit.
Die man heeft feitelijk geen macht..quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeiend, ik vertrouw Pence genoeg.
Onzin, ik schijt hem gewoon voor Clinton en haar satanistenkliekje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds hopen dat Trump president wordt zijn geen politiek geinteresseerde individuen, maar hooligans die zin hebben in 'een relletje' en denken dat politiek enkel ter vermaak dient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |