Je gaat toch ook niet zonder Griek, wat valt er uit te leggenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, uitleggen is een groot woord, maar ze zullen wel iets vragen denk ik, gezien mijn situatie...
wat voor uitjes dan?
snap ie foe?
ja dat ga ik niet aan jou uitleggenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zonder Griek, wat valt er uit te leggen![]()
Hier bij de Vomar nu voor BEKO pannen klinkt aanlokkelijk, maar ik heb al genoeg pannen en rotzooi voor in de keuken...quote:
Geen Vomar te bekennen hiero...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier bij de Vomar nu voor BEKO pannen klinkt aanlokkelijk, maar ik heb al genoeg pannen en rotzooi voor in de keuken...
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?quote:
Ik spaar ook voor een vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?
Ik leg iets uit als ik daar zelf zin in heb, en als men dan verkeerde dingen in zijn/haar hoofd gaat halen is dat niet mijn probleem.quote:
Je moet er wel om vragenquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag waren ze krenterig, ik kreeg geen enkel zegeltje
ik had voor minder dan 10,00 gekochtquote:
Ik heb ook nog wel een kortingsbonnen boekje van de postcode-loterij.. Als iemand behoefte heeft .. Just let me knowquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
2e toegangskaartje gratis bij ruim 300 verschillende uitjes in Nederland. Bij besteding van 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 AH Uit-zegel. Bij 5 AH Uit-zegels is je spaarkaart al vol!
Heb ik ook, aan mijn moeder gegeven. (agenda) bonnetjes opsturen is duurder dan de korting.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kortingsbonnen boekje van de postcode-loterij.. Als iemand behoefte heeft .. Just let me know
Nog niet eens aan gedacht.. Maar dat verschilt wel per aanbieding volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik ook, aan mijn moeder gegeven. (agenda) bonnetjes opsturen is duurder dan de korting.
Er zitten leuke bij hoor, maar de kan ze aan mijn nichtjes geven. Pannenkoekenboot bv is leuke korting als je kid hebt en meer van dat soort dingen. Er zit best een boel inquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht.. Maar dat verschilt wel per aanbieding volgens mij
Je wordt dood gegooid met al die uitjes.. Uit als prijs bv .. Maar wat moet ik in mn eentje met 4 persoons korting op zeg een willekeurig pretpark...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten leuke bij hoor, maar de kan ze aan mijn nichtjes geven. Pannenkoekenboot bv is leuke korting als je kid hebt en meer van dat soort dingen. Er zit best een boel in
Geen zakquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt dood gegooid met al die uitjes.. Uit als prijs bv .. Maar wat moet ik in mn eentje met 4 persoons korting op zeg een willekeurig pretpark...
al was het een manquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen niet uit zichzelf bedenken dat jij ze misschien voor iemand anders spaart? En voor die persoon mee spaart door ook derden te vragen? En dat die persoon misschien wel een vrouw kan zijn?
Is helemaal gratis.. af een toe code sturen en klaar...quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel zegeltjes heb je nodig en hoeveel moet je bijbetalen voor die vrouw?
je snapt het nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is helemaal gratis.. af een toe code sturen en klaar...
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel zegeltjes heb je nodig en hoeveel moet je bijbetalen voor die vrouw?
quote:
jij snapt hem welquote:
geintje meneer sonneveld... geintje ...quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jij snapt hem wel
[..]
geintje meneer sonneveld... geintje ...
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb effe de radio aangezet, ik hoor reggae, is Piet aan het draaien?
Nou zijn er ook van die 30cm+ kokerpompen in de aanbieding?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jij snapt hem wel
[..]
geintje meneer sonneveld... geintje ...
en van de code's is heel liefen als iemand of jijzelf een kortingvoucher nodig heeft ga ik
even checken of er iets bij zit![]()
gewoon een gil geven
Daar heb ik allang naar gezocht, maar nog steeds nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zijn er ook van die 30cm+ kokerpompen in de aanbieding?
ah... dacht ik wel, nah ik hou hem effe aanquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt
lekkere muziek om het weekend mee af te sluiten
Toch maar eens in de Asia shops zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik allang naar gezocht, maar nog steeds niet
Lijkt me niet gezond hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar eens in de Asia shops zoeken
Sjoefquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond hooren wie wil dat nou?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
MOet je ook maar een vrouw vinden waar het in past![]()
zo'n uitgewoond geval
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond hooren wie wil dat nou?
Heb je nog steeds dat brakke toetsenbord.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
Hebben jullie dat ook dat er steeds ineens heel veel lege regels aan de posts worden toegvoegd?
ah.......quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horen
als hij bij fok wil kan hij toch een account aanmaken ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor mn neefje die is geen Fokkert maar wil erbij horen
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb effe de radio aangezet, ik hoor reggae, is Piet aan het draaien?
Ja maar die 30 cm wil ie wel hard kunnen makenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
als hij bij fok wil kan hij toch een account aanmaken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |