die hoorden we in de auto nog met zijn bandje de Housemartinsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geproduceerd door Norman Cook, beter (later) bekend als Fatboy Slim
Mijn favoriete nummer van New Order komt van hetzelfde album als Regret en World (Republic), namelijk Spooky. Die track heb ik in m'n eerste show gedraaidquote:
Euhhh nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna The Everly BrothersMet een nummer dat je wellicht kent, maar wellicht ook niet.
Toen Phil Everly overleed, las ik een artikel over The Everly Brothers waarin (onder meer) dat nummer eruit werd gelicht, vanwege de perfecte, tweestemmige samenzang.quote:
Lange tijd te gaan dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Einde van een lang honkbalseizoen.
Helaas geen landstitel, maar wel de Europese titel binnengehaald.
Nu wachten tot maart 2017 weer...
Ik weet het. En ik ben het 1000 procent met je eens. Het is schandalig, een ander woord bestaat er niet voor. Grote bands zoals The Beatles zijn zonder meer schatplichtig aan The Everly Brothers. Ik zal ook dit jaar weer een proteststem op ze uitbrengen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers zijn behoorlijk ondergewaardeerd bij de wat jongere generatie. Al jaren enkel nummer meer in de Top2000, het is om te huilen, alleen Wings of a nightingale maakte in het jaar van overlijden van Phil een een eenmalige comeback
Goedemiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Einde van een lang honkbalseizoen.
Helaas geen landstitel, maar wel de Europese titel binnengehaald.
Nu wachten tot maart 2017 weer...
Ook niet zo gek natuurlijk. Voor mij voelt het altijd een beetje als een productieloze Beach Boys.. de sound is gewoon heel ouderwets en dan houd je het gewoon niet zo lekker vol. Melancholiek is niet echt van deze tijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Everly Brothers zijn behoorlijk ondergewaardeerd bij de wat jongere generatie. Al jaren enkel nummer meer in de Top2000, het is om te huilen, alleen Wings of a nightingale maakte in het jaar van overlijden van Phil een een eenmalige comeback
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.
Ook goedemiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, die top 2000 is sowieso niet serieus te nemen, verkapte arbeidsvitamine.
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook goedemiddagIk draai nu een zogenaamde 1994-versie van een track die jij deze week ook draaide
Hepie en Hepie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een duo (alweer) dat recent ook nog in een show van Symphonic voorbij kwam. Ze worden slechts sometimes op Radio 49 gedraaid, terwijl ze eigenlijk toch wel een beetje respect verdienen...
Boston Bun is een interessante formatie. Ze hebben recent ook een track van Klyne erg fijn geremixtquote:
Vind ik ook vaak, maar er zijn uitzonderingen. A Little Respect is wat mij betreft zeker zo'n nummer. Eigenlijk - stiekem - één van hun allerbeste tracks.quote:
he, daar is mexiquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet zo gek natuurlijk. Voor mij voelt het altijd een beetje als een productieloze Beach Boys.. de sound is gewoon heel ouderwets en dan houd je het gewoon niet zo lekker vol. Melancholiek is niet echt van deze tijd.
Muzikaal is het allemaal wel goed en gepolijst, maar ik heb niet het gevoel dat ik er zelf dagelijks naar moet gaan luisteren. (En de Beach Boys en Beatles hebben het als een van hun belangrijkste inspiratiebronnen, dat zijn toch de twee groepen waar de helft van de huidige popmuziek op gebouwd staat)
Dan hoor ik toch liever dit.
Hai.quote:
de dropjes staan klaar. En anders werkt popcorn in je oren ook goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna - ik had 'm al aangekondigd - een gloednieuwe cover die nu al gedoemd is om opschudding in dit topic te veroorzaken. Het is een nogal gewaagde keuze. En de originele band ligt hier ook al niet te best in de markt.
Je kunt dus nog kaas in je oren stoppen.
Kun je beter trekdrop nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een aanstellerig 'gezang', het komt door de dropjes heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |