nah, die is er allang weer of komt nooit meer terugquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ben benieuwd of we daar ooit nog iets van horen
Mag dit wel?? Maar goed Iets met pizzas zou kunnen ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:43 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
kan het goede topic niet meer vinden
ik zie niets wat niet openbaar mag zijn, jij wel?quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag dit wel?? Maar goed Iets met pizzas zou kunnen ?
Ik ken de regels niet.. zie alleen iets met crewquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zie niets wat niet openbaar mag zijn, jij wel?
klik er maar op, gaat toch niet openquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet.. zie alleen iets met crew
Dat weet ik ook welquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
klik er maar op, gaat toch niet open
Jij blijft wel trouw Utopia volgenquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
Maar wel grappig dat er een GC topic over werken bij NY pizza is terwijl die net in Utopia helemaal af zijn gekraakt vanwege een bestelling om 5 uur die om 22:30 uiteindelijk afgeverd werd
dat is best rotquote:
Raar verhaal inderdaad...Maar ik hoop het los te kunnen laten...quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
Elle is wel een bijzondere film btw. ik moet het even verwerken.
Het is een andere film geworden gisteravond, tot 5 uur vanmorgen gekekenquote:Op maandag 10 oktober 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Raar verhaal inderdaad...Maar ik hoop het los te kunnen laten...
En weer de hele ochtend in je bed gelegen dus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is een andere film geworden gisteravond, tot 5 uur vanmorgen gekeken![]()
The Night Of (TV Mini-Series 2016) - IMDb
Allen de het laatste deel nog niet gezien ik viel bijna van de bank![]()
Héél spannend
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En weer de hele ochtend in je bed gelegen dus.
Ik was rond 10.30 uur weer op, vannacht debat gekeken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nou nee niet eens, en jij?
wat doe je toch altijd achterlijk eigenlijk, alsof ik geen reet uit voer,ik doe denk ik meer dan jij,
ik kan alleen mijn neus niet buiten de deur steken dus de boodschappen moet wachten
je zal wel moe zijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was rond 10.30 uur weer op, vannacht debat gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |