SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je lever ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zo whisky oppikken in Leiden voor een binnenkort zelf te houden whisky proeverij, daarna honkballen kijken in r'dam en vanavond achter de stand bij een whiskyfestival in IJmuiden. De dag is weer gevuld...
Doe je goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zo whisky oppikken in Leiden voor een binnenkort zelf te houden whisky proeverij, daarna honkballen kijken in r'dam en vanavond achter de stand bij een whiskyfestival in IJmuiden. De dag is weer gevuld...
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Doe je goed
Vandaag reunie van de club, het is er schitterend weer voor
engoeiemorgen allen
dank je, ik heb nog even tijd om boodschappen enzo te doen, gasten worden om 16.00 uur verwacht, ik om 14,00 uurquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:16 schreef Karzai het volgende:
boodschapjes gedaan nu maar afwassen en opruimen
ga jij maandag nog draaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, weinig drinken vandaag, ik moet 'werken' vanavond...
Ja.... moet vanavond nog naar een verjaardag.quote:
Dus je gaat kinderliedjes draaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja.... moet vanavond nog naar een verjaardag.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je gaat kinderliedjes draaien?
Gewoon nog n keer koffie dan maar, ik ga toch al vroeg aan de drank vanmiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tijd voor een kannetje en een kruikje.
Elke gast die binnenkomt.... 1 voor jou, 1 voor mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon nog n keer koffie dan maar, ik ga toch al vroeg aan de drank vanmiddag
we beginnen de receptie met een glaasje bubbels en ik deel uit
een voor mij en een voor jou.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon nog n keer koffie dan maar, ik ga toch al vroeg aan de drank vanmiddag
we beginnen de receptie met een glaasje bubbels en ik deel uit
ik moet nog terug naar huis fietsen hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Elke gast die binnenkomt.... 1 voor jou, 1 voor mij.
GMTAquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Elke gast die binnenkomt.... 1 voor jou, 1 voor mij.
Als je de fiets dan nog ziet staan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet nog terug naar huis fietsen hè
Er is vast wel iemand die je thuis af kan zetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet nog terug naar huis fietsen hè
quote:
Ik ga dat risico niet nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je thuis af kan zetten.
[..]
heb je al die bierflesjes met je knieën opgengemaaktquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
heb je al die bierflesjes met je knieën opgengemaakt
moet je dansen vanavond ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dat niet.
Hoop dat het snel overgaat.
Ik en dansen?quote:
dat wordt draaien vanavond op een draaistoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik en dansen?
Nee, maar gewoon zitten is al pijnlijk.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat wordt draaien vanavond op een draaistoel![]()
Ik denk dat er meer zullen luisteren op zondag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik in de namiddag een showtje draai, of dat het morgen wordt.
Denk ik ook, maar ik wil een reguliere show doen en eigenlijk ook nog een New Music Re-cap één dezer dagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zullen luisteren op zondag.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik wil een reguliere show doen en eigenlijk ook nog een New Music Re-cap één dezer dagen.
En dan 2 uurtjes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vul me anders maar gewoon in om 16:00 uur.
DJ11 - Vult de namiddag
Ja, want jij begint om 18:00 uur hè?quote:
Vout ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, want jij begint om 18:00 uur hè?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Elf moet nu iets zoeken wat aansluit op Vout.
dan heeft Elf wat te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jij zit aan de alcohol dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan heeft Elf wat te doen![]()
toch jammer dat ik niet kan luisteren vanmiddag
Kun je de receptie niet afzeggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan heeft Elf wat te doen![]()
toch jammer dat ik niet kan luisteren vanmiddag
Oma heeft de oprichting 130 jaar geleden nét niet meegemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oma komt niet, dus het feest gaat niet door.
goede redenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heeft de oprichting 130 jaar geleden nét niet meegemaakt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heeft de oprichting 130 jaar geleden nét niet meegemaakt
Vorige keer ook al gedaan. Kan ook zijn dat ik de Voute muziek deze keer achterwege laat...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige keer ook al gedaan. Kan ook zijn dat ik de Voute muziek deze keer achterwege laat...
Lokale Gamma heeft ws goede zaken gedaan dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:38 schreef just me het volgende:
oma gaat plamuren
![]()
veel (luister)plezier vanmiddag en vanavond
Plamuur ze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:38 schreef just me het volgende:
oma gaat plamuren
![]()
veel (luister)plezier vanmiddag en vanavond
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer een nieuwe jingle gemaakt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer een nieuwe jingle gemaakt
Grab ze!quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
De show krijgt toch nog een vrij hoog Vout gehalte, of Vout-gehalte, zo u wilt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
De show krijgt toch nog een vrij hoog Vout gehalte, of Vout-gehalte, zo u wilt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
De spontane namiddagshow gaat bijna beginnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:00 schreef Melting het volgende:
Stream doet moeilijk hier.![]()
Valt elke paar seconden uit.
Elke 6/7 seconden kapt ie er mee.quote:
Vervelendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:00 schreef Melting het volgende:
Stream doet moeilijk hier.![]()
Valt elke paar seconden uit.
+2 luisteraarsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
De spontane namiddagshow gaat bijna beginnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Ik hoop dat ToT me wel gewoon kan horen?
Vrij strakke planning, maar ik kan altijd nummers schrappen ten faveure van goede verzoekjes. Waar zat je aan te denken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
New Order![]()
Heb je ook ruimte voor een sideprojectje?
monaco - what do you want from me?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrij strakke planning, maar ik kan altijd nummers schrappen ten faveure van goede verzoekjes. Waar zat je aan te denken?
als opmaat naar de enige echte DJ Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in deze show zit de nodige nieuwe muziek. De laatste 25 minuten worden geleidelijk wat Vouter.
Armstrong en DeGrasse?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
No Regrets van Robbie Williams, met op achtergrondzang de 2 Neil's. Beide zijn ze leadzanger van een band. Weet iemand welke Neil's het zijn?
Ik gok Neil Diamond & Neil Sedaka. De enige 2 Neils die ik ken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
No Regrets van Robbie Williams, met op achtergrondzang de 2 Neil's. Beide zijn ze leadzanger van een band. Weet iemand welke Neil's het zijn?
de ene moet Neil Tennant zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou bijna een half uur aan zendtijd kunnen vullen met PSB / Robbie (onderling) gerelateerde zaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al de stem van PSB, dus ik ging ff googlen hoe die gast heet!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Show voor maandag staat erop (onder voorbehoud)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Show voor maandag staat erop (onder voorbehoud)
ik had ze niet herkendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
The Kaiser Chiefs hebben een nieuw album uit. Hun sound is duidelijk veranderd, zoals de voorloper-singles al lieten doorschemeren. Dit is een track van het album.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandag PSB alarm
Dit lijkt op Madchen van Lucillectric
Oehquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandag PSB alarm
Dit lijkt op Madchen van Lucillectric
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OehAltijd goed. In deze show - het zal je niet verbazen - komen ze ook nog voorbij. En dat heeft alles met deze maand te maken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het bezoekje aan Ikea was best cultuurverrijkend. Zit je daar te lunchen, tussen aan de ene kant een stel dames uit Volendam die ik niet kon verstaan en aan de andere kant twee onverstaanbare Limburgse dames. Het enige wat ik verstond van de Limbo dames was dat ze ons uitscholden voor kakkers omdat ik de ene dame vriendelijk verzocht om haar deo niet bij ons aan tafel maar in de toiletruimte te sprayen
Ik zou er gewoon ver boven staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het bezoekje aan Ikea was best cultuurverrijkend. Zit je daar te lunchen, tussen aan de ene kant een stel dames uit Volendam die ik niet kon verstaan en aan de andere kant twee onverstaanbare Limburgse dames. Het enige wat ik verstond van de Limbo dames was dat ze ons uitscholden voor kakkers omdat ik de ene dame vriendelijk verzocht om haar deo niet bij ons aan tafel maar in de toiletruimte te sprayen
uitgescholden worden voor kakker met een zachte gquote:
ik sta op scherpquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
In het laatste deel van de show - het Voute blokje - zit een cover die nu al controversieel is en die mogelijk tot scheldpartijen in dit topic gaat leiden. Ik waarschuw nu vast
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
In het laatste deel van de show - het Voute blokje - zit een cover die nu al controversieel is en die mogelijk tot scheldpartijen in dit topic gaat leiden. Ik waarschuw nu vast
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Helloik luister ook even mee peeps.
Met m'n toepasselijke gebruikersnaamdie op louter toeval berust.
Leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Welkom Tuned.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
die gaan niet groot worden hoor, onbeduidende niemendalletjes hebben ze tot nu toe gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
Bird Dog bedoel je? - Ik weet niet of ik die zo bij de hand heb...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgende keer dat vogelliedje van The Everly Brothers graagik doe gelijk maar ff net of ik zo brutaal ben om dat te mogen verzoeken
Everly Brothers zijn altijd goed in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgende keer dat vogelliedje van The Everly Brothers graagik doe gelijk maar ff net of ik zo brutaal ben om dat te mogen verzoeken
on the wings of a nightingale? Dat nummer van Sir Paul. Vind ik net wat minder dan hun oude werkquote:
Jaaaaaaaa goed geradenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
on the wings of a nightingale? Dat nummer van Sir Paul. Vind ik net wat minder dan hun oude werk
Ik heb er 9, inclusief de mensenmassa-jingle van Knokkelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nederland spits je oren want de nieuwe jingle van Elf is geboren
Heb ik op gestemd voor de Top 2000. Niet omdat het mijn favoriete EB-nummers is (dat is Crying In The Rain), maar omdat het de meeste kans had om de Top 2000 te halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa goed geradendie vind ik zó mooi.
welkomquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Vervelend man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef Dj_Vout het volgende:
We blijven problemen houden met de stream. Ik hoop dat het draaien straks wel lukt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef Dj_Vout het volgende:
We blijven problemen houden met de stream. Ik hoop dat het draaien straks wel lukt.
Dat heb ik uiteraard al lang gedaan.quote:
die hoorden we in de auto nog met zijn bandje de Housemartinsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geproduceerd door Norman Cook, beter (later) bekend als Fatboy Slim
Mijn favoriete nummer van New Order komt van hetzelfde album als Regret en World (Republic), namelijk Spooky. Die track heb ik in m'n eerste show gedraaidquote:
Euhhh nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna The Everly BrothersMet een nummer dat je wellicht kent, maar wellicht ook niet.
Toen Phil Everly overleed, las ik een artikel over The Everly Brothers waarin (onder meer) dat nummer eruit werd gelicht, vanwege de perfecte, tweestemmige samenzang.quote:
Lange tijd te gaan dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Einde van een lang honkbalseizoen.
Helaas geen landstitel, maar wel de Europese titel binnengehaald.
Nu wachten tot maart 2017 weer...
Ik weet het. En ik ben het 1000 procent met je eens. Het is schandalig, een ander woord bestaat er niet voor. Grote bands zoals The Beatles zijn zonder meer schatplichtig aan The Everly Brothers. Ik zal ook dit jaar weer een proteststem op ze uitbrengen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers zijn behoorlijk ondergewaardeerd bij de wat jongere generatie. Al jaren enkel nummer meer in de Top2000, het is om te huilen, alleen Wings of a nightingale maakte in het jaar van overlijden van Phil een een eenmalige comeback
Goedemiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Einde van een lang honkbalseizoen.
Helaas geen landstitel, maar wel de Europese titel binnengehaald.
Nu wachten tot maart 2017 weer...
Ook niet zo gek natuurlijk. Voor mij voelt het altijd een beetje als een productieloze Beach Boys.. de sound is gewoon heel ouderwets en dan houd je het gewoon niet zo lekker vol. Melancholiek is niet echt van deze tijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers zijn behoorlijk ondergewaardeerd bij de wat jongere generatie. Al jaren enkel nummer meer in de Top2000, het is om te huilen, alleen Wings of a nightingale maakte in het jaar van overlijden van Phil een een eenmalige comeback
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.
Ook goedemiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook goedemiddagIk draai nu een zogenaamde 1994-versie van een track die jij deze week ook draaide
Hepie en Hepie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een duo (alweer) dat recent ook nog in een show van Symphonic voorbij kwam. Ze worden slechts sometimes op Radio 49 gedraaid, terwijl ze eigenlijk toch wel een beetje respect verdienen...
Boston Bun is een interessante formatie. Ze hebben recent ook een track van Klyne erg fijn geremixtquote:
Vind ik ook vaak, maar er zijn uitzonderingen. A Little Respect is wat mij betreft zeker zo'n nummer. Eigenlijk - stiekem - één van hun allerbeste tracks.quote:
he, daar is mexiquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet zo gek natuurlijk. Voor mij voelt het altijd een beetje als een productieloze Beach Boys.. de sound is gewoon heel ouderwets en dan houd je het gewoon niet zo lekker vol. Melancholiek is niet echt van deze tijd.
Muzikaal is het allemaal wel goed en gepolijst, maar ik heb niet het gevoel dat ik er zelf dagelijks naar moet gaan luisteren. (En de Beach Boys en Beatles hebben het als een van hun belangrijkste inspiratiebronnen, dat zijn toch de twee groepen waar de helft van de huidige popmuziek op gebouwd staat)
Dan hoor ik toch liever dit.
Hai.quote:
de dropjes staan klaar. En anders werkt popcorn in je oren ook goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna - ik had 'm al aangekondigd - een gloednieuwe cover die nu al gedoemd is om opschudding in dit topic te veroorzaken. Het is een nogal gewaagde keuze. En de originele band ligt hier ook al niet te best in de markt.
Je kunt dus nog kaas in je oren stoppen.
Kun je beter trekdrop nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een aanstellerig 'gezang', het komt door de dropjes heen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kun je beter trekdrop nemenene oor in, andere oor uit.
Sorry. Aanloop naar Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan echt niet. De kauwgom spat er van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry. Aanloop naar VoutEr is ergens een grens tussen fout en slecht, hoopte ik altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is wel een stuk leuker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Gooi dan Crying in the discotheque er maar gewoon in, die is net zo fout
generatiekloofje denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel een stuk leuker.
Al vond ik Alcazar eigenlijk altijd wel grappig
over fout gesproken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat weinigen weten: het grote brein achter Alcazar was Alexander Bard, die eerder lid was van the Army Of Lovers.
Aanloop naar Vout...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs in de homodisco van Piet was het niet zo erg met de muziek gesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de radio houd ik me in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs in de homodisco van Piet was het niet zo erg met de muziek gesteld
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Het erge van dit blok is wel: het merendeel komt gewoon uit mijn eigen muziekcollectie
Ook het laatste nummer...
Zeker. Fout en goed tegelijk. Ze hebben trouwens net een nieuw album uit. Hun langverwachte (15 jaar!) tweede album.quote:
Since I Left You is geniaal. Al vind ik Endtroducing... nog iets fijner in het genre.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Fout en goed tegelijk. Ze hebben trouwens net een nieuw album uit. Hun langverwachte (15 jaar!) tweede album.
Tja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Elfje, jij hebt echt onvermoede kanten
Alle begrip daarvoor. Hopelijk heeft Vout niet te veel last van jouw stream-problemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het draaien, Elf. Sorry dat ik niet kon luisteren vanwege stream problemen.
het was een leuke show, met een hilarische aanloop naar Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Even een klein stukje opvulling...
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Vout. We duimen, hopelijk gaat de uitzending goed.
Bedankt voor het luisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:04 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt voor het draaienwas weer goed aan te horen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:06 schreef Dj_Vout het volgende:
![]()
Krijg geen verbinding, om 1 of andere reden.
Dat denk ik ook. Als het morgen nog is, dan provider maar eens bellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ligt dan kennelijk toch bij jou. Ik heb totaal geen problemen ondervonden.
vreemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Rare is dat ik op het forum geen problemen ondervind.
Ik heb er helaas ook geen verstand van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Ja..... stream luisteren lukt niet, want wordt afgekapt na 5/6 seconden.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Vult de namiddag
01 New Order - Regret
02 Everything Everything - Regret
03 Robbie Williams - No Regrets
04 Kaiser Chiefs - Press Rewind
05 Stakka Bo - Here We Go (7-inch version)
06 Sondre Lerche - I'm Always Watching You
07 The Kooks - Runaway
08 Phantogram - You're Mine
09 Charlie Winston - Hello Alone
10 The Beatles - Free As A Bird
11 DATA & Sacha Sieff - Mélodie
12 Lemaitre - Last Night On Earth
13 Cisko Brothers - Guaglione (radio edit)
14 The Mighty Dub Cats - Magic Carpet Ride (radio edit)
15 Basement Jaxx - Rendez-Vu
16 New Order - World (Price of Love)
17 Pet Shop Boys - My October Symphony
18 Everly Brothers - Take A Message To Mary
19 The Streets - Weak Become Heroes (Röyksopp's Memory Lane mix)
20 The Prodigy - Out Of Space (edit)
21 Boston Bun feat. Loreen - Get Into It (1994 edition)
22 Erasure - A Little Respect
23 Gigi D'Agostino - La Passion (radio version)
24 MNEK - Don't Stop Me Now
25 Alcazar - Don't You Want Me (Almighty radio edit)
26 Bloodhound Gang - Mope (Pet Shop Boys 7-inch remix)
27 The Avalanches - Frontier Psychiatrist
28 Right Said Fred - Stick It Out (7-inch mix)
29 Sin With Sebastian - Shut Up (and sleep with me) (airplay mix)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:06 schreef Dj_Vout het volgende:
![]()
Krijg geen verbinding, om 1 of andere reden.
Ow, nee dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als het morgen nog is, dan provider maar eens bellen.
Lukt speedtest wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Sin With Sebastian op Radio 49 veroorzaakt rare dingen. Ook bij dieren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij vertrokken net alle zwaluwen uit de wijde omtrek in een paar zwermen richting warmere oorden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het wordt helaas geen Vout-show dus?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik houd het voor vandaag voor gezien.![]()
Sorry dat ik jullie teleur moet stellen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Het is overmacht, het is gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik houd het voor vandaag voor gezien.![]()
Sorry dat ik jullie teleur moet stellen.
Test timed out.quote:
Daarom morgen maar even bellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is je verbinding of je modem gaar.
Vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom morgen maar even bellen.
Heb een maand of 4/5 geleden nog een nieuw modem gehad.
Eerder kan ook nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:14 schreef ToT het volgende:
Mocht er animo voor zijn en niemand anders om 20.00 willen draaien, dan willen wij zo wel een show doen!
I know, maar we hebben net gegeten en gaan zo eerst afwassen enzo.quote:
Okquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar we hebben net gegeten en gaan zo eerst afwassen enzo.
Daarna voorbereiden.(Mits er animo voor is.)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok
19:00 - 20:00 DJ PP - Opvul uurtje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Done
20:00 - 22:00 DJ ToT & DJ Mickey! - Duo Show
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
1e nummer helemaal vers van de pers.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
1e nummer helemaal vers van de pers.
Ik ben alvast benieuwd. Ik moet mogelijk nog wel weg vanavond, maar ik hoop een stuk van de show mee te pakken.quote:
Onze muzieksmaken verschillen NOGAL!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben alvast benieuwd. Ik moet mogelijk nog wel weg vanavond, maar ik hoop een stuk van de show mee te pakken.
Je had natuurlijk al preventief kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Onze muzieksmaken verschillen NOGAL!!!!het meeste wat zij mooi vindt, heb ik niet eens!
En het kan nog erger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Bij gebrek aan Vout draait Piet een cover van the Village People...
Principekwestie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je had natuurlijk al preventief kunnen downloaden.
Welke artiesten zoal niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Principekwestie!Bepaalde artiesten komen gewoon niet op Radio49!
Justin Bieber is niet zo lang geleden nog gedraaid door die middag-DJ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Justin Bieber en Miley Cyrus en dergelijken!
Mijn bagger is beter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Justin Bieber en Miley Cyrus en dergelijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |