Stamppotjes FANN!quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die komen ook weer... ik loop vast vooruit![]()
ik heb net 2 mooie plaids gekocht bij Dirk
Altijd gezellig, een bonsai in een potje op de bar.quote:
Ik heb ook zat in huis om me warm te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik red me nog wel met wat fleece dekentjes
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zetquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zat in huis om me warm te houden.
Daarom, maar moet zeggen dat ik daar wel op let, wil niet overdrijven, ook in verband met kosten, maar ik ga zeker niet in de kou zitten met een jas aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zet
Ik lag van de week onder mijn dekbed film te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zet
is ook lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lag van de week onder mijn dekbed film te kijken![]()
nou jah niet eronder, maar van onder ofzo en die plaids die ik had waren dun![]()
dus het was nodig, ik kon niet anders
ik heb geen dubbel glasquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dubbel glas, verder goed geïsoleerd, CV voorhanden, het is gewoon luxe.
Maar je woont wel op de bovenste verdieping dus profiteren van de bovenburen lukt nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toen ik vanuit mijn antikraakwoning naar de Bijlmer ging vond ik dat wel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jawel, naast me, onder me, en boven mij is een schuin dak met een ruimte van de bouwvereniging, ketelhuis ofzo, weet ik veel, dus geen plat dak boven mijn woonkamer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont wel op de bovenste verdieping dus profiteren van de bovenburen lukt niet
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zinquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen dubbel glas![]()
maar wel fleece dekentjes
Msschien dat Sas's postbode de ramen eens moet bekijkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zin
in![]()
ik ben bang dat de ramen er dan uit moeten enzo, heb ik gewoon geen trek in
soms ben je wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Msschien dat Sas's postbode de ramen eens moet bekijken
Ja, gedoe, dat herken ik, heb ik ook vaak helemaal geen zin in, maar soms moet het ff.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zin
in![]()
ik ben bang dat de ramen er dan uit moeten enzo, heb ik gewoon geen trek in
Het is al een voordeel als het in het oude kozijn mogelijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:05 schreef just me het volgende:
Ik zal het zelf moeten betalen als ik dubbel glas wil
moet ik eerst meer en meer geld hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is al een voordeel als het in het oude kozijn mogelijk is.
Dan kan je ook met-en-met doen ofzo.
Hier zijn een paar jaar geleden alle ramen (op balkon na) vervangen voor kunstof kozijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:05 schreef just me het volgende:
Ik zal het zelf moeten betalen als ik dubbel glas wil
Zo betaal ik ook middels de servicekosten voor alle voorzieningen en onderhoud.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn een paar jaar geleden alle ramen (op balkon na) vervangen voor kunstof kozijnen.
Alles liep via de VvE, maar uiteindelijk heb ik het bij ook zelf betaald door jaren een bedrag dat via de servicekosten wordt gereserveerd voor onderhoud.. 2ton of zo was dat
Den heb je nog even de tijd...quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gebakken krieltjes, worteltjes en varkenslapje met champ/uien jus.
Denk ergens rond 22 u.
eten stond klaar toen ik van Dirk kwamquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gebakken krieltjes, worteltjes en varkenslapje met champ/uien jus.
Denk ergens rond 22 u.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:30 schreef FANN het volgende:
Ik zou wachten met kruidnootjes tot December, is niet gelukt![]()
ik zit me nu vol te stoppen met die zooi
Slecht voor je hart, ik moest eind 2014 een hartonderzoek, ik zei al tegen de internist, joh, mijn hart is prime, na het onderzoek zei de betreffende arts van de cardio, uw hart is prima, alsof ik dat niet wist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik pomp de boel straks wel weer vacuum![]()
[ afbeelding ]
nog éven...
Goed van je, volgend jaar is weer een jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog éven...
En elke keer weer opnieuw pompen nadat je weer een paar hebt gepaktquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog éven...
Blijft ze meteen fit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En elke keer weer opnieuw pompen nadat je weer een paar hebt gepakt
Dat gaan ze niet halenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed van je, volgend jaar is weer een jaar.
Nou het is de bedoeling dat ik niet zo vaak pak en niet zo veelquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En elke keer weer opnieuw pompen nadat je weer een paar hebt gepakt
ik heb nog wel 2 spaarkaartenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
En een extra pompje voor jeweetmaarnooit.![]()
ja als pompie kapot gaat kan ik niet meer vacuum pompenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
En een extra pompje voor jeweetmaarnooit.![]()
maakt niet uit, we hebben hier in Delft nog een AH die wat dozen en pompen heeftquote:
Jij hebt je contacten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
maakt niet uit, we hebben hier in Delft nog een AH die wat dozen en pompen heeft
ik zag ook nog een kar vol liggen maar je moest er wél een spaarkaart bij inleverenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
maakt niet uit, we hebben hier in Delft nog een AH die wat dozen en pompen heeft
daar heb je net één doos voor maar geen pompjequote:Op zondag 9 oktober 2016 19:01 schreef just me het volgende:
ik heb nog 1 volle spaarkaart en 1 spaarkaart met 4 zegeltjes
in een van de filialen werkt iemand die mij wel graag mag ( 16 jaar, autistje) ik denk dat hij me wel wil matsen, ik kreeg ook heel veel zegeltjes voor weinig inkopenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:05 schreef FANN het volgende:
Maar waren trouwens bijna alleen die állerkleinste bakkies, heb je ook niet zoveel aan...
en pompjes lagen er ook
Op het laatst kreeg je bijna steeds extra zegelsquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
in een van de filialen werkt iemand die mij wel graag mag ( 16 jaar, autistje) ik denk dat hij me wel wil matsen, ik kreeg ook heel veel zegeltjes voor weinig inkopen
Maar hoeveel heb je nu in totaal eraan uitgegeven?quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Op het laatst kreeg je bijna steeds extra zegelsik denk dat ze ook weer niet met de
dozen wilde blijven zitten ofzo....
vandaag waren ze krenterig, ik kreeg geen enkel zegeltjequote:Op zondag 9 oktober 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Op het laatst kreeg je bijna steeds extra zegelsik denk dat ze ook weer niet met de
dozen wilde blijven zitten ofzo....
Ik heb en hele zooi in elk gevalquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je nu in totaal eraan uitgegeven?
Je hebt precies die set zoals in het CUL topic....?
gek hé?quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag waren ze krenterig, ik kreeg geen enkel zegeltje
voor de nieuwe actiequote:
wat is de nieuwe aktie?quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor de nieuwe actie
maar ik ga alleen voor de bonusdingussen naar de AH
Ik let vrijwel altijd op aanbiedingen, online even mijn 3 vaste supermarkten checken, ik ga sowieso voor bepaalde producten specifiek er naar toe.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor de nieuwe actie
maar ik ga alleen voor de bonusdingussen naar de AH
2e toegangskaartje gratis bij ruim 300 verschillende uitjes in Nederland. Bij besteding van 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 AH Uit-zegel. Bij 5 AH Uit-zegels is je spaarkaart al vol!quote:
ik ga ook voor de aanbiedingquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let vrijwel altijd op aanbiedingen, online even mijn 3 vaste supermarkten checken, ik ga sowieso voor bepaalde producten specifiek er naar toe.
ik had het al gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
2e toegangskaartje gratis bij ruim 300 verschillende uitjes in Nederland. Bij besteding van 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 AH Uit-zegel. Bij 5 AH Uit-zegels is je spaarkaart al vol!
graagquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had het al gevonden![]()
ook meteen foto van golfen![]()
https://www.ahuitjes.nl/
moet ik voor je sparen?al kom ik er zlf niet vaak hoor
beetje duur vergeleken bij Dirk
enzo, maar soms voor speciale dingen wél
was een duur wijntje danquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga ook voor de aanbiedingHad gisteren een fles wijn van ¤ 11,00 waar korting op korting kwam, uiteindelijk betaalde ik ¤ 3,69
Ga ik doen...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
graagleuk als ik met de kleine kabouter een keertje op stap wil!
misschien is die niet eens lekker joh, prijs zegt niet allesquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
was een duur wijntje dangelukkig kost mijn favo wijn maar 2, 99 euro
nee joh al die uitleg, nergens voor nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik doen...maar het zal niet zo snel gaan ben ik ik bang
![]()
Ik kan wel aan zussen enzo gaan vragen maar dan moet ik uitleggen voor wie of wat ik spaar![]()
ook weer geen zin in
Is waar...........quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
misschien is die niet eens lekker joh, prijs zegt niet alles
ik haal wijn en bier meestal bij de Lidl
Daar zéker, maar hier zijn er misschien ook nog een paar die af en toe gaan,quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh al die uitleg, nergens voor nodig.
Ik zal eens in R49 vragen
Dat vind ik dus héél raar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik doen...maar het zal niet zo snel gaan ben ik ik bang
![]()
Ik kan wel aan zussen enzo gaan vragen maar dan moet ik uitleggen voor wie of wat ik spaar![]()
ook weer geen zin in
Nou ja, uitleggen is een groot woord, maar ze zullen wel iets vragen denk ik, gezien mijn situatie...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vind ik dus héél raar.
dank jequote:Op zondag 9 oktober 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar zéker, maar hier zijn er misschien ook nog een paar die af en toe gaan,
zodra ik wat heb ga ik je DMmen voor de adres
Je gaat toch ook niet zonder Griek, wat valt er uit te leggenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, uitleggen is een groot woord, maar ze zullen wel iets vragen denk ik, gezien mijn situatie...
wat voor uitjes dan?
snap ie foe?
ja dat ga ik niet aan jou uitleggenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zonder Griek, wat valt er uit te leggen![]()
Hier bij de Vomar nu voor BEKO pannen klinkt aanlokkelijk, maar ik heb al genoeg pannen en rotzooi voor in de keuken...quote:
Geen Vomar te bekennen hiero...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier bij de Vomar nu voor BEKO pannen klinkt aanlokkelijk, maar ik heb al genoeg pannen en rotzooi voor in de keuken...
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?quote:
Ik spaar ook voor een vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?
Ik leg iets uit als ik daar zelf zin in heb, en als men dan verkeerde dingen in zijn/haar hoofd gaat halen is dat niet mijn probleem.quote:
Je moet er wel om vragenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag waren ze krenterig, ik kreeg geen enkel zegeltje
ik had voor minder dan 10,00 gekochtquote:
Ik heb ook nog wel een kortingsbonnen boekje van de postcode-loterij.. Als iemand behoefte heeft .. Just let me knowquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
2e toegangskaartje gratis bij ruim 300 verschillende uitjes in Nederland. Bij besteding van 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 AH Uit-zegel. Bij 5 AH Uit-zegels is je spaarkaart al vol!
Heb ik ook, aan mijn moeder gegeven. (agenda) bonnetjes opsturen is duurder dan de korting.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kortingsbonnen boekje van de postcode-loterij.. Als iemand behoefte heeft .. Just let me know
Nog niet eens aan gedacht.. Maar dat verschilt wel per aanbieding volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook, aan mijn moeder gegeven. (agenda) bonnetjes opsturen is duurder dan de korting.
Er zitten leuke bij hoor, maar de kan ze aan mijn nichtjes geven. Pannenkoekenboot bv is leuke korting als je kid hebt en meer van dat soort dingen. Er zit best een boel inquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht.. Maar dat verschilt wel per aanbieding volgens mij
Je wordt dood gegooid met al die uitjes.. Uit als prijs bv .. Maar wat moet ik in mn eentje met 4 persoons korting op zeg een willekeurig pretpark...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten leuke bij hoor, maar de kan ze aan mijn nichtjes geven. Pannenkoekenboot bv is leuke korting als je kid hebt en meer van dat soort dingen. Er zit best een boel in
Geen zakquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt dood gegooid met al die uitjes.. Uit als prijs bv .. Maar wat moet ik in mn eentje met 4 persoons korting op zeg een willekeurig pretpark...
al was het een manquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?
Is helemaal gratis.. af een toe code sturen en klaar...quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel zegeltjes heb je nodig en hoeveel moet je bijbetalen voor die vrouw?
je snapt het nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is helemaal gratis.. af een toe code sturen en klaar...
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel zegeltjes heb je nodig en hoeveel moet je bijbetalen voor die vrouw?
quote:
jij snapt hem welquote:
geintje meneer sonneveld... geintje ...quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jij snapt hem wel
[..]
geintje meneer sonneveld... geintje ...
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb effe de radio aangezet, ik hoor reggae, is Piet aan het draaien?
Nou zijn er ook van die 30cm+ kokerpompen in de aanbieding?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jij snapt hem wel
[..]
geintje meneer sonneveld... geintje ...
en van de code's is heel liefen als iemand of jijzelf een kortingvoucher nodig heeft ga ik
even checken of er iets bij zit![]()
gewoon een gil geven
Daar heb ik allang naar gezocht, maar nog steeds nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zijn er ook van die 30cm+ kokerpompen in de aanbieding?
ah... dacht ik wel, nah ik hou hem effe aanquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt
lekkere muziek om het weekend mee af te sluiten
Toch maar eens in de Asia shops zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik allang naar gezocht, maar nog steeds niet
Lijkt me niet gezond hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar eens in de Asia shops zoeken
Sjoefquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond hooren wie wil dat nou?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
MOet je ook maar een vrouw vinden waar het in past![]()
zo'n uitgewoond geval
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond hooren wie wil dat nou?
Heb je nog steeds dat brakke toetsenbord.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
Hebben jullie dat ook dat er steeds ineens heel veel lege regels aan de posts worden toegvoegd?
ah.......quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horen
als hij bij fok wil kan hij toch een account aanmaken ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horen
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb effe de radio aangezet, ik hoor reggae, is Piet aan het draaien?
Ja maar die 30 cm wil ie wel hard kunnen makenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
als hij bij fok wil kan hij toch een account aanmaken ?
nah just me was toch hiero, hoefde ik het niet op te zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann kijkt nooit in het programma blijkelijk
hard nog welquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die 30 cm wil ie wel hard kunnen maken
Oh, weer wat geleerdquote:
30 cm is nou ook weer niet een gangbare maat zeg maarquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
30 cm is nou ook weer niet een gangbare maat zeg maar![]()
https://www.gezondheidsne(...)te-in-kaart-gebracht
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:13 schreef just me het volgende:
eigenlijk wel lullig, de mannen zijn weg hier
Ben aan het meten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:13 schreef just me het volgende:
quote:
Ik had alweer een wegtrekkerquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:13 schreef just me het volgende:
Vanaf de wortel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet ik nu aan onderkant of bovenkant meten?
Wat het meeste oplevertquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
NU DE VRAAG, HOE MEET JE JE PENIS?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
beter dan een terugtrekkerquote:
Zit die boven of onder?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
NU DE VRAAG, HOE MEET JE JE PENIS?
Een meetlint is het handigst, van papier of stof die zowel om je penis kan wikkelen als erlangs kan houden. Er is een groot erschil tussen de erecte en slappe toestand. Voor condooms wil je de erecte penis maat weten.
De omtrek meet je door een meetlint rond het midden van de penis in harde toestand te wikkelen en vervolgens de maat af te meten. Voor de lengte meet je eenvoudig vanaf de basis tot de top.
http://www.wingmancondoms.com/nl/penis-maten/
Heb alleen een rolmaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
NU DE VRAAG, HOE MEET JE JE PENIS?
Een meetlint is het handigst, van papier of stof die zowel om je penis kan wikkelen als erlangs kan houden. Er is een groot erschil tussen de erecte en slappe toestand. Voor condooms wil je de erecte penis maat weten.
De omtrek meet je door een meetlint rond het midden van de penis in harde toestand te wikkelen en vervolgens de maat af te meten. Voor de lengte meet je eenvoudig vanaf de basis tot de top.
http://www.wingmancondoms.com/nl/penis-maten/
quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tofjens, ik had een post om 21.21.21 u.
Meteen een maatje minder.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
oe.. doe maar niet, straks snij je jezelf
En nu ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
waarom is dat tof?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is het moment weer voorbij, maar het was er wel.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is dat tof?![]()
Ik heb heel vaak dat ik op de klok kijk en dat het 11.11 uur is
Hè hè, zo moeilijk was het toch niet, dank je.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oké is tof voor jeals jij dat tof vindt
Heb je er op zitten wachten?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het moment weer voorbij, maar het was er wel.
Nee, was toeval, dat maakt het zo tof.quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, was toeval, dat maakt het zo tof.
Op die manier... Ach dan heb ik ook wel regelmatig van dat soort toevalligheden..quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, was toeval, dat maakt het zo tof.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:43 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
kan het goede topic niet meer vinden
er was ergens een topic over 'dit soort' merkwaardige opeenvolgende topic titels in de actieve topic lijst, bij tijd en wijlen hilarisch maar ik kan hem niet meer vindenquote:
ja, waar is Kingstown als je hem nodig hebtquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:04 schreef just me het volgende:
Tja, die search werkt ook niet altijd even prettig
quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, waar is Kingstown als je hem nodig hebt
nah, die is er allang weer of komt nooit meer terugquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben benieuwd of we daar ooit nog iets van horen
Mag dit wel?? Maar goed Iets met pizzas zou kunnen ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:43 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
kan het goede topic niet meer vinden
ik zie niets wat niet openbaar mag zijn, jij wel?quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag dit wel?? Maar goed Iets met pizzas zou kunnen ?
Ik ken de regels niet.. zie alleen iets met crewquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zie niets wat niet openbaar mag zijn, jij wel?
klik er maar op, gaat toch niet openquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet.. zie alleen iets met crew
Dat weet ik ook welquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
klik er maar op, gaat toch niet open
Jij blijft wel trouw Utopia volgenquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
Maar wel grappig dat er een GC topic over werken bij NY pizza is terwijl die net in Utopia helemaal af zijn gekraakt vanwege een bestelling om 5 uur die om 22:30 uiteindelijk afgeverd werd
dat is best rotquote:
Raar verhaal inderdaad...Maar ik hoop het los te kunnen laten...quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
Elle is wel een bijzondere film btw. ik moet het even verwerken.
Het is een andere film geworden gisteravond, tot 5 uur vanmorgen gekekenquote:Op maandag 10 oktober 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Raar verhaal inderdaad...Maar ik hoop het los te kunnen laten...
En weer de hele ochtend in je bed gelegen dus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is een andere film geworden gisteravond, tot 5 uur vanmorgen gekeken![]()
The Night Of (TV Mini-Series 2016) - IMDb
Allen de het laatste deel nog niet gezien ik viel bijna van de bank![]()
Héél spannend
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En weer de hele ochtend in je bed gelegen dus.
Ik was rond 10.30 uur weer op, vannacht debat gekeken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nou nee niet eens, en jij?
wat doe je toch altijd achterlijk eigenlijk, alsof ik geen reet uit voer,ik doe denk ik meer dan jij,
ik kan alleen mijn neus niet buiten de deur steken dus de boodschappen moet wachten
je zal wel moe zijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was rond 10.30 uur weer op, vannacht debat gekeken.
Ok deel 1 opstartquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is een andere film geworden gisteravond, tot 5 uur vanmorgen gekeken![]()
The Night Of (TV Mini-Series 2016) - IMDb
Allen de het laatste deel nog niet gezien ik viel bijna van de bank![]()
Héél spannend
We hebben net het laatste deel afgekeken TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXLVquote:
HBO programma gids misschienquote:Op maandag 10 oktober 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben net het laatste deel afgekeken TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXLV
als je filmtips wil kan je soms ook daar kijken, daar had ik deze ook vandaag gehaald Landmine Goes Click (2015) - IMDb
Die serie kwam die Griek mee, geen idee hoe hij er aan kwam.
hij kreeg een wegtrekkerquote:Op maandag 10 oktober 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien vertelt ie het wel als je het hem vraagt ?!
Blokkerquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
ik heb een dweil besteld bij Blokker, dat is kennelijk heel ingewikkeld
Ja dat weet ik maar Blokkerquote:
Voor een dweilorkest?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
ik heb een dweil besteld bij Blokker, dat is kennelijk heel ingewikkeld
maakt mij geen flikker uit, goeie aanbiedingquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar BlokkerIk heb er nog gewerkt btw via uitzendbureau op het hoofdkantoor. Wat een slaven drijvers waren die Blokker broers. Ze wilden me wel houden voor een gulden per uur meer
Dat is een prima antwoord. Nu nog wachten of je het krijgt. Het kan ook dat je die borstel af moet halen in Amsterdam.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt mij geen flikker uit, goeie aanbieding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The pink pantherandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Blokker is ook over de kopquote:
Weer een lege winkel in het winkelcentrum hier.. jammer Ik kocht er toch regelmatig wel eens watquote:
De action en big bazaar dat haalt alles onderuitquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een lege winkel in het winkelcentrum hier.. jammer Ik kocht er toch regelmatig wel eens wat
Huh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ?
DIt ?
http://www.nu.nl/algemeen(...)mc-in-amsterdam.html
Best lullig als je niks te maken hebt met die zooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
3e moord in 3 dagen al... De donkere dagen ztaan weer voor de deur
Gebeurt hier wel vakerquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lullig als je niks te maken hebt met die zooi
Wat is hier?quote:
Ze zijn blijkbaar te dom om de juiste te pakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
Amsterdam, maar hier ook aan de overkant
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkonquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar te dom om de juiste te pakken.
Nou dat is wel overdrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkon
Oh haha grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was ook een slechte grap.. Heb er wel kogelvrij-glas omheen laten zetten
Ik ook, planten zijn binnen en het wordt kouder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkon
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]neh.... ik heb een zwarteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The pink panther
Het was niet meer dan een woordenwisseling.quote:De schietpartij van vannacht in Amsterdam was waarschijnlijk het gevolg van een ruzie eerder op de avond. De politie gaat niet uit van een liquidatie. De schutter is nog niet gepakt.
Leuk he die gids.. Heb je hem al uit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef sacha het volgende:
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kea-4683030-a1525448
Overdreven gedoe, je hoeft er niet te kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk he die gids.. Heb je hem al uit?
Doe ik ook al jaren niet meer, maar de gids komt gewoon nog in de bus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overdreven gedoe, je hoeft er niet te kopen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef sacha het volgende:
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kea-4683030-a1525448
Ik koop er zeer selectief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ikea heeft gewoon een héle slimme marketing en als je niet zo héél veel te besteden hebt
kan je met die spullen toch prima je huis inrichten.
Het is dan wel weer hip om je tegen Ikea juist af te zettenals je er niet wil kopen koop je er niet
klaar...
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zaterdag nog een stoel, tvmeubel en wat gastendoekjes, slopen en badmatjes bij Ikea gekocht. En er lekker gelunched met een broodje gerookte zalm.
O jah, mijn dekbedovertrekken en dekbed zijn ook van Ikeaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop er zeer selectief.
Laatste was dekbed en kussens.
Niet alles is zichtbaar IKEA, maar 4 meubelstukken wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah, mijn dekbedovertrekken en dekbed zijn ook van Ikea
Want?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:17 schreef FANN het volgende:
Nadeel is dat je alles zelf in elkaar moet schroeven
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alle meubels hier in huis zijn Ikea, op het Aupingbed en de Kartell nachtkastjes na volgens mij
Neh... her en der zit er iets tussen, pannenrek bijvoorbeeld en plankjes in mijn boretti keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alle meubels hier in huis zijn Ikea, op het Aupingbed en de Kartell nachtkastjes na volgens mij
gaaf. Had mijn neef ooit ook staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 van deze, 2 lichtgeel, 1 lichtblauw, niet van Ikea, maar staan wel aan een Ikea tafel.
Ik hou van ratjetoe, zelf combi's maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaaf. Had mijn neef ooit ook staan.
Zien er wél aardig uit, maar zitten best krakkemikkig inelkaar hoor, vergeleken bij Boretti danquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, nieuwe keuken over een paar jaar wordt waarschijnlijk ook Ikea.
Onzin, zelf plaatsen en alles komt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zien er wél aardig uit, maar zitten best krakkemikkig inelkaar hoor, vergeleken bij Boretti dan
Nee dat is het niet, we hadden voor de gein eens gekeken naar de laden enzo....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, zelf plaatsen en alles komt goed.
Hoeveel heb je er gehad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, we hadden voor de gein is gekeken naar de laden enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |