quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kun je beter trekdrop nemenene oor in, andere oor uit.
Sorry. Aanloop naar Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan echt niet. De kauwgom spat er van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry. Aanloop naar VoutEr is ergens een grens tussen fout en slecht, hoopte ik altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is wel een stuk leuker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Gooi dan Crying in the discotheque er maar gewoon in, die is net zo fout
generatiekloofje denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel een stuk leuker.
Al vond ik Alcazar eigenlijk altijd wel grappig
over fout gesproken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat weinigen weten: het grote brein achter Alcazar was Alexander Bard, die eerder lid was van the Army Of Lovers.
Aanloop naar Vout...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs in de homodisco van Piet was het niet zo erg met de muziek gesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de radio houd ik me in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs in de homodisco van Piet was het niet zo erg met de muziek gesteld
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Het erge van dit blok is wel: het merendeel komt gewoon uit mijn eigen muziekcollectie
Ook het laatste nummer...
Zeker. Fout en goed tegelijk. Ze hebben trouwens net een nieuw album uit. Hun langverwachte (15 jaar!) tweede album.quote:
Since I Left You is geniaal. Al vind ik Endtroducing... nog iets fijner in het genre.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Fout en goed tegelijk. Ze hebben trouwens net een nieuw album uit. Hun langverwachte (15 jaar!) tweede album.
Tja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Elfje, jij hebt echt onvermoede kanten
Alle begrip daarvoor. Hopelijk heeft Vout niet te veel last van jouw stream-problemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het draaien, Elf. Sorry dat ik niet kon luisteren vanwege stream problemen.
het was een leuke show, met een hilarische aanloop naar Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Even een klein stukje opvulling...
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Vout. We duimen, hopelijk gaat de uitzending goed.
Bedankt voor het luisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:04 schreef Tuned22 het volgende:
Bedankt voor het draaienwas weer goed aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |