quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Show voor maandag staat erop (onder voorbehoud)
ik had ze niet herkendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
The Kaiser Chiefs hebben een nieuw album uit. Hun sound is duidelijk veranderd, zoals de voorloper-singles al lieten doorschemeren. Dit is een track van het album.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandag PSB alarm
Dit lijkt op Madchen van Lucillectric
Oehquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Maandag PSB alarm
Dit lijkt op Madchen van Lucillectric
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OehAltijd goed. In deze show - het zal je niet verbazen - komen ze ook nog voorbij. En dat heeft alles met deze maand te maken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het bezoekje aan Ikea was best cultuurverrijkend. Zit je daar te lunchen, tussen aan de ene kant een stel dames uit Volendam die ik niet kon verstaan en aan de andere kant twee onverstaanbare Limburgse dames. Het enige wat ik verstond van de Limbo dames was dat ze ons uitscholden voor kakkers omdat ik de ene dame vriendelijk verzocht om haar deo niet bij ons aan tafel maar in de toiletruimte te sprayen
Ik zou er gewoon ver boven staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Het bezoekje aan Ikea was best cultuurverrijkend. Zit je daar te lunchen, tussen aan de ene kant een stel dames uit Volendam die ik niet kon verstaan en aan de andere kant twee onverstaanbare Limburgse dames. Het enige wat ik verstond van de Limbo dames was dat ze ons uitscholden voor kakkers omdat ik de ene dame vriendelijk verzocht om haar deo niet bij ons aan tafel maar in de toiletruimte te sprayen
uitgescholden worden voor kakker met een zachte gquote:
ik sta op scherpquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
In het laatste deel van de show - het Voute blokje - zit een cover die nu al controversieel is en die mogelijk tot scheldpartijen in dit topic gaat leiden. Ik waarschuw nu vast
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
In het laatste deel van de show - het Voute blokje - zit een cover die nu al controversieel is en die mogelijk tot scheldpartijen in dit topic gaat leiden. Ik waarschuw nu vast
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Helloik luister ook even mee peeps.
Met m'n toepasselijke gebruikersnaamdie op louter toeval berust.
Leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Welkom Tuned.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
die gaan niet groot worden hoor, onbeduidende niemendalletjes hebben ze tot nu toe gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een obscuur, onbekend bandje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |