Stamppotjes FANN!quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die komen ook weer... ik loop vast vooruit![]()
ik heb net 2 mooie plaids gekocht bij Dirk
Altijd gezellig, een bonsai in een potje op de bar.quote:
Ik heb ook zat in huis om me warm te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik red me nog wel met wat fleece dekentjes
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zetquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zat in huis om me warm te houden.
Daarom, maar moet zeggen dat ik daar wel op let, wil niet overdrijven, ook in verband met kosten, maar ik ga zeker niet in de kou zitten met een jas aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zet
Ik lag van de week onder mijn dekbed film te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als uiterste redmiddel heb ik de thermostaatknop die ik dan een graadje hoger zet
is ook lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lag van de week onder mijn dekbed film te kijken![]()
nou jah niet eronder, maar van onder ofzo en die plaids die ik had waren dun![]()
dus het was nodig, ik kon niet anders
ik heb geen dubbel glasquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dubbel glas, verder goed geïsoleerd, CV voorhanden, het is gewoon luxe.
Maar je woont wel op de bovenste verdieping dus profiteren van de bovenburen lukt nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toen ik vanuit mijn antikraakwoning naar de Bijlmer ging vond ik dat wel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jawel, naast me, onder me, en boven mij is een schuin dak met een ruimte van de bouwvereniging, ketelhuis ofzo, weet ik veel, dus geen plat dak boven mijn woonkamer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont wel op de bovenste verdieping dus profiteren van de bovenburen lukt niet
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zinquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen dubbel glas![]()
maar wel fleece dekentjes
Msschien dat Sas's postbode de ramen eens moet bekijkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zin
in![]()
ik ben bang dat de ramen er dan uit moeten enzo, heb ik gewoon geen trek in
soms ben je wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Msschien dat Sas's postbode de ramen eens moet bekijken
Ja, gedoe, dat herken ik, heb ik ook vaak helemaal geen zin in, maar soms moet het ff.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbel glas maar de ramen sluiten niet goed, ik moet al járen bellen, maar geen zin
in![]()
ik ben bang dat de ramen er dan uit moeten enzo, heb ik gewoon geen trek in
Het is al een voordeel als het in het oude kozijn mogelijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:05 schreef just me het volgende:
Ik zal het zelf moeten betalen als ik dubbel glas wil
moet ik eerst meer en meer geld hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is al een voordeel als het in het oude kozijn mogelijk is.
Dan kan je ook met-en-met doen ofzo.
Hier zijn een paar jaar geleden alle ramen (op balkon na) vervangen voor kunstof kozijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:05 schreef just me het volgende:
Ik zal het zelf moeten betalen als ik dubbel glas wil
Zo betaal ik ook middels de servicekosten voor alle voorzieningen en onderhoud.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn een paar jaar geleden alle ramen (op balkon na) vervangen voor kunstof kozijnen.
Alles liep via de VvE, maar uiteindelijk heb ik het bij ook zelf betaald door jaren een bedrag dat via de servicekosten wordt gereserveerd voor onderhoud.. 2ton of zo was dat
Den heb je nog even de tijd...quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gebakken krieltjes, worteltjes en varkenslapje met champ/uien jus.
Denk ergens rond 22 u.
eten stond klaar toen ik van Dirk kwamquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gebakken krieltjes, worteltjes en varkenslapje met champ/uien jus.
Denk ergens rond 22 u.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:30 schreef FANN het volgende:
Ik zou wachten met kruidnootjes tot December, is niet gelukt![]()
ik zit me nu vol te stoppen met die zooi
Slecht voor je hart, ik moest eind 2014 een hartonderzoek, ik zei al tegen de internist, joh, mijn hart is prime, na het onderzoek zei de betreffende arts van de cardio, uw hart is prima, alsof ik dat niet wist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik pomp de boel straks wel weer vacuum![]()
[ afbeelding ]
nog éven...
Goed van je, volgend jaar is weer een jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog éven...
En elke keer weer opnieuw pompen nadat je weer een paar hebt gepaktquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog éven...
Blijft ze meteen fit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En elke keer weer opnieuw pompen nadat je weer een paar hebt gepakt
Dat gaan ze niet halenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed van je, volgend jaar is weer een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |